KungKroon Postad 25 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 25 Maj , 2009 stämmer bra det. Det var trevligt värre. Lite bra du har sprungit sen dess. Stort grattis. tackar tackar hur går de för dig da? lirar du nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 25 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 25 Maj , 2009 5/37 i Ipokers $50r. Lever i ECOOP #1. runt bubbla nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pokerna22 Postad 25 Maj , 2009 Rapport Share Postad 25 Maj , 2009 WHIning time Sinnes kall idag, 14e i ipokers highroller, 11 i betfairs 20k och bubblat två av två steps so far Blivit utdragen i så många CL och topp 5 potter så adsadaf Brukar ju leva på att dra ut och när det är tvärtom går de ju som de går:rolleyes: Blir ju inte segare än så här iaf:-) Har en step kvar och klonkar jag den så hittar jag faktist +et idag, dock redan fått två överpar knäckta i den så jag hoppas inte på för mycket... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
weddie Postad 25 Maj , 2009 Rapport Share Postad 25 Maj , 2009 Jag hittade 12e platsen i 500 på ipoker, va du sompas? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pokerna22 Postad 25 Maj , 2009 Rapport Share Postad 25 Maj , 2009 , stämmer bra, va nickade du? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mendieta19 Postad 26 Maj , 2009 Rapport Share Postad 26 Maj , 2009 gl:) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 26 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 26 Maj , 2009 1/10 i rebuyen nu. Lever i ECOOP också med 68 kvar. dålig stack. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Roob Postad 26 Maj , 2009 Rapport Share Postad 26 Maj , 2009 nick på ipkr haj? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 26 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 26 Maj , 2009 nick på ipkr haj? hehe KungKroon. Tappade chip nu. sprang in i AK med AQ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Roob Postad 26 Maj , 2009 Rapport Share Postad 26 Maj , 2009 rail, såg det >,< illa men gogo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 26 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 26 Maj , 2009 7a för $1,6k :evil: Spelade okej, men något randomläge. En marginell push, och kanske borde ha pushat nån av craphänderna sista varvet. 20/43 i ECOOP. klonkz? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ziddax Postad 26 Maj , 2009 Rapport Share Postad 26 Maj , 2009 tackar tackar hur går de för dig da? lirar du nåt? jag har haft en ok månad (2 WSOP paket främst), men långt ifrån dina resultat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 26 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 26 Maj , 2009 jag har haft en ok månad (2 WSOP paket främst), men långt ifrån dina resultat. Sweet Själv har jag inte fyllt WSOP än, men lär väl bli nästa år Har du dagbok, blogg eller liknande? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
m1978 Postad 26 Maj , 2009 Rapport Share Postad 26 Maj , 2009 Snyggt där med 77.. själv hade jag nog inte hittat all in synen med 77 efter raise och re-raise Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
m1978 Postad 26 Maj , 2009 Rapport Share Postad 26 Maj , 2009 springer på bra nu.. gl Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 26 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 26 Maj , 2009 Snyggt där med 77.. själv hade jag nog inte hittat all in synen med 77 efter raise och re-raise Marginellt, men jag ser mig själv som typ 45/55 mot hans pushrange och räknar med att openraisen är döda pengar 85% typ. Med 9 BBs får jag nog in det där med 77+ och AJs+. Kanske t.o.m lite bredare... Edit: Det är dessutom ett välkänt faktum att AJ aldrig vinner flippar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
prookelito Postad 26 Maj , 2009 Rapport Share Postad 26 Maj , 2009 Marginellt, men jag ser mig själv som typ 45/55 mot hans pushrange och räknar med att openraisen är döda pengar 85% typ. Med 9 BBs får jag nog in det där med 77+ och AQs+. Kanske t.o.m lite bredare... Edit: Det är dessutom ett välkänt faktum att AJ aldrig vinner flippar FYP Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 26 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 26 Maj , 2009 BAAAAAAH 23a för $1.5k :evil: Sprang in i AA med AKs och handen efter AJ vs AK Dagsplus iaf... yay... Repar med bandet imån, och orkar nog inte lira efter det. Onsdag gissar vi på grind. Stay healthy Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Roob Postad 26 Maj , 2009 Rapport Share Postad 26 Maj , 2009 gg Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
