Ola Brandborn Postad 4 Juni , 2009 Rapport Postad 4 Juni , 2009 Eftersom andra tråden blev låst om hur pokerprofiler beter sig: http://www.rawvegas.tv/watch/doyle-brunson-vs-amarillo-slim-scooter-race-at-the-2009-wsop/5a2b23c6df7f3bdfe00f3b0c43f9d2 Låt grabbarna leka medans de är unga, liksom. Eller är det stor skillnad på USA och Sverige? Citera
BosniskPatriot Postad 4 Juni , 2009 Rapport Postad 4 Juni , 2009 Det där är gulligt. Att vara så full att man ligger och skriker i sina egna spyor för att sedan sätta på horor i rumpan är inte är inte lika gulligt. Citera
Ola Brandborn Postad 4 Juni , 2009 Författare Rapport Postad 4 Juni , 2009 Exemplet som togs upp i den tråden var när Nalle och jag slog vad om när incheckningen skulle börja på flygplatsen. Ditt exempel får du gärna ge bevis på. Citera
Gustaf112 Postad 4 Juni , 2009 Rapport Postad 4 Juni , 2009 Ja det där är ju helt oacceptabelt. Ring sedlighetsroteln omedelbums. Citera
jm_j Postad 4 Juni , 2009 Rapport Postad 4 Juni , 2009 Jag tar gärna emot bet om Stockholm-Linköping med cykel på lördag nästa vecka. Är otränad och mina cyklar är fortfarande oservade sedan förra hösten men får jag bra odds är jag med. Citera
BosniskPatriot Postad 4 Juni , 2009 Rapport Postad 4 Juni , 2009 Exemplet som togs upp i den tråden var när Nalle och jag slog vad om när incheckningen skulle börja på flygplatsen. Ditt exempel får du gärna ge bevis på. Det var något jag hörde av en kopmis kompis kompis. Med reservation för att historien har modifierat sig på vägen till mig. Citera
renad Postad 5 Juni , 2009 Rapport Postad 5 Juni , 2009 Är det inte deras ensak om hur dom beter sig, inte så att man känner något ansvar över deras beteende precis och tror inte det svärtar pokerns rykte något avsevärt... eller? Citera
bossbaver Postad 5 Juni , 2009 Rapport Postad 5 Juni , 2009 Var väl inget konstigt med det vadet de hade?!?!? Verkade som de flesta tyckte det var en rolig grej... Citera
byling Postad 3 September , 2009 Rapport Postad 3 September , 2009 Hefos inlägg i den låsta tråden var ett riktigt guldkorn. Citera
Hakflem Postad 3 September , 2009 Rapport Postad 3 September , 2009 http://www.cardplayer.com/cptv/channels/10-lifestyle/poker-videos/3485-high-stakes-living-jay-kwik "Me and my friend are always talking about crazy prob bets" Suck. Vi är bara så rika och helt crazy liksom Citera
Recommended Posts