Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

rättelse buckshot:

Buggkinesen e ju faktiskt bara semiproffs när det gäller pokern. De stora pengarna får han ju på de stora jitterbugg-galorna i staterna. Han vann senast en stor dubbelbuggs-shootout när han även fick pris för bästa armföring. Så efter de sköna $ så kommer han nog bli bully på söndagarna.

Postad
rättelse buckshot:

Buggkinesen e ju faktiskt bara semiproffs när det gäller pokern. De stora pengarna får han ju på de stora jitterbugg-galorna i staterna. Han vann senast en stor dubbelbuggs-shootout när han även fick pris för bästa armföring. Så efter de sköna $ så kommer han nog bli bully på söndagarna.

Din sopa!

Det är inget att skämta om. Det är fanimej Highstakesbugg vi pratar om. Seriöst shit!

/Very offended

• 2 weeks later...
  • 1 month later...
Postad

Jag undrar om ni har någon åldersgräns för jag är bara 17år och vill spela med lite andra mäniskor som är en aning mognare än vad dom är som jag spelar med ...

Postad
18 år utan undantag tror jag bestämt att det är.

Aj aj det var inte så bra... ni som spelar runt uppsala vet ingen annan stans man kan spela då nu när man bara är 17 år ;(

Postad

klipper detta ur vår FAQ:

Måste man vara 18 år för att delta i era turneringar är själv 17 år på snudd till 18?

Ja man måste absolut vara 18, det kommer aldrig att göras undantag från denna regel.

välkommen när du fyllt 18.

/vänliga hälsningar

Ordförande UPS

• 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
Postad

Har förgäves försökt nå någon på UPS, men samtliga verkar ju ha gått helt under jorden....

Finns det något pokerspel på gång över huvudtaget i Uppsala den närmaste framtiden ??

Postad
Har förgäves försökt nå någon på UPS, men samtliga verkar ju ha gått helt under jorden....

Finns det något pokerspel på gång över huvudtaget i Uppsala den närmaste framtiden ??

UPS har sommarlov.

Jag antar att det drar igång igen i september.

Postad

ok...men om några andra tänkt lira turnering eller cash så får ni gärna höra av er till mig om ni saknar folk, precis flyttat tillbaks till Uppsala efter ett par år i Karlstad. Lirade regelbundet där innan flytten men har ej hittat något bra gäng i Uppsala. Är i stort behov av att lira Texas/NL

hdkungen@hotmail.com

Postad

Som övriga har skrivit så ligger pokeraktiviteten i UPS på ganska låg nivå just nu under sommaren! Vi hoppas dock på spel varje söndag från och med september. Mer info om detta kommer senare!

så koppan1, ditt texas behov ska nog kunna mättas lite när vi väl drar igång :)

Postad
Som övriga har skrivit så ligger pokeraktiviteten i UPS på ganska låg nivå just nu under sommaren! Vi hoppas dock på spel varje söndag från och med september. Mer info om detta kommer senare!

så koppan1, ditt texas behov ska nog kunna mättas lite när vi väl drar igång :)

Låter gott !

• 1 month later...
Postad

Tjena

Slangade ett mail till er adress, men det var dåligt med svar där.. försöker skriva här istället...

Jag och 2-4 kompisar i Uppsala är eventuellt intresserade av att gå med i UPS. Vi är varken pro's eller fiskar, men vi skulle vilja veta lite om sällskapet först..

Årsavgift 100kr?

Förstår att ni inte skriver här vart ni spelar, men ni kanske kan maila svar till mig: tomanaes@hotmail.com eller så PMar ni här. Vart ligger spellokalen? Har ni några bilder på hur där ser ut: bord och utrymme?

Sen lite allmän info om klubben vore trevligt

MVH /Tomas

• 4 months later...
Postad

Tjena

Om ni läser brevet ovan denna så är jag i EXAKT samma sits.

Har mailat er, men inte fått svar och vi är oxå en 3-4 personer som är intresserade av UPS. Har ni något mobil nummer man kan ringa och få information? Annars kan ni maila på slicken@hotmail.com

Tack!

slicken

• 10 months later...