Sunkii Postad 3 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2009 Update från London? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pokerna22 Postad 3 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2009 Update från London? Vidare till dag två, men har bara strax över startstack. Dubblade a-a mot k-k men annars varit och spelat rätt kallt. Nog varit den turneringen senaste året som jag spelat nitigast. Gick från att varit soft till rätt aggro bord på slutet, dock med ett par riktiga donkar och trött som man var det svårt att hålla sig för skratt ibland =) Borde kanske 3bettat lite mera skräp då jag nog hade bra image, men fokuserat rätt mycket senaste på att ha rätt händer i min 3brange så det tog emot, spec när man kollade ner på 8-3o varannan hand. gogo söndag nu iaf, börjar dagen med runt 30bb så långt ifrån ute! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sunkii Postad 3 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2009 Borde kanske 3bettat lite mera skräp då jag nog hade bra image, men fokuserat rätt mycket senaste på att ha rätt händer i min 3brange så det tog emot, spec när man kollade ner på 8-3o varannan hand. Hah det är det värsta jag vet, man är så sugen på att 3beta men så får man inte för att man råkar ha en hand som inte ska finnas i 3b-rangen gl Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 3 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2009 Vidare till dag två, men har bara strax över startstack. Dubblade a-a mot k-k men annars varit och spelat rätt kallt. Nog varit den turneringen senaste året som jag spelat nitigast. Gick från att varit soft till rätt aggro bord på slutet, dock med ett par riktiga donkar och trött som man var det svårt att hålla sig för skratt ibland =) Borde kanske 3bettat lite mera skräp då jag nog hade bra image, men fokuserat rätt mycket senaste på att ha rätt händer i min 3brange så det tog emot, spec när man kollade ner på 8-3o varannan hand. gogo söndag nu iaf, börjar dagen med runt 30bb så långt ifrån ute! GL Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 3 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2009 Hörde ryktas om att PungKroon med entourage skulle till Göteborg och lira cosmo-turre i onsdags igen. Reserapport? Eller bustade ni för tidigt, era medriggade LIVEDONKS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
laewl Postad 3 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2009 Hörde ryktas om att PungKroon med entourage skulle till Göteborg och lira cosmo-turre i onsdags igen. Reserapport? Eller bustade ni för tidigt, era medriggade LIVEDONKS Vi kom till göteborg, höll på att krocka och dö! Bustade turren tidigt, åt mat! Åkte hemåt, höll på att krocka och dö! kom hem, lirade Wii-tennis, kollade film och sen sömn! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 3 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 3 Oktober , 2009 Vi kom till göteborg, höll på att krocka och dö! Bustade turren tidigt, åt mat! Åkte hemåt, höll på att krocka och dö! kom hem, lirade Wii-tennis, made sexytime, kollade film och sen sömn! FYP Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
laewl Postad 3 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2009 Jag begär updates av dig via SMS även på söndag Tossiboy! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 3 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 3 Oktober , 2009 Jag begär updates av dig via SMS även på söndag Tossiboy! +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tågrånarn Postad 4 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2009 +1 Och jag kräver vidarebefodran.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cryddan Postad 4 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2009 Och jag kräver vidarebefodran.. +1 kedje-sms är la aldrig fel på en söndag?...myspys Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pokerna22 Postad 4 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2009 +1 kedje-sms är la aldrig fel på en söndag?...myspys Blir tyvärr inte mycket till kedjesmsande idag Iaf fått spela 15 min av dag 2 på en ept! Började rätt bra och var inte uppe inte jättelångt från avg. Åkte dock redan ett par händer senare i en riktigt sick riverspot där jag tillslut pukepusha för värde och blev snappad Ska nog lägga upp den handen sen och skriva mina tankegångar då det kändes riktigt close. Blir iaf söndagsgrinden ikv och förhoppningsvis lite fotboll ala chelsea-liverpool, så kan ju funka det också =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 4 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2009 Då ses vi i Skype? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 4 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 4 Oktober , 2009 Då ses vi i Skype? Som Sumpas manager meddelar jag härmed att det kostar $126 att få vara med i Skype och ta del av hans djupa tankegångar! Learning isnt free! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Interfan Postad 4 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2009 Nu börjar jag bli besviken på denne "KungKroon". Om du inte är sugen på att ge mig ditt nr så kan du åtminstånde komma förbi och skriva autografen på fem hunkan jag vann av dig så jävla lätt i riden på vägen hem från cc.. lol @ Kroon! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zumsar Postad 4 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2009 Hoppas ni inte colludar i Stars 100 1r1a, gl ikväll! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pokerna22 Postad 4 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2009 Hoppas ni inte colludar i Stars 100 1r1a, gl ikväll! Försöker ju men stars disconnectar mig hela tiden så går dåligt Desamma! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cryddan Postad 5 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2009 Blir tyvärr inte mycket till kedjesmsande idag Iaf fått spela 15 min av dag 2 på en ept! Började rätt bra och var inte uppe inte jättelångt från avg. Åkte dock redan ett par händer senare i en riktigt sick riverspot där jag tillslut pukepusha för värde och blev snappad Ska nog lägga upp den handen sen och skriva mina tankegångar då det kändes riktigt close. Blir iaf söndagsgrinden ikv och förhoppningsvis lite fotboll ala chelsea-liverpool, så kan ju funka det också =) trist att höra, GL next time dude! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 6 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 6 Oktober , 2009 Nu börjar jag bli besviken på denne "KungKroon". Om du inte är sugen på att ge mig ditt nr så kan du åtminstånde komma förbi och skriva autografen på fem hunkan jag vann av dig så jävla lätt i riden på vägen hem från cc.. lol @ Kroon! Haha, mannen som går in i en affär och kommer ut med mer pengar han hade med sig, skriver i dagboken! Detta är stort! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 6 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 6 Oktober , 2009 Haha, mannen som går in i en affär och kommer ut med mer pengar han hade med sig, skriver i dagboken! Detta är stort! Det är väl så rånare jobbar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 6 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 6 Oktober , 2009 Det är väl så rånare jobbar? Där sa du nåt! Denna mannen gör det dock genom smart vadslagning och ett omänskligt "sinne för affärer" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 6 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 6 Oktober , 2009 Jag har lyckats med konststycket att inte ha nån tröja på mig sen i lördags kväll. Tyvärr bryts segersviten nu iom rep kl 17 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Interfan Postad 7 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2009 Lätt lätt! Inget cc oskar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HokuzzPokuzz Postad 12 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 12 Oktober , 2009 fan vilken highroller du är som går och lägger dig med 30 kvar i cakes söndagsturra sumpas Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pokerna22 Postad 12 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 12 Oktober , 2009 fan vilken highroller du är som går och lägger dig med 30 kvar i cakes söndagsturra sumpas Haha =) Har börjat grinda från sängen och kolla serier samtidigt när det inte är så många bord kvar, det verkar inte funka jättebra Ställde tom en äggklocka igår men faila endå att hålla mig vaken Hur gick det för dig sen, har för mig jag såg dig djupt i primas? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts