madken1 Postad 7 September , 2009 Rapport Share Postad 7 September , 2009 Lycka till =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aakre123 Postad 7 September , 2009 Rapport Share Postad 7 September , 2009 Men det är så kul att vara sån. får se hur kul du får det imorgon när "någon" får rensa upp här i tråden=D btw sumpas om man får fråga hur stor rulle har du? för du köpte in till denna turren right? O_o Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 7 September , 2009 Rapport Share Postad 7 September , 2009 ska övertala sumpas att köpa forumet när han har klonkat och göra det pingvin fritt8-) haha Men..men....menmenmen...näeh? Edit: får se hur kul du får det imorgon när "någon" får rensa upp här i tråden=D Ja alltså de andra modarna kommer permabanna och ge mig kompanismörj för att jag inte sköter mina uppgifter... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aakre123 Postad 7 September , 2009 Rapport Share Postad 7 September , 2009 Men..men....menmenmen...näeh? Edit: Ja alltså de andra modarna kommer permabanna och ge mig kompanismörj för att jag inte sköter mina uppgifter... haha så kan de gå när man är en full pingvin Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
madken1 Postad 7 September , 2009 Rapport Share Postad 7 September , 2009 gcnmoo springer galet bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aakre123 Postad 7 September , 2009 Rapport Share Postad 7 September , 2009 gcnmoo springer galet bra. ja, AK vs 77 var inte att leka med... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
madken1 Postad 7 September , 2009 Rapport Share Postad 7 September , 2009 ja, AK vs 77 var inte att leka med... brutalt sätt att åka ut på, men sumpas plockar han Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aakre123 Postad 7 September , 2009 Rapport Share Postad 7 September , 2009 brutalt sätt att åka ut på, men sumpas plockar han mja antagligen om ingen annan gör det innan sumpas sitter HU Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 7 September , 2009 Rapport Share Postad 7 September , 2009 Tycker jag är rätt bra på att posthora men du tar nog priset aakre Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aakre123 Postad 7 September , 2009 Rapport Share Postad 7 September , 2009 Tycker jag är rätt bra på att posthora men du tar nog priset aakre haha jag vet inte hur man gör för att få quoterna att hamna rätt när man ska lägga in flera citat samtidigt har inte postat så mycket under mina två år på forumet så en natt kan jag väl få hora mig lite? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BERTlL Postad 7 September , 2009 Rapport Share Postad 7 September , 2009 Tycker jag är rätt bra på att posthora men du tar nog priset aakre Hur kan han få priset när det är jag som har poäng Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
madken1 Postad 7 September , 2009 Rapport Share Postad 7 September , 2009 mja antagligen om ingen annan gör det innan sumpas sitter HU wont happen, blir nog sumpas himself som får plocka killen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
madken1 Postad 7 September , 2009 Rapport Share Postad 7 September , 2009 sick, sumpas floppar nöten HAHA =D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 7 September , 2009 Rapport Share Postad 7 September , 2009 Fiiin flopp. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 7 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 7 September , 2009 För er som behöver vakna till: Fantastisk trummis, fantastiskt band, fantastisk låt! gogo sumpas! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 7 September , 2009 Rapport Share Postad 7 September , 2009 haha jag vet inte hur man gör för att få quoterna att hamna rätt när man ska lägga in flera citat samtidigt har inte postat så mycket under mina två år på forumet så en natt kan jag väl få hora mig lite? Använd "-knappen som sitter till höger om citera. Markera alla inlägg du vill citera och klicka sen besvara så löser det sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BERTlL Postad 7 September , 2009 Rapport Share Postad 7 September , 2009 Vart fan tog kungen med kronan vägen? Han borde väl också raila? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 7 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 7 September , 2009 Vart fan tog kungen med kronan vägen? Han borde väl också raila? japp japp! Bust i allt, men semirailar mellan wii (fixade nyss), gitarr och kedjerökande. Mycket nära idag, men skit samma! Det viktiga e att vi railar fram Sumpas nu!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BERTlL Postad 7 September , 2009 Rapport Share Postad 7 September , 2009 Fantastisk trummis, fantastiskt band, fantastisk låt! Han liknar Hevad Khan (på mer än ett sätt om man minns hans redbullrusher i WSOP). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 7 September , 2009 Rapport Share Postad 7 September , 2009 Naaaajs AK! Edit: fint att vara chipleader. Edit2: med chiptvåan och chiptrean i den ordningen till vänster om sig..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 7 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 7 September , 2009 Han liknar Hevad Khan (på mer än ett sätt om man minns hans redbullrusher i WSOP). Haha de har du fan rätt i VACKERT SUMPAS!! :mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 7 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 7 September , 2009 Vem leder...? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pokerna22 Postad 7 September , 2009 Rapport Share Postad 7 September , 2009 Bra action här nu! Busta prec 200r, tappat en del i muligan som börjar närma sig bubbla men dryga 20bb iaf. MEN FRAMFÖRALLT 1/44 i WCOOP ==============) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerDeLux Postad 7 September , 2009 Rapport Share Postad 7 September , 2009 GoGo Sumpas!!! Vinner du kommer jag med tårta till linköping, vad vill du ha för smak? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BERTlL Postad 7 September , 2009 Rapport Share Postad 7 September , 2009 Någon som vet vem som leder 10K eventet just nu???! Edit: Vafan ska ni alltid säga det jag ska säga fast innan mig för? JÄVLA IDIOTER..... hejja sumpas. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts