Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Har lite smått börjat flytta upp mot NL50 denna månad vilket resulterat fint redan, +290€ för juni so far....:-)

Har dock redan fått upp ögonen för en del grinders på denna nivå....

Välkommen att lista på med spelare samt ev tankar om dem ! :-)

TY....

Postad

YOYO Man what's crackalacking?8-)

Du som nickar GoDag?

Jag nickar iaf fireWorks- har 3 andra polare som lirar där med på det nätverket. Kan inte yttra mig om deras nick utan deras godkännande tyvärr, lycka till och sluta pusha över alla 3bets :shock: .

PuzzzZzzZz (L):mrgreen:

Postad

Ngn mer än jag som känner att det är extremt mkt 3bet i jämförelsevis med andra siter? Känns som man få folda varannan hand eftersom det 3betas hela tiden pre.. ända tills man lessnar och pushar med ngn skit hand.. ;)

Postad
Ngn mer än jag som känner att det är extremt mkt 3bet i jämförelsevis med andra siter? Känns som man få folda varannan hand eftersom det 3betas hela tiden pre.. ända tills man lessnar och pushar med ngn skit hand.. ;)

Det är det som är bra, tålamodet att vänta in bra händer betalar sig bra! :twisted:

Postad
FR eller shorthanded?

SH.

Har redan spanat lite på en " 4endler " som verkar ha bra koll på vad han gör. Hade tidigare idag både öppet steg+färgdrag på turn. Ställde dock på river(tomtespel) som bluff. Han hittade synen med AJ, med A träff på floppen.

Tydligen en dålig bluff, typ 38€ bet i en 25€ pott.... :roll:

Postad
SH.

Har redan spanat lite på en " 4endler " som verkar ha bra koll på vad han gör. Hade tidigare idag både öppet steg+färgdrag på turn. Ställde dock på river(tomtespel) som bluff. Han hittade synen med AJ, med A träff på floppen.

Tydligen en dålig bluff, typ 38€ bet i en 25€ pott.... :roll:

Bra koll? Värsta niten ju, har han på 13/11 över nästan 1k händer..

Tycker whyowhy. e het, fuge o StormBlast e rätt bra också men annars kan jag inte komma på någon för tillfället iaf.. minnet kanske klarnar lite senare :-)