m1978 Postad 26 Maj , 2009 Rapport Share Postad 26 Maj , 2009 Otur men gg.. fick ju spela ett tag iaf. Själv fick man KK i samma turre 5e handen tror jag och höjer upp till 120 efter 2 limpar och nån idiot ställer in 3000 som jag synar.. han har AQ.. river A.. kuuuul =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pokerna22 Postad 26 Maj , 2009 Rapport Share Postad 26 Maj , 2009 synd igår, du hade nog behövt mig på railen:-P Min dator samarbetar dåligt nuförtiden, så kollat runt lite på en ny.. http://www.komplett.se/k/ci.aspx?sku=10386 Detta är den jag funderar på, med 6 gb ram. har inte följt utveklingen senste tiden så har dålig koll på processor, grafikkort mm. Kommentera gärna den eller droppa andra förslag:-D Inte några jättekrav vad de gäller dator men tänkte unna mig en som håller ett tag. Förhoppningsvis får jag även pt3 att funka samtidigt som jag grindar på den nya datan, så jag kan posta lite hhs o annat trevligt Fö blir det ingen turregrind ikväll, iofs kanske kör lite turbos, steps osv om jag inte har något bättre för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hamstern Postad 26 Maj , 2009 Rapport Share Postad 26 Maj , 2009 synd igår, du hade nog behövt mig på railen:-P Min dator samarbetar dåligt nuförtiden, så kollat runt lite på en ny.. http://www.komplett.se/k/ci.aspx?sku=10386 Detta är den jag funderar på, med 6 gb ram. har inte följt utveklingen senste tiden så har dålig koll på processor, grafikkort mm. Kommentera gärna den eller droppa andra förslag:-D Inte några jättekrav vad de gäller dator men tänkte unna mig en som håller ett tag. Förhoppningsvis får jag även pt3 att funka samtidigt som jag grindar på den nya datan, så jag kan posta lite hhs o annat trevligt Fö blir det ingen turregrind ikväll, iofs kanske kör lite turbos, steps osv om jag inte har något bättre för mig Tycker den verkar bra och kommer nog hålla 5+ år för dina behov, det enda jag skulle byta är chassit som är väldigt högljutt pga av att det är gjort så att man kan sätta fläktar överallt. Byt det till Antec P182 så blir du nöjd. Mvh Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 26 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 26 Maj , 2009 Micha säger att datorn e profit nation Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 26 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 26 Maj , 2009 Kanske kör några turbos ikväll ändå, pga brist på aktiviteter. Sov 09:30-12:30, så kanske inte ultimat att lira... Har dessutom fått bad case of musarm. Bör nog egentligen inte spela förrän söndag... Repet gick bra och alla är laddade inför lördagens gig. Nån festival i Svenljunga, med inbokad efterfest. Lär vara lagom pepp på söndag sen. Bör göra nåt åt mina dagliga rutiner också. Standard dag består av uppstigning runt 15:00, pizza till frukost, sen grind eller rep. Avrundar med några timmar serier. Ett fantastiskt liv som jag egentligen inte alls vill ändra på, men mamma har sagt att det inte är nyttigt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sladdafan Postad 26 Maj , 2009 Rapport Share Postad 26 Maj , 2009 Kanske kör några turbos ikväll ändå, pga brist på aktiviteter. Sov 09:30-12:30, så kanske inte ultimat att lira... Har dessutom fått bad case of musarm. Bör nog egentligen inte spela förrän söndag... Repet gick bra och alla är laddade inför lördagens gig. Nån festival i Svenljunga, med inbokad efterfest. Lär vara lagom pepp på söndag sen. Bör göra nåt åt mina dagliga rutiner också. Standard dag består av uppstigning runt 15:00, pizza till frukost, sen grind eller rep. Avrundar med några timmar serier. Ett fantastiskt liv som jag egentligen inte alls vill ändra på, men mamma har sagt att det inte är nyttigt Youtubelänk eller ngt till bandet får du ju posta! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts