ziddax Postad 7 September , 2009 Rapport Share Postad 7 September , 2009 galet. Såg det inte förrän jag gick in och kollade i lobbyn vem som hade vunnit. Skrattade, skakade på huvudet och sa "oväntat..." för mig själv när jag såg ditt nick på topp. STORT grattis... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-xfx- Postad 7 September , 2009 Rapport Share Postad 7 September , 2009 Ett jättegrattis. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Schtekarn Postad 7 September , 2009 Rapport Share Postad 7 September , 2009 Borde styra en pf-fika i baljan nån dag ju =) klart vi är bäst. Haha, fika på baljan, då kanske han kan unna sig en "fin"-läsk där nere, nice med svenska pokerframgångar och inte minst från en LIU-student... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pokerna22 Postad 7 September , 2009 Rapport Share Postad 7 September , 2009 Grattis x1000 Tackar så jävla underbart aagsdfajsf Är det bara jag som inbillar mig' date=' eller är det som så att Linköping har landets vassaste pokergäng? Verkar vara en jädra spelhåla där nere på landet. [/quote'] Kan bara hålla med, var random turregrinder som sprang och spela lagom dåligt innan jag flytta hit förra hösten, sedan började man ju springa som en idiot så fort man hade hittat hit, samma sak efter denna sommaren. Jag kör även denna teorin på varför det gått dåligt för mig i liveturrar Borde styra en pf-fika i baljan nån dag ju =) klart vi är bäst. +1 yay grattis fan!!!! Folk snackar om skola. Hur gammal är du?! tyty 20 år här, ska bara plugga 25% i vår då kombinationen mycket skola och mycket poker hittils lett till att det blivit dåligt med båda sakerna, så bestämde mig att det var dags att prioritera pokern i höst, funkat ok hittils ju Jättegrattis Sumpas! Kanske står nånstans men hade du 100% i dig själv? Tackar som fan, riktigt synd att det inte var dig jag fick slå ut hu men det får vi ta i main istället imo =) Var uppe i skolan lite men kände att jag var för glad och trött för att orka med en föreläsning så drog hem innan den börja, tänkte försöka hålla mig vaken och vända tillbaka dygnet, det gick ju bra, vaknade för typ en halvtimme sedan och är fortfarande rätt dum i huvudet... men det kan nog vara rätt värt det endå =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Peder Månsson Postad 7 September , 2009 Rapport Share Postad 7 September , 2009 Som medgångssupporter tyckte det var lite lämpligt att titta in i dagboken för första gången idag;-) Stort grattis, sjukt snyggt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 7 September , 2009 Rapport Share Postad 7 September , 2009 Han hade inte 100% i sig själv, alla som bidrog med hejarop i Skype under kvällen belönas med 15%. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
madken1 Postad 7 September , 2009 Rapport Share Postad 7 September , 2009 Av det jag jag såg ( råkade somna vid 2 table å vakna vid FT ), så tyckte jag du spelade sjukt bra, du vann några flippar, dina händer fick stå sig. Då går det sådär wp å gratulerar än en gång Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BERTlL Postad 7 September , 2009 Rapport Share Postad 7 September , 2009 Han hade inte 100% i sig själv, alla som bidrog med hejarop i Skype under kvällen belönas med 15%. Så han gick back ca $180K... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pokerna22 Postad 7 September , 2009 Rapport Share Postad 7 September , 2009 Han hade inte 100% i sig själv, alla som bidrog med hejarop i Skype under kvällen belönas med 15%. Dealen är ju att man ska vara vaken och hejja hela turren, synd där... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Glödlampan! Postad 7 September , 2009 Rapport Share Postad 7 September , 2009 Borde styra en pf-fika i baljan nån dag ju =) klart vi är bäst. mm obv är vi bäst, vi i Lnkp. Japp, pf-fika i baljan vore skoj Inte så blodig nota-roulette för klägg och läsk/kaffe : Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tamtaram Postad 7 September , 2009 Rapport Share Postad 7 September , 2009 Kan bara hålla med, var random turregrinder som sprang och spela lagom dåligt innan jag flytta hit förra hösten, sedan började man ju springa som en idiot så fort man hade hittat hit, samma sak efter denna sommaren. Jag kör även denna teorin på varför det gått dåligt för mig i liveturrar Stämmer det att du kommer från Årsta? