KungKroon Postad 6 Augusti , 2010 Författare Rapport Postad 6 Augusti , 2010 Drar till Ludvika om 2.5h! Hatar att packa. Skulle gladeligen offra ett antal människor i Norge för att slippa skiten. Fashion! Citera
tallkotten Postad 6 Augusti , 2010 Rapport Postad 6 Augusti , 2010 Drar till Ludvika om 2.5h! Hatar att packa. Skulle gladeligen offra ett antal människor i Norge för att slippa skiten. Fashion! Välkommen8-) 8-) Citera
JohnH Postad 6 Augusti , 2010 Rapport Postad 6 Augusti , 2010 Är det high stakes poker el ska ni bara IRLa? Ludervika som vi sa i Borlänge =) På riktigt har jag pendlat till Ludvika ett år. Epic. Citera
Watoz Postad 6 Augusti , 2010 Rapport Postad 6 Augusti , 2010 Är det high stakes poker el ska ni bara IRLa? Ludervika som vi sa i Borlänge =) På riktigt har jag pendlat till Ludvika ett år. Epic. De blir både poker och svineri obv. Vad är de du gör här? Citera
bjoelle Postad 6 Augusti , 2010 Rapport Postad 6 Augusti , 2010 Är det möjligt att herr Kroon kan dra det hela ett steg längre och införa "Dagens outfit" i äkta modebloggsanda? Citera
JohnH Postad 6 Augusti , 2010 Rapport Postad 6 Augusti , 2010 Det var för ett par år sedan. Skola. Jag körde opel ascona 1,8i och hade med mig 2 av borlänges snyggaste tjejer i bilen. Det längsta jag kom vidare med brudarna var att vi åt på mcdonalds en gång. Jag och båda tjejerna alltså.. Citera
tallkotten Postad 6 Augusti , 2010 Rapport Postad 6 Augusti , 2010 De blir både poker och svineri obv. Vad är de du gör här? Lugna dig Citera
KungKroon Postad 6 Augusti , 2010 Författare Rapport Postad 6 Augusti , 2010 Sitter i Kumla utan mat. Man kan tycka att de borde ha en pressbyrå eller två vid stationen... Dagens outfit: ett stort leende och trånga skor. Citera
KungKroon Postad 6 Augusti , 2010 Författare Rapport Postad 6 Augusti , 2010 Räknade kallt med att man skulle kunna köpa käk på tåget hoppas att Watoz, emop1 och tallkotten har lagat en stor festmåltid till min ära, för annars blir det hus i helvete kan jag lova. En Billys, gorbys eller tre pågenlimpor går också bra. Citera
KungKroon Postad 6 Augusti , 2010 Författare Rapport Postad 6 Augusti , 2010 Dagens rätt: fel. Citera
ettkorv Postad 6 Augusti , 2010 Rapport Postad 6 Augusti , 2010 du kan gott skippa en eller 2 måltider Citera
Starfitter Postad 6 Augusti , 2010 Rapport Postad 6 Augusti , 2010 du kan gott skippa en eller 2 måltider så säger man inte!! det kallas pondus Citera
KungKroon Postad 6 Augusti , 2010 Författare Rapport Postad 6 Augusti , 2010 du kan gott skippa en eller 2 måltider Bazinga:mrgreen: Tyckte jag såg en skylt utmed vägen nyss: "Dalarna: pistoler, brun skog och fula hästar" Undrar om Ludvikagänget förstår hur mycket jag måste tycka om dem... Åka till Dalarna liksom... Citera
KungKroon Postad 6 Augusti , 2010 Författare Rapport Postad 6 Augusti , 2010 Kom in en full bosnier med en hund på tåget nu. Ställde sig i mittgången och tände en cigg utan att skämmas. Fick sig en rejäl hyvel av den tjocka konduktörskan. Han är nog den enda i världen som hatar tjocka rälsarbetare mer än Gretko Citera
kravmärkt Postad 6 Augusti , 2010 Rapport Postad 6 Augusti , 2010 Dagens rätt: fel. vad gör du? Citera
MikeTime Postad 6 Augusti , 2010 Rapport Postad 6 Augusti , 2010 Han är nog den enda i världen som hatar tjocka rälsarbetare mer än Gretko Det heter pondus. Tror iofs inte Gretko hatar mig - han har ju gett mig värdefulla tips angående sutarmete... Dä ä kälek dä! Citera
GG Postad 6 Augusti , 2010 Rapport Postad 6 Augusti , 2010 River du upp nån sutarjäveln mike? Mvh Ryssarna Citera
MikeTime Postad 6 Augusti , 2010 Rapport Postad 6 Augusti , 2010 River du upp nån sutarjäveln mike? Mvh Ryssarna Det bidde brax. Ett gäng. Uploaded with ImageShack.us Citera
Penils Postad 6 Augusti , 2010 Rapport Postad 6 Augusti , 2010 skitstor bild Försöker kompensera ser jag. Citera
MikeTime Postad 6 Augusti , 2010 Rapport Postad 6 Augusti , 2010 Försöker kompensera ser jag. Hm, försökte redigera ner den men den är så stor så redigeringsknappen försvann... Citera
Burning Postad 6 Augusti , 2010 Rapport Postad 6 Augusti , 2010 Kan ju passa på o fråga hur man ställer in storleken på bilden i forumet? Citera
MikeTime Postad 6 Augusti , 2010 Rapport Postad 6 Augusti , 2010 Kan ju passa på o fråga hur man ställer in storleken på bilden i forumet? Ja, jag är ju obv fel person att fråga... Man laddar väl upp rätt storlek från början iofs. Citera
Crappy Postad 6 Augusti , 2010 Rapport Postad 6 Augusti , 2010 Ja, jag är ju obv fel person att fråga... Man laddar väl upp rätt storlek från början iofs. GÖR det då FFS! Jag såg inte ens var det var för öl. Riktigt allvarligt imo, funderar på att anmäla det! Citera
MikeTime Postad 7 Augusti , 2010 Rapport Postad 7 Augusti , 2010 GÖR det då FFS! Jag såg inte ens var det var för öl. Det var en Brax! mvh / TF, wannabemod Citera
KungKroon Postad 7 Augusti , 2010 Författare Rapport Postad 7 Augusti , 2010 Fick det sjukaste välkomnandet i världshistorien tror jag När jag vandrade in i Gretkos lägenhet möttes jag av följande välkomstpaket: På sängen ligger en gitarr, tre chokladbitar, Mathematics of poker, det legendariska SUMPASSKÄRPET samt förljande handskriva lappar: Renskrivning: Welcome Mr. Kroon! Hoppas din vistelse i spelhuset kommer motsvara dina förväntningar. Vi har inkvarterat dig i Master bedroomet, där balkong med sydvästläge bara är en meter ifrån sängen. Samma sak gäller vinenerna. Låt dem väl smaka och tar de slut finns 24 flaskor Bordeauxer i kartongen vid stället. Vita vinet finnes i och bredvid kylen. Gym i sviten. Balkongen har BBQ som du kan nyttja bäst du vill. Dina två buttlers emop1 och Watoz kommer stå dig till tjänst around the clock. Internet är free of charge, lösenordet är bajskorv. Slutligen vill vi på korvas event AB ge dig tillträde till Sumpasskärpet under dessa dagar. Använd det väl, så ses vi snart. // <Gretkos namn>, Hotell Manager Bortom all sjukhet :mrgreen: Citera
Recommended Posts