buckshot Postad 12 April , 2005 Rapport Postad 12 April , 2005 Du är varmt välkommen! Finns inga proffs i våran klubb förutom buggkinesen. Han e grym....... Citera
minken Postad 13 April , 2005 Rapport Postad 13 April , 2005 rättelse buckshot: Buggkinesen e ju faktiskt bara semiproffs när det gäller pokern. De stora pengarna får han ju på de stora jitterbugg-galorna i staterna. Han vann senast en stor dubbelbuggs-shootout när han även fick pris för bästa armföring. Så efter de sköna $ så kommer han nog bli bully på söndagarna. Citera
heltenkelt Postad 13 April , 2005 Rapport Postad 13 April , 2005 rättelse buckshot: Buggkinesen e ju faktiskt bara semiproffs när det gäller pokern. De stora pengarna får han ju på de stora jitterbugg-galorna i staterna. Han vann senast en stor dubbelbuggs-shootout när han även fick pris för bästa armföring. Så efter de sköna $ så kommer han nog bli bully på söndagarna. Din sopa! Det är inget att skämta om. Det är fanimej Highstakesbugg vi pratar om. Seriöst shit! /Very offended Citera
FordPrefect Postad 26 April , 2005 Rapport Postad 26 April , 2005 Hej! Är en väldigt pokerintresserad student som gärna skulle spela lite live o inte bara på nätet. Är det lätt att få komma o vara med o lira i era turneringar? mvh Jonas Citera
PHIDivine Postad 27 April , 2005 Rapport Postad 27 April , 2005 Hej! Är en väldigt pokerintresserad student som gärna skulle spela lite live o inte bara på nätet. Är det lätt att få komma o vara med o lira i era turneringar? mvh Jonas Maila uppsalapoker@hotmail.com Citera
FordPrefect Postad 27 April , 2005 Rapport Postad 27 April , 2005 Om det endå var nån som svara på mailet så Citera
PHIDivine Postad 28 April , 2005 Rapport Postad 28 April , 2005 Om det endå var nån som svara på mailet så Mailbomba dom så att dom blir tvungna att svara. Citera
FordPrefect Postad 29 April , 2005 Rapport Postad 29 April , 2005 Tror inte det hjälper....är kanske redan fullt i klubben =// Citera
GuneL Postad 31 Maj , 2005 Rapport Postad 31 Maj , 2005 Jag undrar om ni har någon åldersgräns för jag är bara 17år och vill spela med lite andra mäniskor som är en aning mognare än vad dom är som jag spelar med ... Citera
Smokey_McPot Postad 31 Maj , 2005 Rapport Postad 31 Maj , 2005 Jag undrar om ni har någon åldersgräns för jag är bara 17år och vill spela med lite andra mäniskor som är en aning mognare än vad dom är som jag spelar med ... 18 år utan undantag tror jag bestämt att det är. Citera
GuneL Postad 1 Juni , 2005 Rapport Postad 1 Juni , 2005 18 år utan undantag tror jag bestämt att det är. Aj aj det var inte så bra... ni som spelar runt uppsala vet ingen annan stans man kan spela då nu när man bara är 17 år ;( Citera
lodbrok Postad 1 Juni , 2005 Författare Rapport Postad 1 Juni , 2005 klipper detta ur vår FAQ: Måste man vara 18 år för att delta i era turneringar är själv 17 år på snudd till 18? Ja man måste absolut vara 18, det kommer aldrig att göras undantag från denna regel. välkommen när du fyllt 18. /vänliga hälsningar Ordförande UPS Citera
Kung-Elvis Postad 12 Juni , 2005 Rapport Postad 12 Juni , 2005 Vi är sugna på att gå med. Vill ha mer info. Maila kent@kattguld.com Citera
Kung-Elvis Postad 18 Juni , 2005 Rapport Postad 18 Juni , 2005 Varför svara ingen på mailen. Vi är fortfarande intreesserade av att komma och spela. Vi vill ha mer info. Kontakta oss: kent@kattguld.com eller 018-460534 Citera
