pokerna22 Postad 31 Juli , 2009 Rapport Share Postad 31 Juli , 2009 Vad nickar du? Hittade. GL! tyty Du är inte frisk Sumpas, alldeles för bra ; ) Men grattis till de senaste vinsterna och GL nu på Ongame : ) Haha tackar, hur går de för dig nuförtiden? Sjuk kille som 3bettar mig, 4b pushar mina 8or och han synar me a-2s:shock: som obv rivrar färgen annars hade jag haft typ 70% av markerna med 6 kvar... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pokerna22 Postad 31 Juli , 2009 Rapport Share Postad 31 Juli , 2009 HU nu, gick in med fet ledning men tappat så har drygt 2/3 av markerna nu. Kommit fel in i varje situation och försökt reppa saker som han skitit i för att han hade faktist ett par. Fokus nu och inget slask utan bara försöka grinda ner hnm, skeppar jag denna så lär jag grinda ihjäl mig nästa vecka för att fixa en triple crown, borde nästa starta upp nu för att satsa på en 24hs:lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pokerna22 Postad 31 Juli , 2009 Rapport Share Postad 31 Juli , 2009 SKeeeeeeeeeppppppppppp=)=)=)=)=) 12k$ Kom in i hans gameflow och ownade ner hnm till 35bbs då han 3beta min qq, in med keramiken och han typ insta synar med k-7o lol Sjukaste ft jag varit med om på många sett, tror jag låg runt 80% pfr Inne och kollade p5, smått sick att ligger 0.14 poäng före KungKroon atm, så nära kommer du aldrig igen:-P Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zmona Postad 31 Juli , 2009 Rapport Share Postad 31 Juli , 2009 SKeeeeeeeeeppppppppppp=)=)=)=)=) 12k$ Kom in i hans gameflow och ownade ner hnm till 35bbs då han 3beta min qq, in med keramiken och han typ insta synar med k-7o lol Sjukaste ft jag varit med om på många sett, tror jag låg runt 80% pfr Inne och kollade p5, smått sick att ligger 0.14 poäng före KungKroon atm, så nära kommer du aldrig igen:-P Grattis till viktorian i 50r på ongame. Åkte som 5:a. kallaste finabordet ever. Fick till sist pusha K7 mot din AJ då K7 kändes som ett monster. WP å sjukligt snyggt spelat på FT. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zumsar Postad 31 Juli , 2009 Rapport Share Postad 31 Juli , 2009 Vackert jobbat Sumpis, grattis! Håller verkligen tummarna för att du ska plocka hem en TC, du verkar vara en bra människa. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tågrånarn Postad 31 Juli , 2009 Rapport Share Postad 31 Juli , 2009 Galet snyggt på senate toss! Bara att fortsätta mala och ladda upp för en ny JÄTTEklonk.. Och kroon-helvete, när ska vi gå och äga upp serberna?, har inte det vart spik ganska länge nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pokerna22 Postad 31 Juli , 2009 Rapport Share Postad 31 Juli , 2009 Grattis till viktorian i 50r på ongame. Åkte som 5:a. kallaste finabordet ever. Fick till sist pusha K7 mot din AJ då K7 kändes som ett monster.WP å sjukligt snyggt spelat på FT. Tyty och grattis själv, även om du lär ha förtjänat lite bättre på det bordet Galet snyggt på senate toss!Bara att fortsätta mala och ladda upp för en ny JÄTTEklonk.. Och kroon-helvete, när ska vi gå och äga upp serberna?, har inte det vart spik ganska länge nu? Tyty börjar likna något nu, vinna minst 3 turrar på söndag. Hur har det gått för dig senaste? Eller kom på att du har ju faktist en db som jag borde läsa det i Vackert jobbat Sumpis, grattis! Håller verkligen tummarna för att du ska plocka hem en TC, du verkar vara en bra människa. Same for you sir Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
peekka Postad 31 Juli , 2009 Rapport Share Postad 31 Juli , 2009 Grattis!! hoppas du plockar TC nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sunkii Postad 31 Juli , 2009 Rapport Share Postad 31 Juli , 2009 YFUTS%#"#GAHSKJDLÖ mm "grattis" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cryddan Postad 31 Juli , 2009 Rapport Share Postad 31 Juli , 2009 grattis som fan, härligt klonkat! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tågrånarn Postad 31 Juli , 2009 Rapport Share Postad 31 Juli , 2009 Tyty börjar likna något nu, vinna minst 3 turrar på söndag. Hur har det gått för dig senaste? Eller kom på att du har ju faktist en db som jag borde läsa det i Hehe do it, gått segt på senaste dock pga massa skit privat, men det mesta är uppstyrt och om 1h är det 4 dagars slapp i lysekil. Sen jävlar är man tillbaka idiot-taggad och kommer springa satan Ja du får börja kika in och kommentera lite när den kommer igång igen. ha det gott Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 31 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 31 Juli , 2009 hahaha grattis igen ^^ sick... Måste dock vara ett svin och spräcka TC-drömmen, då ongame inte e med på p5 längre Bara att vinna två till istället Edit: Nu e jag före dig på p5!! Ska njuta i 24 timmar nu, för sen e de kört ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 31 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 31 Juli , 2009 FT i expekts $320fo nu. Bustade nyss 13e i ongames rebuy Edit: ligger 4a i expekt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 1 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 1 Augusti , 2009 2a för $4,5k och miniplus för dagen. Fick in det med A5 Ks9s på As7s5d och han hittar färg på river. