smart_skaftet Postad 11 September , 2009 Rapport Share Postad 11 September , 2009 haha, vilka jävla nötter som intervjuade! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 11 September , 2009 Rapport Share Postad 11 September , 2009 Härligt att höra lite småländska igen. Ingen shoutout till PF? Grattis förresten! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 11 September , 2009 Rapport Share Postad 11 September , 2009 lol spela inte bort dom, hon verkade genuint orolig för det. Fin intervju, grattis igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 11 September , 2009 Rapport Share Postad 11 September , 2009 Och kroon, när blir det musik, när?när?när? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Basselito Postad 11 September , 2009 Rapport Share Postad 11 September , 2009 haha jag tror kvinnan går på tjack! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 12 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 12 September , 2009 Och kroon, när blir det musik, när?när?när? Studion kom igår, och idag har jag jobbat hela dagen med att skyffla upp allt. Nu återstår bara att lära mig allt om cubase I is happy camper Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
m1978 Postad 12 September , 2009 Rapport Share Postad 12 September , 2009 Haha, de tog upp din klonk på nyheterna på 2:an nyss Sumpas. Cred. Och Mr Glimne har en hand från finalbordet som dagens hand aftonbladet igår, inte illa Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 12 September , 2009 Rapport Share Postad 12 September , 2009 Snart är det söndag igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Urban57 Postad 12 September , 2009 Rapport Share Postad 12 September , 2009 Hon var nog den sämsta intervjuare jag har hört...noll koll! Du fick parera bra Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ncrio Postad 12 September , 2009 Rapport Share Postad 12 September , 2009 söt dialekt =) Känner du Annie oliv? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerDeLux Postad 12 September , 2009 Rapport Share Postad 12 September , 2009 Hittade länken: http://www.sr.se/webbradio/?Type=broadcast&Id=1944150&isBlock=0 ca 15.22 in i klippet. "och spela inte bort pengarna nu du" EDIT: Grattis till klonken och p5-poängen haah gullig interjuv:D lol Men kul lite konstiga frågor i bland bara:lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Burning Postad 12 September , 2009 Rapport Share Postad 12 September , 2009 Tycker hon låter ungefär som min mor med noll koll på poker gör. Skeptisk till att det går att vinna genom skicklighet och genuint oroad för att man ska spela bort pengarna. Wp genom hela intervjun! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 12 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 12 September , 2009 Snart är det söndag igen! Då ska vi sjunga göteborgssånger i skype söt dialekt =) Känner du Annie oliv? Jag har spelade i en trummkår med henne (hon drillade). Hur känner du henne? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerDeLux Postad 12 September , 2009 Rapport Share Postad 12 September , 2009 Kronan har du några demos från ditt band man kan lyssna på? håller på med ett par demo låtar också men långt ifrån klart, Låter min Gibson gå rätt varm dom närmaste veckorna så ska dom nog bli klara:lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 12 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 12 September , 2009 Kronan har du några demos från ditt band man kan lyssna på? håller på med ett par demo låtar också men långt ifrån klart, Låter min Gibson gå rätt varm dom närmaste veckorna så ska dom nog bli klara:lol: Vi har några gamla inspelningar, men knappast nåt att hänga i granen. Om ett tag ska vi dra till gbg och spela in ep. http://www.myspace.com/stormholdsweden Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 12 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 12 September , 2009 Har btw nyss varit och soundcheckat inför kvällens gig i Gnosjö. Allt verkar relativt kasst. Ska dra dit om två timmar och riva av ett helvetesbra gig iaf och sen hem och jobba med studion! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerDeLux Postad 12 September , 2009 Rapport Share Postad 12 September , 2009 Vi har några gamla inspelningar, men knappast nåt att hänga i granen. Om ett tag ska vi dra till gbg och spela in ep. http://www.myspace.com/stormholdsweden Låter rikigt bra:D gillar verkligen stuket på gammal hederlig hårdRock Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 12 September , 2009 Rapport Share Postad 12 September , 2009 Då ska vi sjunga göteborgssånger i skype Jaaa deeee ee la gööött elllääääärrr Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 12 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 12 September , 2009 Jaaa deeee ee la gööött elllääääärrr HEJA FRÖLUNDA!½!!!(/"&t)(&re%yg Hade tänkt fixa före/efter-bilder för tjockisbetet, men insåg att jag inte har tillgång till en kamera. Istället får ni njuta av min sexiga kropp via en youtubefilm som någon med mobilkamera beslutade sig för att slänga ut. Jag är mannen längst till höger. Sätt gärna på ljudlös, då filmen endast fungerar som substitut för före-bild. Edit: Märks det att jag är sjukt stolt över att jag har lärt mig hur man fixar upp youtubefilmer här? ^^ Edit 2: Kvällens gig gick inte överdrivet bra. Rätt kass respons, trots stor publik. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 12 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 12 September , 2009 Blev sjukt pokersugen nu, men är inte alls mentalt på topp, så jag drog upp några NL200bord. Spelade inte direkt fokuserat, men det gick inte att backa ändå Antar att alla var fulla nu, för så kasst motstånd bör det inte vara på NL200. $800 som borde varit typ 1.5k utan motriggen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lisa87 Postad 12 September , 2009 Rapport Share Postad 12 September , 2009 nice radio Vad har du köpt sedan vinsten? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 12 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 12 September , 2009 nice radio Vad har du köpt sedan vinsten? Sumpas köper inget om det inte behövs! Förra året när han klonkade $400k frågade jag vad han skulle göra. Han skulle kanske kosta på sig en mikro Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cryddan Postad 12 September , 2009 Rapport Share Postad 12 September , 2009 helrätt imo, stuva undan o glassa med yatch sen när han är pensionär you go girl Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lisa87 Postad 12 September , 2009 Rapport Share Postad 12 September , 2009 hahaha då¨röstar jag på ... NYA SKOR! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cryddan Postad 12 September , 2009 Rapport Share Postad 12 September , 2009 eltandborste är viktigast av allt i slutändan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts