Gå till innehåll

Hitta rätt tid för grind !


JagGårGul

Recommended Posts

Hallå!

 

Måste bara bålla lite med Er ang. grind. Vilken tid på dygnet tycker ni funkar bäst ?

 

Har mer eller mindre börjat inse att kvällspassen, ja precis, de pass man klämmer in efter en 8-9tim arbs dag inte är de mest givande. Inte heller de sk. unkis passen ( Då frugan är iväg o de vankas grind hela kvällen ) okoncentration osv, får inte riktigt grepp på vad det är.

 

Däremot så har jag ca: 1timme varje morgon som jag kan klämma in. Värdet denna tid känns helt otrolig, dels väldigt skönt att sätta sig utsövd. Har senaste tiden helt klart plussat mest på min morgongring, tidsmässigt blir ju timlönen som dag/natt mot maratonpassen så att säga.

 

Hur gör ni, ska man dela upp de längre passen på nåt vänster eller ? :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker att nätterna är absolut bästa tiden då det är mycket "tilt-monster" inne som kanske har åkt på flera bad beats hela dagen och fortsätter sent in på natten för att "vinna tillbaka" förlusterna, dagarna gillar jag inte alls då det är alldeles för mycket grinders inne!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ni missar nog två jätteviktiga faktorer i diskussionen..

 

För det första och iofs ganska uppenbart, så skiljer det ju enormt mycket mellan olika sidor och nätverk på vilka tider det är bäst värde.

 

För det andra så uppfattar man värdet så olika beroende på hur bra man själv spelar olika tider på dygnet..

Sune kanske är en jävla morgonmänniska och uppfattar värdet på morgonen till något enormt, medan Gösta inte vaknar förrän efter lunch och därför tycker att kvällsvärdet är enormt mkt bättre än på morgonen.

Känns som att det är väldigt individuellt..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ni missar nog två jätteviktiga faktorer i diskussionen..

 

För det första och iofs ganska uppenbart, så skiljer det ju enormt mycket mellan olika sidor och nätverk på vilka tider det är bäst värde.

 

För det andra så uppfattar man värdet så olika beroende på hur bra man själv spelar olika tider på dygnet..

Sune kanske är en jävla morgonmänniska och uppfattar värdet på morgonen till något enormt, medan Gösta inte vaknar förrän efter lunch och därför tycker att kvällsvärdet är enormt mkt bättre än på morgonen.

Känns som att det är väldigt individuellt..

 

 

+1

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sant sant sant men även om det kan vara individuellt så varierar det ju även med tiden. Ibland känner man sig jinxad på morgonen och efter någon het morgonrush känns det tvärt om osv..

Viktigaste är nog bara att helt enkelt spela när man känner sig pigg och alert, sen att alltid tableselecta så gott det går :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
Ni missar nog två jätteviktiga faktorer i diskussionen..

 

För det första och iofs ganska uppenbart, så skiljer det ju enormt mycket mellan olika sidor och nätverk på vilka tider det är bäst värde.

 

För det andra så uppfattar man värdet så olika beroende på hur bra man själv spelar olika tider på dygnet..

Sune kanske är en jävla morgonmänniska och uppfattar värdet på morgonen till något enormt, medan Gösta inte vaknar förrän efter lunch och därför tycker att kvällsvärdet är enormt mkt bättre än på morgonen.

Känns som att det är väldigt individuellt..

 

Fan vilka namn xD Sune och Gösta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eftersom jag är totalt oduglig som människa de första timmarna i vaket tillstånd, så är kvällspassen starkt att föredra för min del.

 

och +1 på att det känns som att det bara är grinders inne o lirar dagtid. Men det kansek bara är nåt jag fått för mig.

 

snor lite av din post.

 

Eftersom jag är totalt oduglig som människa så passar sig grind bäst när man känner sig som minst värdelös. Dvs, gå på din mentala feeling.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...