Gå till innehåll

KungKroon, fyra hästgubbar och Miketimes höns


KungKroon

Recommended Posts

  • Svars 3,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Update från London?

 

Vidare till dag två, men har bara strax över startstack. Dubblade a-a mot k-k men annars varit och spelat rätt kallt. Nog varit den turneringen senaste året som jag spelat nitigast. Gick från att varit soft till rätt aggro bord på slutet, dock med ett par riktiga donkar och trött som man var det svårt att hålla sig för skratt ibland =)

 

Borde kanske 3bettat lite mera skräp då jag nog hade bra image, men fokuserat rätt mycket senaste på att ha rätt händer i min 3brange så det tog emot, spec när man kollade ner på 8-3o varannan hand.

 

gogo söndag nu iaf, börjar dagen med runt 30bb så långt ifrån ute!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Borde kanske 3bettat lite mera skräp då jag nog hade bra image, men fokuserat rätt mycket senaste på att ha rätt händer i min 3brange så det tog emot, spec när man kollade ner på 8-3o varannan hand.

 

 

Hah det är det värsta jag vet, man är så sugen på att 3beta men så får man inte för att man råkar ha en hand som inte ska finnas i 3b-rangen :-D

 

gl 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vidare till dag två, men har bara strax över startstack. Dubblade a-a mot k-k men annars varit och spelat rätt kallt. Nog varit den turneringen senaste året som jag spelat nitigast. Gick från att varit soft till rätt aggro bord på slutet, dock med ett par riktiga donkar och trött som man var det svårt att hålla sig för skratt ibland =)

 

Borde kanske 3bettat lite mera skräp då jag nog hade bra image, men fokuserat rätt mycket senaste på att ha rätt händer i min 3brange så det tog emot, spec när man kollade ner på 8-3o varannan hand.

 

gogo söndag nu iaf, börjar dagen med runt 30bb så långt ifrån ute!

 

GL

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hörde ryktas om att PungKroon med entourage skulle till Göteborg och lira cosmo-turre i onsdags igen. Reserapport? Eller bustade ni för tidigt, era medriggade LIVEDONKS

 

Vi kom till göteborg, höll på att krocka och dö! Bustade turren tidigt, åt mat! Åkte hemåt, höll på att krocka och dö! kom hem, lirade Wii-tennis, kollade film och sen sömn!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

+1

 

kedje-sms är la aldrig fel på en söndag?...myspys

 

Blir tyvärr inte mycket till kedjesmsande idag :S

 

Iaf fått spela 15 min av dag 2 på en ept!

Började rätt bra och var inte uppe inte jättelångt från avg.

 

Åkte dock redan ett par händer senare i en riktigt sick riverspot där jag tillslut pukepusha för värde och blev snappad :S

Ska nog lägga upp den handen sen och skriva mina tankegångar då det kändes riktigt close.

 

Blir iaf söndagsgrinden ikv och förhoppningsvis lite fotboll ala chelsea-liverpool, så kan ju funka det också =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blir tyvärr inte mycket till kedjesmsande idag :S

 

Iaf fått spela 15 min av dag 2 på en ept!

Började rätt bra och var inte uppe inte jättelångt från avg.

 

Åkte dock redan ett par händer senare i en riktigt sick riverspot där jag tillslut pukepusha för värde och blev snappad :S

Ska nog lägga upp den handen sen och skriva mina tankegångar då det kändes riktigt close.

 

Blir iaf söndagsgrinden ikv och förhoppningsvis lite fotboll ala chelsea-liverpool, så kan ju funka det också =)

 

 

trist att höra, GL next time dude!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu börjar jag bli besviken på denne "KungKroon". Om du inte är sugen på att ge mig ditt nr så kan du åtminstånde komma förbi och skriva autografen på fem hunkan jag vann av dig så jävla lätt i riden på vägen hem från cc.. lol @ Kroon!:lol:

 

Haha, mannen som går in i en affär och kommer ut med mer pengar han hade med sig, skriver i dagboken! Detta är stort! :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fan vilken highroller du är som går och lägger dig med 30 kvar i cakes söndagsturra sumpas :)

 

Haha =)

Har börjat grinda från sängen och kolla serier samtidigt när det inte är så många bord kvar, det verkar inte funka jättebra :S

 

Ställde tom en äggklocka igår men faila endå att hålla mig vaken

 

Hur gick det för dig sen, har för mig jag såg dig djupt i primas?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...