PHIDivine Postad 18 Juni , 2005 Rapport Postad 18 Juni , 2005 Självklart är ni välkomna! Jag tror att saken är den att UPS har ett litet inofficiellt (eller iofs officiellt) sommarlov och styrelsen är ute och leker med sina badbollar och bygger sandslott. De återkommer nog så snart verksamheten drar igång igen. För övrigt pausar de flesta nu på http://www.slaskpoker.com Citera
Koppan1 Postad 14 Juli , 2005 Rapport Postad 14 Juli , 2005 Har förgäves försökt nå någon på UPS, men samtliga verkar ju ha gått helt under jorden.... Finns det något pokerspel på gång över huvudtaget i Uppsala den närmaste framtiden ?? Citera
pem Postad 14 Juli , 2005 Rapport Postad 14 Juli , 2005 Har förgäves försökt nå någon på UPS, men samtliga verkar ju ha gått helt under jorden.... Finns det något pokerspel på gång över huvudtaget i Uppsala den närmaste framtiden ?? UPS har sommarlov. Jag antar att det drar igång igen i september. Citera
Koppan1 Postad 16 Juli , 2005 Rapport Postad 16 Juli , 2005 ok...men om några andra tänkt lira turnering eller cash så får ni gärna höra av er till mig om ni saknar folk, precis flyttat tillbaks till Uppsala efter ett par år i Karlstad. Lirade regelbundet där innan flytten men har ej hittat något bra gäng i Uppsala. Är i stort behov av att lira Texas/NL hdkungen@hotmail.com Citera
Supersweed Postad 19 Juli , 2005 Rapport Postad 19 Juli , 2005 Som övriga har skrivit så ligger pokeraktiviteten i UPS på ganska låg nivå just nu under sommaren! Vi hoppas dock på spel varje söndag från och med september. Mer info om detta kommer senare! så koppan1, ditt texas behov ska nog kunna mättas lite när vi väl drar igång Citera
Koppan1 Postad 19 Juli , 2005 Rapport Postad 19 Juli , 2005 Som övriga har skrivit så ligger pokeraktiviteten i UPS på ganska låg nivå just nu under sommaren! Vi hoppas dock på spel varje söndag från och med september. Mer info om detta kommer senare! så koppan1, ditt texas behov ska nog kunna mättas lite när vi väl drar igång Låter gott ! Citera
toompa84 Postad 20 Augusti , 2005 Rapport Postad 20 Augusti , 2005 Tjena Slangade ett mail till er adress, men det var dåligt med svar där.. försöker skriva här istället... Jag och 2-4 kompisar i Uppsala är eventuellt intresserade av att gå med i UPS. Vi är varken pro's eller fiskar, men vi skulle vilja veta lite om sällskapet först.. Årsavgift 100kr? Förstår att ni inte skriver här vart ni spelar, men ni kanske kan maila svar till mig: tomanaes@hotmail.com eller så PMar ni här. Vart ligger spellokalen? Har ni några bilder på hur där ser ut: bord och utrymme? Sen lite allmän info om klubben vore trevligt MVH /Tomas Citera
slicken Postad 9 Januari , 2006 Rapport Postad 9 Januari , 2006 Tjena Om ni läser brevet ovan denna så är jag i EXAKT samma sits. Har mailat er, men inte fått svar och vi är oxå en 3-4 personer som är intresserade av UPS. Har ni något mobil nummer man kan ringa och få information? Annars kan ni maila på slicken@hotmail.com Tack! slicken Citera
krisse Postad 24 November , 2006 Rapport Postad 24 November , 2006 Hej, Har samma problem som tidigare har sagt. Har mailat er dock inte fått något svar/utskick. kristoffer.eriksson@gmail.com Tack på förhand! Kristoffer Citera
Recommended Posts