Goldenchild Postad 30 Maj , 2009 Rapport Postad 30 Maj , 2009 Har några frågor som jag skulle vilja ha svar på: * Vilken är det bästa programmet för Texas Holdem No limit, Pokertracker eller Holdem Manager? Var kan man hitta de som billigast? * Finns det något gratisprogram eller sajt där man kan få sina vinster/förluster i grafer, samt sparade händer? Citera
CalleAA Postad 30 Maj , 2009 Rapport Postad 30 Maj , 2009 Tycker personligen att HM är bättre än PT och har testat båda. Vill du bara bokföra på nätet kan du testa http://www.pokerhome.com annars tror jag Hagbard gjorde en tråd med ett bokföring i excel, sök bara på hagbard excel. Ska du kunna gå igenom händer efteråt måste du har PT eller HM. Finns lite olika siter där du kan få HM genom att signa upp på någon poekrsida och betala lite rake. Citera
JesperPV Postad 30 Maj , 2009 Rapport Postad 30 Maj , 2009 finns massvis med trådar om skillnaden mellan pt3 och hm. leta upp dom och läs. Citera
Gasimoe2 Postad 31 Maj , 2009 Rapport Postad 31 Maj , 2009 Jag ska egentligen vara tyst för jag har inte använt PT i moderntid men jag kör HM nu och är mycket mycket nöjd! Blev dessutom positivt överraskad att man får två lincenser så man kan köra på laptopen med! Testa HM gratis i 15 dagar, ett bra sätt att fastna på! ;oP Citera
Recommended Posts