DjLuppy Postad 25 Januari , 2010 Rapport Share Postad 25 Januari , 2010 Grattis! Känns som att man är inne här varje vecka å skriver grattis =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
León Postad 25 Januari , 2010 Rapport Share Postad 25 Januari , 2010 Så sjuk du är. Grattis och gl i liveturren! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gibbsson Postad 25 Januari , 2010 Rapport Share Postad 25 Januari , 2010 Enkla pengar i deuville sas. GRATTIS!! Plocka med dig den där highrollergrejen också! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CarlDenStore Postad 25 Januari , 2010 Rapport Share Postad 25 Januari , 2010 Vad sjukt att du inte sover tidigare, haha oprofesionellt men var ju väl värt det. Gratulerar!! Tur har man inte, det förtjänar man. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 25 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 25 Januari , 2010 HAHAHAHASIBHVGFILHVGPÖhrdbvfHVGrfdldvl.kiVLBISFlbiks<fvlbjk<sdvlbk FMLFMLFMLFMLFML!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Var i princip irl-gul innan och hade tagit ut från party/everest för GC. Kom på nu att jag behövde ännu mer irl-cash (hade inte tänkt på att jag skulle skicka en del till Sumpas), så gick in på party för att plocka ut massa. Väljer summa och trycker på genomför. DÅ HAR JAG LYCKATS SÄTTA IN PENGAR ISTÄLLET FÖR ATT TA UT?!?!?!?!?!?!?!!!!!??? Lyckades matcha uttagssumman så snyggt att jag endast lämnade kvar några tusen på banken. WTF?!?!?! Cashat ut allt igen nu, men kommer obv ta några dagar innan det trillar in. Joel är snäll och lånar mig några lappar så jag iaf klarar tåg/flyg... TILTA MIG?!?!?!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Donorb Postad 25 Januari , 2010 Rapport Share Postad 25 Januari , 2010 Lol, gör inte den på svs för då har de någon "vi är rädda att folk tvättar pengar och du får vänta i en vecka innan du får göra uttag." Har testat! Grymt bra om man är lowcash i vanliga livet och lyckas göra den där klockrena uttagsinsättningen som helt dödar svenssonrullen. Å inte fick man insättningsrigg med sig heller... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 25 Januari , 2010 Rapport Share Postad 25 Januari , 2010 Vafan va snyggt! Kan sumpas så kan vi andra. Nu tar vi ut degen och kör alla highrollerevents vi också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
proxi Postad 25 Januari , 2010 Rapport Share Postad 25 Januari , 2010 Grattis och lycka till i HR. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 25 Januari , 2010 Rapport Share Postad 25 Januari , 2010 HAHAHAHASIBHVGFILHVGPÖhrdbvfHVGrfdldvl.kiVLBISFlbiks<fvlbjk<sdvlbk FMLFMLFMLFMLFML!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Var i princip irl-gul innan och hade tagit ut från party/everest för GC. Kom på nu att jag behövde ännu mer irl-cash (hade inte tänkt på att jag skulle skicka en del till Sumpas), så gick in på party för att plocka ut massa. Väljer summa och trycker på genomför. DÅ HAR JAG LYCKATS SÄTTA IN PENGAR ISTÄLLET FÖR ATT TA UT?!?!?!?!?!?!?!!!!!??? Lyckades matcha uttagssumman så snyggt att jag endast lämnade kvar några tusen på banken. WTF?!?!?! Cashat ut allt igen nu, men kommer obv ta några dagar innan det trillar in. Joel är snäll och lånar mig några lappar så jag iaf klarar tåg/flyg... TILTA MIG?!?!?!?! Där fick man sig ett redigt garv. Angående Sumpas så är du bra jävla sjuk. Lycka till! Edit: Sitter obv o smattrar hejdlöst i hater-tråden nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bridge Postad 25 Januari , 2010 Rapport Share Postad 25 Januari , 2010 Sjukt grattis Sumpas, och lycka till. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Amutu Postad 25 Januari , 2010 Rapport Share Postad 25 Januari , 2010 Sänds det livet någonstans ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 25 Januari , 2010 Rapport Share Postad 25 Januari , 2010 Men jesus Hur bär du dig åt Grattis och gl! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ncrio Postad 25 Januari , 2010 Rapport Share Postad 25 Januari , 2010 vad var det för turre inatt? så sjukt detta.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
