Gå till innehåll

KungKroon, fyra hästgubbar och Miketimes höns

KungKroon

Recommended Posts

• Svars 3,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Nån som vet varför Ferna är bannad (står att han spammat eller nåt, men vart/hur?), och varför hans redan trevliga Well murades igen?

F.ö var det Juggler som var på bann-humör, men han har ännu inte svarat på mitt PM angående bann av en sorglig människa i "indier-spelade-bort-sin-dotter-tråden" :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Här kommer en post om diverse tankar, funderingar, faktum och händelser.

1. På lördag ska jag stiga upp klockan 06.00 (inte cool) för att åka iväg till en studio över helgen och spela in några trevliga bitar med orkestern Stormhold (cool). Samma visa nästa helg. Det resulterar i att det inte blir någon poker de två kommande söndagarna (semicool faktiskt). Flummerier och liknande kommer filmas och läggas upp nånstans.

2. Mitt HM har bestämt sig för att lägga av, så jag ska behöva skriva ett mail till dem.

3. Spelade nyss första CG-session på två veckor. Plus fyra inköp.

4. Jag fick inte jobbet jag tjatade om för en dryg månad sen. Känns mycket tråkigt. Huvudanledningen var tydligen att jag inte har gjort annat än att spela poker i ett år. Är man 50+ är det nog inte så lätt att se det som ett jobb. Jag lyckades uppenbarligen inte lura dem. :-(

Iofs var det tydligen många med massa erfarenhet och skit som hade sökt, så jag hade nog inte fått det ändå.

5. Vi giggade i parken för en vecka sen (Gislaved nöjesmetropol, som bland annat fått besök av Lady Gaga, Bullet och de där dåliga som har gjort Curly Sue eller vafan den heter).

Succé!

6. WoW-ikonen har hoppat om Party Poker i startfältets mest använda. Inget sundhetstecken.

7. Säsong 1 av Prison Break är riktigt bra även efter 3e genomtittningen.

8. I´m bringing sexy back!

9. Min viktminskning går inte som planerat. 6-7 kilo har jag örnat av mig, men borde vara mer.

10. När man skruvar ihop en bokhylla från Ikea måste man tänka på att hålla fingrarna i styr. Man ska helst ha ingenjörsutbildning och god kunskap i spanska eller Ryska. En förutsättning är att man är elitidrottare.

Slutligen ett tips till alla er som ska på hemligt spionageuppdrag till Grekland:

Se till att alltid ha några knappar uppknäppta på skjortan. Annars fattar de direkt att ni inte är riktiga greker.

Detta enligt en säker källa som önskar vara anonym.

Länk till kommentar

Nyaste investeringen: trisslotter för 600 spänn, så att LaewL ska slippa knacka dörr. Klonk.

And I love you for that!

Slutligen ett tips till alla er som ska på hemligt spionageuppdrag till Grekland:

Se till att alltid ha några knappar uppknäppta på skjortan. Annars fattar de direkt att ni inte är riktiga greker.

Detta enligt en säker källa som önskar vara anonym.

Funderar på att börja kalla den "The Hoff" - öppning! Om man följer Knight Rider på TV6 nattetid, så förstår du vad jag menar! Grekerna tog efter King David

Länk till kommentar

Ett jättejättegrattis till LaewL som äntligen hittade skeppet!!!

2a i brawl för $61k. ÄNTLIGEN!! :D:D:D

Danken bitten sitten litten!! :-D

Riktigt snyggt! Grattis Joel!

tackar så jättemkt 8-)

yyåååååååååååååålllll!

Everybody say weeeeeeoooooo ;-)

fan va kul, grattis joel! :-)

Tackar tackar! :-)

Gratz till LaewL!

Thank you!

Länk till kommentar