Gå till innehåll

Bonussnack för vecka 18 postas här!


lfx

Recommended Posts

  • Svars 151
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Alltså du får 20k poäng (vid max bonus) när du spelat alla händerna i en klumpsumma som du sedan konverterar till cash

Jovisst, men hur många rejkade händer kommer det krävas?

Eller är det nåt poängsystem som gör det snabbare om raken blir högre etc. Är lite trött på att cleara omöjliga bonusar ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Håller på nu med golden tiger och för att tysta alla angående antal raked hands så är den 2000 om man har maxbonus. Såhär står det i min poker rewards loyalty program:

 

Start Date: 3/1/2005

End Date 12/31/2010

Raked Hands Played: 855

Raked Hands Required: 2000

Bonus: $200

 

Det är vanliga raked hands som man ska spela ihop. själv spelar jag 2 st FL ,5/1 el. ett 1/2 bord så det tar sin lilla tid. Det var ett tag sen jag spelade på Prima när jag började med bonusen och jag tycker borden är ganska tajta mot vad jag minns förr. Känns som kanske 50% på ,5/1 borden blir rakade och kanske 80-90% på 1/2.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, det är en halvtaskig bonus men stilen! Jag menar, Empire är ju sponsor här och då borde väl forumledningen ha kontakter med snubbarna på Empire.

Varför bara stänga konton så där? Ändrar de spelreglerna är det ju rimligt att de förvarnar spelarna med info på hemsidan eller i mail helt öppet och ärligt. Det är ju liksom inget fuffens med bonushorande.

Nu stinker det ärligt talat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi håller med, och QoS har inlett en kontakt.

Tror dock att den ena handen inte vet vad den andra gör.

Vore dom seriösa så skulle dom stoppa rakebackandet i stället, eller helt enkelt skära ner på reloadbonusarna, eller göra så att flagagde bonushorekonton inte kan utnyttja bonusar eller något liknande, men att bara stänga konton = idioti enligt min mening (snacka om badwill, sådant sprider sig snabbt)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Empire verkar ju inte må så bra just nu, upprörande.

 

Har clearat en signup-bonus där, och efter det spelade jag en hel del, och gav dem mycket skön rake. Därefter cashade jag ut rubbet och formaterade om datorn. Har inte satt min fot där sen dess, då jag har haft andra sidor att hora på.

 

Jag tänker dock leka försökskanin på tisdagsbonusen. Ska spela exakt det antal händer som krävs, och därefter blir det cash-out innan de hunnit säga "rake". Jag återkommer så fort jag blivit avstängd... =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det här är väl det bästa svaret så far på den här "ärendet":

 

"Dear xxxx,

 

Thank you for contacting customer support.

 

Empire Poker management decided to close accounts of few inactive players who chose not to play on Empire at all, but constantly claimed its bonuses. All blocked accounts were chosen through very restricted ruling to prevent any active player from being harmed.

 

Empire Poker is known for its generous bonuses, FreeRolls and prize adding for long now. Empire does not appreciate players who take advantage of this generosity and chose to show up only to cash bonuses.

 

Each of the accounts closed, seemed to act according to the above and therefore was closed. Players with blocked accounts will be able to cash out their funds within the next two weeks, coordinated with our support team at vip@empriepoker.com.

 

Empire Poker will take all necessary steps to prevent players from playing only for bonuses on its tables, while keeping its active players satisfied and rewarded for their play through the VIP program, Royal Flush Club, reload bonuses, Tournament Masters program etc.

 

I hope this helps you to understand the actions of our company and be assured that those players who are genuine and play for the love of the game and not just bonuses will not be affected.

 

If you have any more concerns or suggestions please feel free to contact us.

 

Best regards,

 

Louise

Empire Poker

VIP Players Club

Customer Support Team "

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Empire verkar ju inte må så bra just nu, upprörande.

 

Har clearat en signup-bonus där, och efter det spelade jag en hel del, och gav dem mycket skön rake. Därefter cashade jag ut rubbet och formaterade om datorn. Har inte satt min fot där sen dess, då jag har haft andra sidor att hora på.

 

Jag tänker dock leka försökskanin på tisdagsbonusen. Ska spela exakt det antal händer som krävs, och därefter blir det cash-out innan de hunnit säga "rake". Jag återkommer så fort jag blivit avstängd... =)

 

Formtaerade.... :shock: hur paranoid får man bli? :P.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har spelat drygt 40k händer på Empire och har aldrig haft några problem med dem. Har alltid uppfatt dem som seriösa innan, men brevet baller fick verkar ju som de har klantat sig med att behandla bonushorer på fel sätt. Finns säkert bättre sätt att motverka det än de har gjort. En pokersite behöver väl allt gott rykte som finns. Konkurrensen är ju ganska hård.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har inte fått det där brevet, mitt konto är det inget fel på, utan letade bara upp den "kommunikation" som bäst förklarar vad som hänt...

Ok, sorry. Hur som helst är det en trist historia det här med stängda konton och rykten om det.

Här öppnar man Empire-programmet och så ploppar erbjudandet om tisdagsbonusen upp innan man loggar in. Hur ska man veta om ens konto kommer att stängas isf?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om folk ändå skulle fokusera på att bli bättre pokerspelare istället för att försöka hitta den bästa bonusen. Det skulle vara mycke mer +EV för dom flesta spelarna... (i långa loppet)

 

Tveksam. Genom att bonushora stöter man ju på mycket olika sorters motstånd. Loose and crazy på Party-nätet, tight som fan på Aboslute Poker. Att tvingas anpassa sitt spel till bordet för att maximera sin vinst är viktigt.

 

Sedan har jag alltid, med något fåtal undantag, gett lite mer rake till sidan än vad som krävs, om jag finner motståndet lätt.

 

 

 

Och för övrigt så formaterade jag om datorn för att det behövdes, inte för att jag är paranoid (vilket jag iofs är).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...