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bluffsyn Postad 1 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 1 Augusti , 2009 Jösses va het du är tossan. Grattis! Du får komma in på FTP o donera några k på PLO snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bluffsyn Postad 1 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 1 Augusti , 2009 En turneringsfråga från en turnerings fisk förresten till er proffs 100+9 turra blinds 50/100. Jag har tripplat till 9 k tidigt. Hittar KK på Hi jack, spelar 300 syn knapp syn BB. Flopp 236 två ruter. Jag spelar 800 knapp fold bb all in 7.5 k. Kan vi hitta fold här`? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 1 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 1 Augusti , 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 1 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 1 Augusti , 2009 Ulaf sa det bra! Hitta synknappen och var glad för att det finns folk i $109-turrar som spelar så Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 1 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 1 Augusti , 2009 POIUFNDBOANDFPJINBODSFPONKBAÄÅSCN<ÖÄLSKFN JOSBNJSF BNPJS<FNÅBO<KSRNFPÅOBN<SFPB N<ÅOSNBÅPKFNSÅB<SKFNÅBKONJSFÄoknåBO<SNFB Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 1 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 1 Augusti , 2009 Och som grädde på kuken: PokerStars Game #31132832142: Tournament #181768076, $100+$9 Hold'em No Limit - Level XI (400/800) - 2009/08/01 22:53:25 CET [2009/08/01 16:53:25 ET] Table '181768076 29' 9-max Seat #1 is the button Seat 1: KungKroon (22155 in chips) Seat 2: waz111 (20881 in chips) Seat 3: TommyE79 (53079 in chips) Seat 4: Bruno GT (11035 in chips) Seat 5: punkrott (25285 in chips) Seat 6: Myllaren (5383 in chips) Seat 7: x4D0Wm4ST4h (12784 in chips) Seat 8: BOKPOWER (10323 in chips) Seat 9: bliiz (44531 in chips) KungKroon: posts the ante 75 waz111: posts the ante 75 TommyE79: posts the ante 75 Bruno GT: posts the ante 75 punkrott: posts the ante 75 Myllaren: posts the ante 75 x4D0Wm4ST4h: posts the ante 75 BOKPOWER: posts the ante 75 bliiz: posts the ante 75 waz111: posts small blind 400 TommyE79: posts big blind 800 *** HOLE CARDS *** Dealt to KungKroon Bruno GT: folds punkrott: folds Myllaren: folds x4D0Wm4ST4h: folds BOKPOWER: folds bliiz: folds KungKroon: raises 1200 to 2000 waz111: raises 3600 to 5600 TommyE79: folds KungKroon: raises 16480 to 22080 and is all-in waz111: calls 15206 and is all-in Uncalled bet (1274) returned to KungKroon *** FLOP *** *** TURN *** *** RIVER *** *** SHOW DOWN *** waz111: shows (a full house, Tens full of Deuces) KungKroon: shows (two pair, Kings and Deuces) waz111 collected 43087 from pot *** SUMMARY *** Total pot 43087 | Rake 0 Board Seat 1: KungKroon (button) showed and lost with two pair, Kings and Deuces Seat 2: waz111 (small blind) showed and won (43087) with a full house, Tens full of Deuces Seat 3: TommyE79 (big blind) folded before Flop Seat 4: Bruno GT folded before Flop (didn't bet) Seat 5: punkrott folded before Flop (didn't bet) Seat 6: Myllaren folded before Flop (didn't bet) Seat 7: x4D0Wm4ST4h folded before Flop (didn't bet) Seat 8: BOKPOWER folded before Flop (didn't bet) Seat 9: bliiz folded before Flop (didn't bet) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 2 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 2 Augusti , 2009 Kanske verkar som att jag blir sjukt tiltad över standardgrejer, men är inte så farligt som det ser ut. Jag tiltar inte alls ofta och hoppas att folk har överseende med en och annan aggressionspost Kollade nyss Punis senaste film på pokercampus. Den mannen har koll Har funderat lite på att "lära" mig spela CG och skickade in en förfrågan om coachning av Puni nu. Hoppas han har tid, trotts sitt sjukt stressiga vardagsliv som allvetande grinder. Och snygg e han också! Läste nånstans att han hade en 50-kilos dase (kan ha varit egenförfattat i DBn). Mums! Edit: GRATTIS ANTESVANTE!! :d Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 2 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2009 Kollade nyss Punis senaste film på pokercampus. Den mannen har koll Har funderat lite på att "lära" mig spela CG och skickade in en förfrågan om coachning av Puni nu. Hoppas han har tid, trotts sitt sjukt stressiga vardagsliv som allvetande grinder. Och snygg e han också! Läste nånstans att han hade en 50-kilos dase (kan ha varit egenförfattat i DBn). Mums! :h: :h: PMa här angeånde coachning istället. Bild på dasen ingår i coachningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 2 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2009 50kg?! /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pokerna22 Postad 2 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2009 Fet grind idag är planen, redan bustat en step 6 och en 5a, 5an var jävligt onödig då jag drog en bluff som var anpassad för 3k stack bara att jag glömde bort att jag hade 1.5k wp gg. Fokus och inte överdrivet många bord samt ingen plo är nog vad som ska gälla idag... Satsar på uppstart till tre men får la se hur länge jag orkar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pokerna22 Postad 2 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2009 Har varit en osoft berg och dalbana för de flesta på vårt lilla kontor idag och samtliga slutade att starta upp vid tio. Var nära att ändra mig prec då jag sprang bra i ett par turrar, men som "tur" var han jag busta 3 st på 2 innan jag starta upp fler, så tror jag skiter i de... anyhow 4/112 på everest 51/ 350 i 163 @ ftp samt lever ba i bodog och mindre bra i 150r Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts