padrinosftw Postad 7 Augusti , 2010 Rapport Postad 7 Augusti , 2010 Fick det sjukaste välkomnandet i världshistorien tror jag Hahaha, riktigt fint Citera
ulaf Postad 7 Augusti , 2010 Rapport Postad 7 Augusti , 2010 vilken jävla go kille han e greta Citera
KungKroon Postad 7 Augusti , 2010 Författare Rapport Postad 7 Augusti , 2010 Tvagade min kropp i Gretkos dusch nyss. Inte hidden. Bara brag ^^ Efter att ha vaknat alldeles för tidigt, snott en färdigmat och backat rakt ut på morgongrinden tänkte jag att jag skulle kolla om lägenheten utsöndrade massa smarthet från väggarna där Gretko har dunkat huvudet på söndagar. Satte mig med pokerstove och skulle lösa poker. Efter en timme insåg jag att jag hade gjort fel nånstans i början och hela min tankebana var felaktig Funderar på att dra ner och sparka liv i Watz och emop om ett tag, så att man kan få prova på den legendariska kinabuffén som det har vevats så mycket om. Sen ska jag dricka upp Gretkos vin Citera
papiPope Postad 7 Augusti , 2010 Rapport Postad 7 Augusti , 2010 Hm, försökte redigera ner den men den är så stor så redigeringsknappen försvann... obv tryck ner scrollen och dra musen åt höger Citera
Elitloppet Postad 7 Augusti , 2010 Rapport Postad 7 Augusti , 2010 Vill typ vara hos er. Låter skoj! Citera
Jennez Postad 7 Augusti , 2010 Rapport Postad 7 Augusti , 2010 Du censurerar gretkos namn (som alla redan vet ändå) men inte lösenordet till hans trådlösa? Epic på min ära! Citera
Penils Postad 7 Augusti , 2010 Rapport Postad 7 Augusti , 2010 Du censurerar gretkos namn (som alla redan vet ändå) men inte lösenordet till hans trådlösa? Epic på min ära! Bajskorv är väl mer eller mindre default på trådlösa nätverk. Citera
Jennez Postad 7 Augusti , 2010 Rapport Postad 7 Augusti , 2010 Bajskorv är väl mer eller mindre default på trådlösa nätverk. Ja, kanske, men i den hålan är det väl bara att vända laptopen åt rätt håll för att komma åt nätverket? Citera
Supertequila Postad 7 Augusti , 2010 Rapport Postad 7 Augusti , 2010 Fan nu blir man ju riktigt sugen o besöka norrland nån gång, med sånt kungligt mottagande.... För mycket svennar som Watoz dock..... Citera
ettkorv Postad 7 Augusti , 2010 Rapport Postad 7 Augusti , 2010 Fan nu blir man ju riktigt sugen o besöka norrland nån gång, med sånt kungligt mottagande.... För mycket svennar som Watoz dock..... krävs visst att man är svenne för att kunna skilja på svealand och norrland Citera
Supertequila Postad 8 Augusti , 2010 Rapport Postad 8 Augusti , 2010 krävs visst att man är svenne för att kunna skilja på svealand och norrland pfff allt norr om Sthlm är Norrland imo. Citera
schumme Postad 8 Augusti , 2010 Rapport Postad 8 Augusti , 2010 Allt norr om Skåne e Norrland imo Citera
noreen Postad 8 Augusti , 2010 Rapport Postad 8 Augusti , 2010 Allt söder om Umeå är Stockholm. Citera
Soni Postad 8 Augusti , 2010 Rapport Postad 8 Augusti , 2010 Allt norr om Skåne e Norrland imo imo 2 Citera
Supertequila Postad 8 Augusti , 2010 Rapport Postad 8 Augusti , 2010 Allt norr om Skåne e Sverige imo FYP Citera
m1978 Postad 8 Augusti , 2010 Rapport Postad 8 Augusti , 2010 pfff allt norr om Sthlm är Norrland imo. Allt norr om Skåne e Norrland imo Allt söder om Umeå är Stockholm. Sthlm är sverige Citera
Eblinho Postad 8 Augusti , 2010 Rapport Postad 8 Augusti , 2010 Allt umeå norr om Sverige är Stockholm Citera
KungKroon Postad 8 Augusti , 2010 Författare Rapport Postad 8 Augusti , 2010 Allt söder om ekan är allt. Någon slarvade tydligen bort watz nycklar igår, så både min och watz dator är inlåsta Det löser sig nog till kl 18 iaf Citera
tallkotten Postad 8 Augusti , 2010 Rapport Postad 8 Augusti , 2010 Allt söder om ekan är allt.Någon slarvade tydligen bort watz nycklar igår, så både min och watz dator är inlåsta Det löser sig nog till kl 18 iaf Slarvar inte watoz bort nyckeln gör någon annan det. Beeing watoz liksom Citera
Elitloppet Postad 8 Augusti , 2010 Rapport Postad 8 Augusti , 2010 Tänk om ni missar turrarna. Vore episkt. Citera
Recommended Posts