Gå till innehåll

KungKroon, fyra hästgubbar och Miketimes höns

KungKroon

Recommended Posts

• Svars 3,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

HAHAHAHASIBHVGFILHVGPÖhrdbvfHVGrfdldvl.kiVLBISFlbiks<fvlbjk<sdvlbk

FMLFMLFMLFMLFML!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Var i princip irl-gul innan och hade tagit ut från party/everest för GC. Kom på nu att jag behövde ännu mer irl-cash (hade inte tänkt på att jag skulle skicka en del till Sumpas), så gick in på party för att plocka ut massa. Väljer summa och trycker på genomför. DÅ HAR JAG LYCKATS SÄTTA IN PENGAR ISTÄLLET FÖR ATT TA UT?!?!?!?!?!?!?!!!!!??? Lyckades matcha uttagssumman så snyggt att jag endast lämnade kvar några tusen på banken. WTF?!?!?!

Cashat ut allt igen nu, men kommer obv ta några dagar innan det trillar in. Joel är snäll och lånar mig några lappar så jag iaf klarar tåg/flyg... TILTA MIG?!?!?!?!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lol,

gör inte den på svs för då har de någon "vi är rädda att folk tvättar pengar och du får vänta i en vecka innan du får göra uttag." Har testat! Grymt bra om man är lowcash i vanliga livet och lyckas göra den där klockrena uttagsinsättningen som helt dödar svenssonrullen. Å inte fick man insättningsrigg med sig heller...

Länk till kommentar

HAHAHAHASIBHVGFILHVGPÖhrdbvfHVGrfdldvl.kiVLBISFlbiks<fvlbjk<sdvlbk

FMLFMLFMLFMLFML!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Var i princip irl-gul innan och hade tagit ut från party/everest för GC. Kom på nu att jag behövde ännu mer irl-cash (hade inte tänkt på att jag skulle skicka en del till Sumpas), så gick in på party för att plocka ut massa. Väljer summa och trycker på genomför. DÅ HAR JAG LYCKATS SÄTTA IN PENGAR ISTÄLLET FÖR ATT TA UT?!?!?!?!?!?!?!!!!!??? Lyckades matcha uttagssumman så snyggt att jag endast lämnade kvar några tusen på banken. WTF?!?!?!

Cashat ut allt igen nu, men kommer obv ta några dagar innan det trillar in. Joel är snäll och lånar mig några lappar så jag iaf klarar tåg/flyg... TILTA MIG?!?!?!?!

Där fick man sig ett redigt garv.

Angående Sumpas så är du bra jävla sjuk. Lycka till!

Edit: Sitter obv o smattrar hejdlöst i hater-tråden nu ;)

Länk till kommentar

mehh busta efter en dryg timme :/

Tappa först en pott mot Lellouche, vi sitter 100bb djupa jag 4xar 10-7s i sb han flattar i bb.

Jag bettar 3/4 på 7-9-k med 2 ruter och ett spader så har bdf.

Turn 7a, jag bettar runt 60% pott han syn.

River typ ruter 4. jag bettar runt 65% och han SYNAR med A-10 ruter :S

Hade ju knappast stackat av men känns lagom kallt av honom att inte höja river...

Det grindas på och synar efter ett tag av tjeckshortyns 25bb repush med 6-6 som inte flippar bra mot hans Q-Jo.

Ett tag senare limpar lelluche knappen jag checkar mina 25bb med 5-3 klöver i bb. Flop 3-7-8 två klöver, jag checkar med planen att crr och sen syna av en ev ai.

Han checkar dock bakom, turn 9 så checkar igen med planen att crr folda, han bet, jag rr 3.5x och han syn.

River Q som jag degar drygt pott och han snappar med nutsen :S

Sjukligt nöjd endå!

vad var det för turre inatt?

så sjukt detta..

8-)

Turade hem ett UBOC event för 65k $ :)

Länk till kommentar

Läser jag fel eller skulle du checkraisefolda par+färgdrag med 25bb i stacken på turn? : )

Anyways, jättegrattis såklart!! Sista minuten till GC nu obv.

Limpad pott så får syna av 80ish i 120 om han degar! Jag antar att han bara får in 2par+ på turn där iom att han lär betta alla drag på flop och sedan dega över ev crr!

Tycker den är för dålig att syna med då han i princip aldrig är tom och förväntar mig ingen fold på turn, men däremot att han foldar rätt mycket par plus öppet eller holk som missat på river.

Thx du och alla andra! Såklart sjukt sugen men samtidgt alldeles för sugen på att dega lite hemma.

Var snälla mot Kungkroon, han kanske inte klarar av värmen då han brukar vara rätt kall!

Länk till kommentar