Gå till innehåll

SAJT: WorldPX.com


Illuminated

Recommended Posts

  • Svars 639
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

...100% rakeback!? För bra för att vara sant..

Vart är haken med det hela?

 

Enda haken är väl att det är dålig action större delen av dygnet. Få bord och oftast rätt tajta med snittpotter på runt 5-10BB.

Det är tråkigt att inte fler hittar det.

 

Detta är en myt , spelat där i en vecka nu iaf och det är helt beroende på vilket bord du sitter på dvs samma som på vilken site som helst.

 

Idag under kvällstid har det funnits 5-6 aktiva NL50 bord shorthanded bord samt 1 fullring.

 

På dagtid brukar det finnas cirka 2-3 bord på nl50, nl100 en aning mer.

 

För att klargöra andra otydligheter är det inte contribued rake heller utan alla pengar som byter ägare rakes och du tar del av dem oavsett om du är med i handen eller inte.

 

Super sida enligt mig .

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är mycket bra med 100% RB och nej det är Inte svintajta bord och ingen action. Det är oftas god Action och man får bra betalt. Det är inte superbra med bord men när jag spelade på Tain nätverket var trafiken samma som på wpex ungefär. Mycket bra sida iaf.. Men som sagt lite för lite folk än.

Konstigt nog har det ökat dom senaste 3 dagarna vet inte om de thar med amerikanarna å göra eller vad men det är gött...

 

/a

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mitt första intryck var också att spelet var relativt löst. Amerikanerna får lira där och bidrar till att potterna stiger, perfekt tycker jag.

Frågan är ju hur länge de behåller 100% rb till spelarna!? Jag har dock hört att de haft det i närmare ett år vilket låter bra...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jodå SnGs är också 100%RB dock är det inte massor med utbud men det går ju några hela tiden. Dock kan man ju alltid som jag köra om det finns och välja annan site när det inte gör deteller köra dubbelt.

Skatten är ett problem . Men å andra sidan är det ju ganska små belopp men när det börjar bli större är det ju ett problem.

 

 

/A

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Enligt vad jag läst så kommer man alltså inte behöva skatta? Det är bara om man tar ut summor som är på tok för höga för ens eget bästa ( :lol: ) men sen läste jag också att det är nästintill omöjligt för SV att se några konstigheter om man cashar ut till neteller, dvs. de kommer inte få reda på någonting.

 

Rätta mig gärna om jag har fel.

 

Sen en liten fråga, hur går det för er alla? Vad får ni i rakeback? Någon som lattjar på $25 och kan ge en siffra på hur mycke du får tillbaka i rake varje måndag?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har tänkt ta ut lite pengar från WPX, men dem vill att man ska faxa in lite detaljer om kreditkort och körkort mm...

Nu till frågan... jag fick ett faxnr. att skicka till, men det känns som det fattas några nummer i början, typ landsnumret. Är det bara 00 i början?

 

Int’l Fax: 1 (268) 480-3892 .

 

Kan nån hjälpa mig? Vad är det rätta faxnumret?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idag har de gjort en uppdatering där det faktiskt märks något, 5max-borden har blivit 6max!

 

Återstår att se om de har gjort något åt bortkopplingsproblemen.

 

Har inte spelat på några dagar men äntligen. Alla vill ju spela Short tydligen så 6-max är bättre balans enligt mig.

För övrigt pröva att CTRL+ALT+DELETE och ändra prioriteten på wpex programvaran till hög så slipper du disconnects.

 

/A

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idag har de gjort en uppdatering där det faktiskt märks något, 5max-borden har blivit 6max!

 

Återstår att se om de har gjort något åt bortkopplingsproblemen.

 

Har inte spelat på några dagar men äntligen. Alla vill ju spela Short tydligen så 6-max är bättre balans enligt mig.

För övrigt pröva att CTRL+ALT+DELETE och ändra prioriteten på wpex programvaran till hög så slipper du disconnects.

 

/A

 

Med prioritet, menar du uppdateringshastighet?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...