Gå till innehåll

Linköping 13/6! BILDER I INLÄGG #258!!


MikeTime

Ska du till Linköping den 13:e juni och lira Ängelturren?  

61 medlemmar har röstat

  1. 1. Ska du till Linköping den 13:e juni och lira Ängelturren?

    • Javisst!
    • Nej, jag är en tråkig jävel!
    • Jag är Ängeln17 och dessutom ordningsman då.


Recommended Posts

Blommigt förkläde är införskaffat :-D, men du kanske slipper ändå. Ev kommer fru Ängel att hålla i serveringen och försäljningen denna gång.

 

Shit. Be henne lämna beseballträt hemma. Ska aldrig dra ut hennes QQ med ett simpelt A någon mer gång. Loooovar! :oops:

 

Om du ville ha bakverk typ Bullar/Muffins så börjar det bli dags att beställa förresten!

Jag misstänker att många här inte skulle säga nej till lite hembakade smaskigheter? :-P

 

:shock: Djens?!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 270
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Kan plocka upp dig på jvgstn så du kan vara med på hotellsamlingen. Räknar med att anlända Lkp vid den tiden så man hinner med incheckning och en promenadöl.

 

Det låter som du ska ta bilen, köra till andra sidan gatan, hämta upp Omalley och sedan köra över till andra sidan igen :mrgreen:

 

Hehe, nu kollade jag upp var hotellet låg. :-D

 

Lyxigt värre att få limoservice till hotelldörren :mrgreen:.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såhär får det bli.

På Torsdag nästa vecka lägger Mike ut fyra (4) olika bet tillsammans med en uppdaterad lista med spelbara objekt. Självklart ska endast pf-folk kunna spelas på.

De som sedan vill vara med och betta tar med sig en (1) styck lapp med sin "rad" på och överlämmnar den tillsammans med jämna pengar till Mr Time innan första nedsläpp så att säga.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såhär får det bli.

På Torsdag nästa vecka lägger Mike ut fyra (4) olika bet tillsammans med en uppdaterad lista med spelbara objekt. Självklart ska endast pf-folk kunna spelas på.

De som sedan vill vara med och betta tar med sig en (1) styck lapp med sin "rad" på och överlämmnar den tillsammans med jämna pengar till Mr Time innan första nedsläpp så att säga.

 

Bra plan!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såhär får det bli.

På Torsdag nästa vecka lägger Mike ut fyra (4) olika bet tillsammans med en uppdaterad lista med spelbara objekt. Självklart ska endast pf-folk kunna spelas på.

De som sedan vill vara med och betta tar med sig en (1) styck lapp med sin "rad" på och överlämmnar den tillsammans med jämna pengar till Mr Time innan första nedsläpp så att säga.

 

Du MÅSTE ha varit ordningsman i skolan! Mycket bra idé.

Håll ögonen öppna gott folk - på torsdag nästa vecka kommer en lista på 4 sidebets (och precis som Skanke säger är bara forumiter spelbara objekt).

 

Begränsas till 150:-/ man för att alla ska kunna vara med oavsett ekonomi.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fan blir chockad av skanke... Trodde den mannen saknade organisatorisk förmåga, iofs la han ut arbetet på Mike. Men ändå.
Det är lokalsinne han saknar. Och så är han lite timid och lågmäld i sin framtoning :mrgreen:

 

Håll ögonen öppna gott folk - på torsdag nästa vecka kommer en lista på 4 sidebets (och precis som Skanke säger är bara forumiter spelbara objekt).

 

Begränsas till 150:-/ man för att alla ska kunna vara med oavsett ekonomi.

Jag suger på poker så jag får ställa mig in på att scoopa det där 8-)
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Anländer 11:10 så är det någon som vill se mig innan jag hamnar i finkan är det bäst att vara där då. Jag är som vanligt lätt att känna igen: högljudd & svartklädd finnpajsare som luktar bryggeri.

 

Såhär får det bli.

På Torsdag nästa vecka lägger Mike ut fyra (4) olika bet tillsammans med en uppdaterad lista med spelbara objekt. Självklart ska endast pf-folk kunna spelas på.

De som sedan vill vara med och betta tar med sig en (1) styck lapp med sin "rad" på och överlämmnar den tillsammans med jämna pengar till Mr Time innan första nedsläpp så att säga.

 

Eftersom en viss Ola/gdaily är med tycker jag att vi ska salta potten med 2st inköp till nästa turnering på PK Engeln. :twisted:

 

Den ena kan ifs gå till bubblaren och den andra till vinnaren så vi inte riskerar en "Surare är Satan"-Ola.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Valterego och jag satt och spånade på kuligheter i samband med turren. Vad sägs om en tävling i "Kvällens kortväktare"?

 

Förslag på regler

 

- Kortväktaren måste användas under hela turren

- Kortväktaren måste få plats på [ytan av] ett spelkort och får inte mäta högre än 7 cm på höjden

 

Övrigt

 

- Kortväktaren ska anmälas till tävlingsledningen (Valter & TF) före start

- Endast deltagare i tävlingen får rösta (och ej på sin egen)

- Strax före turrestarten, eller under en break, så ordnas en hastig display där man får chans att se de andras och avlägga sin röst

 

Är det på? 50 kr per person, winner takes all?

 

Förslag, åsikter?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

 

Det var ju precis därför som vi skrev sju centimeter. Men, eftersom din drule inte lär mäta längre kan du ändå få anmäla den som din kortväktare. Det blir ju bara lite jobbigt för dig att behöva stå lutad över bordet hela kvällen :-)

 

Specielt eftersom magen komer lägga sig som en degig klump över hela grejen..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I min hemby hade du smält in totalt.

 

I min också. Tråkigt att se hur det gått för alla som stannat kvar i hålan.

En stor del är fullblodiga heltidsalkisar och en del också råknarkare som gömmer sig från polisen.

 

Valterego och jag satt och spånade på kuligheter i samband med turren. Vad sägs om en tävling i "Kvällens kortväktare"?

 

Förslag på regler

 

- Kortväktaren måste användas under hela turren

- Kortväktaren måste få plats på [ytan av] ett spelkort och får inte mäta högre än 7 cm på höjden

 

Övrigt

 

- Kortväktaren ska anmälas till tävlingsledningen (Valter & TF) före start

- Endast deltagare i tävlingen får rösta (och ej på sin egen)

- Strax före turrestarten, eller under en break, så ordnas en hastig display där man får chans att se de andras och avlägga sin röst

 

Är det på? 50 kr per person, winner takes all?

 

Förslag, åsikter?

 

Höj maxhöjden till 12cm.

Då vinner jag lätt och vill satsa bra mycket mer än 50kr av mina och andras pengar.

 

Och nej, inga löjliga (lös)kukar eller annat trams som jag tänker lägga på mina kort utan något som kan tänkas vara lämpligt att ha (för en finsk galenpanna som jag) just den här gången.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Höj maxhöjden till 12cm.

Då vinner jag lätt och vill satsa bra mycket mer än 50kr av mina och andras pengar.

 

Och nej, inga löjliga (lös)kukar eller annat trams som jag tänker lägga på mina kort utan något som kan tänkas vara lämpligt att ha (för en finsk galenpanna som jag) just den här gången.

 

Presidiet ska överlägga i denna fråga. Vi återkommer i ärendet efter helgen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...