GG Postad 7 Juni , 2009 Rapport Postad 7 Juni , 2009 Inledde månaden 130k back men hittade megarushen på slutet så jag bokade in ett ok plus på runt 98k usd Citera
Jakelamotta Postad 7 Juni , 2009 Rapport Postad 7 Juni , 2009 Inledde månaden 130k back men hittade megarushen på slutet så jag bokade in ett ok plus på runt 98k usd Trevligt. Vilka nivåer spelar du på? Citera
kravmärkt Postad 7 Juni , 2009 Rapport Postad 7 Juni , 2009 Inledde månaden 130k back men hittade megarushen på slutet så jag bokade in ett ok plus på runt 98k usd skulle vara nice om du ides posta graf Citera
speltorsk_LOL Postad 7 Juni , 2009 Rapport Postad 7 Juni , 2009 skulle vara nice om du ides posta graf gretko. answears to no one. Gått så jävla uselt. Torskade så sjukt stor del av mina privata tillgångar i början av månaden så jag bara ville kräkas på allt elende. Lirar nu enbart NL400-1000HUHU på Svenskaspel och har återigen hittat lite stabilitet i spelet. -55K Började peta valle under den värsta tilten. Gött de! =) Citera
Recommended Posts