GG Postad 7 Juni , 2009 Rapport Postad 7 Juni , 2009 Inledde månaden 130k back men hittade megarushen på slutet så jag bokade in ett ok plus på runt 98k usd Citera
Jakelamotta Postad 7 Juni , 2009 Rapport Postad 7 Juni , 2009 gretko. säger: Inledde månaden 130k back men hittade megarushen på slutet så jag bokade in ett ok plus på runt 98k usd Trevligt. Vilka nivåer spelar du på? Citera
kravmärkt Postad 7 Juni , 2009 Rapport Postad 7 Juni , 2009 gretko. säger: Inledde månaden 130k back men hittade megarushen på slutet så jag bokade in ett ok plus på runt 98k usd skulle vara nice om du ides posta graf Citera
speltorsk_LOL Postad 7 Juni , 2009 Rapport Postad 7 Juni , 2009 megakillah säger: skulle vara nice om du ides posta graf gretko. answears to no one. Gått så jävla uselt. Torskade så sjukt stor del av mina privata tillgångar i början av månaden så jag bara ville kräkas på allt elende. Lirar nu enbart NL400-1000HUHU på Svenskaspel och har återigen hittat lite stabilitet i spelet. -55K Började peta valle under den värsta tilten. Gött de! =) Citera
Recommended Posts