Gå till innehåll

NL50€ grinders på RedBet.com !


JagGårGul

Recommended Posts

YOYO Man what's crackalacking?8-)

Du som nickar GoDag?

Jag nickar iaf fireWorks- har 3 andra polare som lirar där med på det nätverket. Kan inte yttra mig om deras nick utan deras godkännande tyvärr, lycka till och sluta pusha över alla 3bets :shock: .

 

 

PuzzzZzzZz (L):mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ngn mer än jag som känner att det är extremt mkt 3bet i jämförelsevis med andra siter? Känns som man få folda varannan hand eftersom det 3betas hela tiden pre.. ända tills man lessnar och pushar med ngn skit hand.. ;)

 

Det är det som är bra, tålamodet att vänta in bra händer betalar sig bra! :twisted:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

FR eller shorthanded?

 

 

SH.

 

Har redan spanat lite på en " 4endler " som verkar ha bra koll på vad han gör. Hade tidigare idag både öppet steg+färgdrag på turn. Ställde dock på river(tomtespel) som bluff. Han hittade synen med AJ, med A träff på floppen.

 

Tydligen en dålig bluff, typ 38€ bet i en 25€ pott.... :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

SH.

 

Har redan spanat lite på en " 4endler " som verkar ha bra koll på vad han gör. Hade tidigare idag både öppet steg+färgdrag på turn. Ställde dock på river(tomtespel) som bluff. Han hittade synen med AJ, med A träff på floppen.

 

Tydligen en dålig bluff, typ 38€ bet i en 25€ pott.... :roll:

 

Bra koll? Värsta niten ju, har han på 13/11 över nästan 1k händer..

 

Tycker whyowhy. e het, fuge o StormBlast e rätt bra också men annars kan jag inte komma på någon för tillfället iaf.. minnet kanske klarnar lite senare :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...