BackJauer Postad 1 Juni , 2009 Rapport Postad 1 Juni , 2009 Tjena, Vet inte om det är rätt avdelning att fråga i men, jag spelar 3/4 av tiden MTT, mest i B2B några större på Stars, förr på FTP osv. Vilket är det "bästa" hjälpprogrammet för en MTT spelare? Har använt pokeroffice, men efter att det slutade att fungera och jag inte orkade slösa tiden med supporten att få det att fungera glömde jag bort det. Om det finns en hud för PLO-cash i programmet (för B2B) är det en stor bonus. Tack i förhand! BackJauer Citera
sulla Postad 1 Juni , 2009 Rapport Postad 1 Juni , 2009 Jag kör office och tycker det funkar bra de ggr jag kör på stars, tror iofs inte det funkar på b2b. Citera
renad Postad 1 Juni , 2009 Rapport Postad 1 Juni , 2009 Holdem manager tycker jag är bäst alla kategorier... Citera
BackJauer Postad 2 Juni , 2009 Författare Rapport Postad 2 Juni , 2009 Holdem manager tycker jag är bäst alla kategorier... Jag har blivit informerad på ett annat forum ett antal gånger att Holdem Manager + Omaha manager är rätt sätt att köra, ser att det fungerar på NoIQ, undrar bara nu om det fungerar på andra. Vet någon även hur det fungera för turneringsspelare? Köpa båda de "proffsiga" versionerna för typ 150$ så kan jag lira allt och få statsen för allt? T.ex. lirar en 200€ turnering NLHE (tar HEmanager upp det) och samtidigt lirar jag PLO400 då plockar den höga plomanagern upp det? Om ni skriver för Managern berätta gärna vilken verison ni även använder! Tack. Citera
Recommended Posts