guano Postad 25 Januari , 2010 Rapport Share Postad 25 Januari , 2010 Tänk om man ändå kunnat ha sin egna lilla kexchokladbar med Snickers blandat med Sumpas, den pöjken är för gooo alltså. wp! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Urban57 Postad 25 Januari , 2010 Rapport Share Postad 25 Januari , 2010 Sjukt bra...Grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pokerna22 Postad 25 Januari , 2010 Rapport Share Postad 25 Januari , 2010 mehh busta efter en dryg timme Tappa först en pott mot Lellouche, vi sitter 100bb djupa jag 4xar 10-7s i sb han flattar i bb. Jag bettar 3/4 på 7-9-k med 2 ruter och ett spader så har bdf. Turn 7a, jag bettar runt 60% pott han syn. River typ ruter 4. jag bettar runt 65% och han SYNAR med A-10 ruter Hade ju knappast stackat av men känns lagom kallt av honom att inte höja river... Det grindas på och synar efter ett tag av tjeckshortyns 25bb repush med 6-6 som inte flippar bra mot hans Q-Jo. Ett tag senare limpar lelluche knappen jag checkar mina 25bb med 5-3 klöver i bb. Flop 3-7-8 två klöver, jag checkar med planen att crr och sen syna av en ev ai. Han checkar dock bakom, turn 9 så checkar igen med planen att crr folda, han bet, jag rr 3.5x och han syn. River Q som jag degar drygt pott och han snappar med nutsen Sjukligt nöjd endå! vad var det för turre inatt? så sjukt detta.. Turade hem ett UBOC event för 65k $ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 25 Januari , 2010 Rapport Share Postad 25 Januari , 2010 Läser jag fel eller skulle du checkraisefolda par+färgdrag med 25bb i stacken på turn? : ) Anyways, jättegrattis såklart!! Sista minuten till GC nu obv. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pokerna22 Postad 25 Januari , 2010 Rapport Share Postad 25 Januari , 2010 Läser jag fel eller skulle du checkraisefolda par+färgdrag med 25bb i stacken på turn? : ) Anyways, jättegrattis såklart!! Sista minuten till GC nu obv. Limpad pott så får syna av 80ish i 120 om han degar! Jag antar att han bara får in 2par+ på turn där iom att han lär betta alla drag på flop och sedan dega över ev crr! Tycker den är för dålig att syna med då han i princip aldrig är tom och förväntar mig ingen fold på turn, men däremot att han foldar rätt mycket par plus öppet eller holk som missat på river. Thx du och alla andra! Såklart sjukt sugen men samtidgt alldeles för sugen på att dega lite hemma. Var snälla mot Kungkroon, han kanske inte klarar av värmen då han brukar vara rätt kall! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 25 Januari , 2010 Rapport Share Postad 25 Januari , 2010 Varför inte bara checkpusha 53s rakt av? grattis till alla vinster som vanligt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 25 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 25 Januari , 2010 Sitter på tåget mot sthlm atm Lite semitiltad över att elen inte verkar funka och jag har 15% batteri i datorn. Men men, känns fint ändå =) Får sätta tänderna i nån bok istället Ni har väl inte glömt att spela Suddens Guldjakt idag? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
laewl Postad 25 Januari , 2010 Rapport Share Postad 25 Januari , 2010 Var snälla mot Kungkroon, han kanske inte klarar av värmen då han brukar vara rätt kall! BUUUUU! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 25 Januari , 2010 Rapport Share Postad 25 Januari , 2010 Herresumpas, som det heter. Sjukt kul! /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 26 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 26 Januari , 2010 Sitter på terrassen i GC och grindar rush poker atm! Piggnat till efter ett dopp i poolen. Snart glider vi bort till officehuset för fotboll och burrrs. Hur är det i sverige? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 28 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 28 Januari , 2010 edit Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 28 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 28 Januari , 2010 sas Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts