MikeTime Postad 30 Juni , 2009 Rapport Postad 30 Juni , 2009 I övrigt är det i min mening jävla konstigt hur en ny styrelse sätts utav 18 personer, när det finns vadå, 50ggr fler medlemmar. Skulle det fungera så i idiella organisationer så fanns de inte. wat? Citera
devalanteriel Postad 30 Juni , 2009 Rapport Postad 30 Juni , 2009 Ja, det är helt sjukt att de som bekymrat sig om att komma på ett årsmöte tillsätter styrelsen, till skillnad från i alla andra föreningar i hela Sverige. Givetvis borde lottning eller sten-sax-påse ha använts. Citera
Ängeln17 Postad 30 Juni , 2009 Rapport Postad 30 Juni , 2009 I övrigt är det i min mening jävla konstigt hur en ny styrelse sätts utav 18 personer, när det finns vadå, 50ggr fler medlemmar. Skulle det fungera så i idiella organisationer så fanns de inte. . Visst är det konstigt att bara 18 personer av så många tillsätter en styrelse. Det som är konstigt är att det bara var dessa som orkade ta sig till årsmötet och rösta, inte att deras röster blev gällande. Citera
valterego Postad 30 Juni , 2009 Rapport Postad 30 Juni , 2009 Tycker att det är rätt skapliga medierelationer när man fått in chefredaktörerna för de två svenska branschtidningarna i styrelsen Citera
nutshellcracker Postad 1 Juli , 2009 Rapport Postad 1 Juli , 2009 Ja, det är helt sjukt att de som bekymrat sig om att komma på ett årsmöte tillsätter styrelsen, till skillnad från i alla andra föreningar i hela Sverige. Givetvis borde lottning eller sten-sax-påse ha använts. Hur utannonserades årsmötet? Har man ens följt stadgarna?! EDIT: Ser nu att årsmötet utlystes 12 (tolv!) dagar innan det hölls. Jag har INTE fått nåt email. Jag vill se stadgarna! EDIT2: Ser nu att på HEMSIDAN för Svenska Pokerförbundet utlystes årsmötet den 2a Juni, medans det utlystes HÄR?!?!?!? den 5/5. WHAT THE FUCK. Citera
nutshellcracker Postad 1 Juli , 2009 Rapport Postad 1 Juli , 2009 Tycker att det är rätt skapliga medierelationer när man fått in chefredaktörerna för de två svenska branschtidningarna i styrelsen Möjligt. Citera
valterego Postad 1 Juli , 2009 Rapport Postad 1 Juli , 2009 Fråga vilken kraftfull mediafaktor som helst vilka dessa två individer är, och jag är rätt säker på att 90% har inte en aning. De som inte känner till Turken känner nog inte till Diös eller Brandborn heller. Få i mediebranschen känner till Dan glimne. Citera
nutshellcracker Postad 1 Juli , 2009 Rapport Postad 1 Juli , 2009 De som inte känner till Turken känner nog inte till Diös eller Brandborn heller. Få i mediebranschen känner till Dan glimne. Ja, förmodligen har du rätt, och jag ändrade min uppfattning precis efter att du svarade. Det jag menar är att om förbundet inkluderade personer med auktoritet skulle det ge bättre förutsättningar. Skulle t.ex Göran Persson eller Carl Bildt spela poker och vara med i förbundet så vore det inte så tokigt. Eller Persbrandt. Ja, du ser vad jag menar. Citera
gdaily Postad 1 Juli , 2009 Rapport Postad 1 Juli , 2009 Jag vore snarare direkt olämplig att ha i styrelsen. Citera
nutshellcracker Postad 1 Juli , 2009 Rapport Postad 1 Juli , 2009 Jag vore snarare direkt olämplig att ha i styrelsen. Exakt varför? Citera
LappRoffe Postad 2 Juli , 2009 Rapport Postad 2 Juli , 2009 Jag tycker att den nya sammansättningen av styrelsen ser helt okej ut. Jag hoppas att de har realistiska visioner, till skillnad från den förra. Brandborn ska definitivt inte vara med i något förbund. Han är alldeles för "enögd" för en sån post. Citera
Klyka Postad 4 Juli , 2009 Rapport Postad 4 Juli , 2009 Jag hoppas att de har realistiska visioner, till skillnad från den förra. Fniss. Dina "motioner" med allmänt surr om dina visioner om våra visioner var väldigt underhållande. Men de röstades ned för att de saknade substans och verklighetsförankring. Citera
LappRoffe Postad 4 Juli , 2009 Rapport Postad 4 Juli , 2009 Fniss. Dina "motioner" med allmänt surr om dina visioner om våra visioner var väldigt underhållande. Men de röstades ned för att de saknade substans och verklighetsförankring. Skål på dig Fjunis. Läggdags för länge sedan misstänker jag... Citera
Klyka Postad 5 Juli , 2009 Rapport Postad 5 Juli , 2009 Skål på dig Fjunis.Läggdags för länge sedan misstänker jag... För sådana argument kan jag inte annat än böja mig. Du vinner! Citera
LappRoffe Postad 8 Juli , 2009 Rapport Postad 8 Juli , 2009 För sådana argument kan jag inte annat än böja mig. Du vinner! Bra att du erkänner att du är en tragisk liten figur, som inte lyckats med jackshit i livet. Trots alla strävanden efter MAKT. Tyvärr har du inte den förmågan. Att leka entreprenör funkar inte bara på pappret. Du måste ha något att komma med också... Citera
Klyka Postad 9 Juli , 2009 Rapport Postad 9 Juli , 2009 Är vi klara, Roffe? Kom tillbaks när du vågar visa upp din nuna. Citera
LappRoffe Postad 11 Juli , 2009 Rapport Postad 11 Juli , 2009 Är vi klara, Roffe? Kom tillbaks när du vågar visa upp din nuna. Sluta gråt nu, Göran. Jag har tillägnat dig en seriestrip, för att få dig lite muntrare. Jag har ingen ekonomisk vinst i min blogg, så det borde vara okej... http://www.lapproffe.blogg.se Citera
Klyka Postad 14 Augusti , 2009 Rapport Postad 14 Augusti , 2009 "Du ditt troll har fått mig avsatt från mina ämbeten i både forum och styrelser" - ja du Rolf, ditt inflytande saknar gränser. Måste dock berömma dina tecknarskills. Citera
Ängeln17 Postad 14 Augusti , 2009 Rapport Postad 14 Augusti , 2009 LappRoffe och Klyka. Från och med nu så ber vi er hålla era personliga vendettor i andra trådar än de som SVEPO har som informationstrådar. Om ni håller er till det så slipper vi dela ut varningar till höger och vänster för OT och trams. Deal? Citera
LappRoffe Postad 14 Augusti , 2009 Rapport Postad 14 Augusti , 2009 Deal från MIG i varje fall. Citera
Recommended Posts