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Runnerx2 Postad 7 September , 2009 Rapport Share Postad 7 September , 2009 Grattis igen! En kille som inte kan vara 100% nöjd idag är Kevin Saul som blev för girig utan någon som helst edge 3-handat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CarlDenStore Postad 7 September , 2009 Rapport Share Postad 7 September , 2009 Gratulerar Sumpas, jag kan tänka mig att den här scenen spelades upp i huvet på dig när rivern landade och segern var i hamn. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BERTlL Postad 7 September , 2009 Rapport Share Postad 7 September , 2009 Grattis igen! En kille som inte kan vara 100% nöjd idag är Kevin Saul som blev för girig utan någon som helst edge 3-handat. Han nekade en deal? Hur mycket förlorade han på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pokerna22 Postad 7 September , 2009 Rapport Share Postad 7 September , 2009 mm obv är vi bäst, vi i Lnkp. Japp, pf-fika i baljan vore skoj Inte så blodig nota-roulette för klägg och läsk/kaffe : Meddela om det är på g någon dag, hade kunnat bli riktigt kul! Stämmer det att du kommer från Årsta? Nepps, finns det en förort där som heter något sumpas liknande? För rätt ofta folk frågar om jag är därifrån i chatten... Grattis igen! En kille som inte kan vara 100% nöjd idag är Kevin Saul som blev för girig utan någon som helst edge 3-handat. Förstår honom lite att han inte ville göra deal, men hans krav kändes smålöjliga. Jag failade ju hårt med förhandlingen av deal så lika bra vi spelade vidare spec när det gick som det gick =) Gratulerar Sumpas, jag kan tänka mig att den här scenen spelades upp i huvet på dig när rivern landade och segern var i hamn. Något sådannt jaaaaaaaaaaaaaaaaa Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HSvensson Postad 7 September , 2009 Rapport Share Postad 7 September , 2009 Vad sa din mamma när du berättade att du spelar poker om pengar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 7 September , 2009 Rapport Share Postad 7 September , 2009 Sundbyberg där jag bor kallas för "sumpan". Inte så nära årsta dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tamtaram Postad 7 September , 2009 Rapport Share Postad 7 September , 2009 Nepps, finns det en förort där som heter något sumpas liknande? För rätt ofta folk frågar om jag är därifrån i chatten... Det var en från Årsta som vann Million förra året, tänkte att det kanske var du. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Thorn- Postad 7 September , 2009 Rapport Share Postad 7 September , 2009 Tackar som fan, riktigt synd att det inte var dig jag fick slå ut hu men det får vi ta i main istället imo =) haha mm det var lite synd faktiskt men att göra det i main istället låter som en rätt bra deal Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HSvensson Postad 7 September , 2009 Rapport Share Postad 7 September , 2009 Top 3 vinnare mest cash i årets wcoop hittills: USA 3 473 483,34 US$ Tyskland 907 322,46 US$ Sverige 814 919,37 US$ Roligt att Sumpas stått för nästan hela Sveriges cashskörd Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 7 September , 2009 Rapport Share Postad 7 September , 2009 Va, var det någon från Årsta som vann Million förra året? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 7 September , 2009 Rapport Share Postad 7 September , 2009 lol Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skumdum Postad 7 September , 2009 Rapport Share Postad 7 September , 2009 Top 3 vinnare mest cash i årets wcoop hittills: USA 3 473 483,34 US$ Tyskland 907 322,46 US$ Sverige 814 919,37 US$ Roligt att Sumpas stått för för hela Sveriges cashskörd Nu glömmer du Fhaugen och Tele, 27K tillsammans. Där har vi trots allt 3%... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
simon51 Postad 8 September , 2009 Rapport Share Postad 8 September , 2009 Missklickade du din 85o när du träffade trips och vek? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 8 September , 2009 Rapport Share Postad 8 September , 2009 Gratulerar Sumpas, jag kan tänka mig att den här scenen spelades upp i huvet på dig när rivern landade och segern var i hamn. Inte för att vara petig, men segern var väl klar redan på turn? Han nekade en deal? Hur mycket förlorade han på det? $60k ungefär. Han tackade nej till $396k och fick $337k i tredjepris om jag inte minns vrålfel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts