JELLJUN Postad 17 Augusti , 2010 Rapport Postad 17 Augusti , 2010 Lättare att hitta klonken när sumpas lämnade dagboken Dock ett stort grattis, det är du värd. Citera
KungKroon Postad 19 Augusti , 2010 Författare Rapport Postad 19 Augusti , 2010 Fy sniskans vad jag älskar WSOP ME!!! Sängen gick nästan sönder när jag hoppade upp och ner i min iver att tygla överskottsenergin som bara kan komma av att se Mike the Mouth trebetfolda JJ 40bb djupt. mvh trubbelhanden Citera
schumme Postad 19 Augusti , 2010 Rapport Postad 19 Augusti , 2010 Fy sniskans vad jag älskar WSOP ME!!! Sängen gick nästan sönder när jag hoppade upp och ner i min iver att tygla överskottsenergin som bara kan komma av att se Mike the Mouth trebetfolda JJ 40bb djupt. mvh trubbelhanden Har också bröjat grinda ME, bra skit som vanligt Citera
inho Postad 19 Augusti , 2010 Rapport Postad 19 Augusti , 2010 Vänta bara tills du sett dom senaste med Darwin Moon i spetsen, du kommer inte ha någon säng kvar edit: vette fan hur jag fick för mig att du hoppa upp och ner i sängen Citera
slowboy Postad 19 Augusti , 2010 Rapport Postad 19 Augusti , 2010 Vänta bara tills du sett dom senaste med Darwin Moon i spetsen, du kommer inte ha någon säng kvar edit: vette fan hur jag fick för mig att du hoppa upp och ner i sängen "I knew u had nothing and wouldn't call" Citera
Supertequila Postad 19 Augusti , 2010 Rapport Postad 19 Augusti , 2010 "I knew u had nothing and wouldn't call" Episk... även när han grymtar "good calls" när en kille synar flop o turn med stfd + 2 överkort o träffar flushen på river. Diggar också hur han genomgående (både nu o förra årets finalbord) hatar när folk höjer honom på floppen och 3betar varje gång med total junk... o suger ut varje gång också. Citera
dalton Postad 19 Augusti , 2010 Rapport Postad 19 Augusti , 2010 "That was the Cheapest payoff to get a read" Han fick sjukhusreaden så spelet med A9 var nog rätt givet Citera
hankie123 Postad 19 Augusti , 2010 Rapport Postad 19 Augusti , 2010 Årets WSOP ME finns att tanka vart? Hittar bara E05-E08 på piratebay Citera
valterego Postad 19 Augusti , 2010 Rapport Postad 19 Augusti , 2010 Årets WSOP ME finns att tanka vart? Hittar bara E05-E08 på piratebay Ligger för stream på pokertube. Citera
-PK- Postad 19 Augusti , 2010 Rapport Postad 19 Augusti , 2010 Ligger för stream på pokertube. Och pokercast.tv som är en betydligt bättre sida än pokertube då man har hela avsnittet i ett och samma klipp samt att det är betydligt bättre kvalité på fullscreen. Citera
valterego Postad 19 Augusti , 2010 Rapport Postad 19 Augusti , 2010 Och pokercast.tv som är en betydligt bättre sida än pokertube då man har hela avsnittet i ett och samma klipp samt att det är betydligt bättre kvalité på fullscreen. Då fick man lära sig nåt nytt Tyty! Citera
bridge Postad 19 Augusti , 2010 Rapport Postad 19 Augusti , 2010 Ligger för stream på pokertube. Eller youtube, bättre kvalité. Citera
KungKroon Postad 19 Augusti , 2010 Författare Rapport Postad 19 Augusti , 2010 Ikväll har jag nog fått en och annan fiskstämpel på mig på ongame. Längesen jag kände att jag spelade dåligt... Shape up nu!! Citera
KungKroon Postad 19 Augusti , 2010 Författare Rapport Postad 19 Augusti , 2010 Skärpte inte till mig och det blev grisback Citera
KungKroon Postad 20 Augusti , 2010 Författare Rapport Postad 20 Augusti , 2010 Nu orkar jag inte vara vaken längre! Alla är fina på insidan! Citera
Starfitter Postad 20 Augusti , 2010 Rapport Postad 20 Augusti , 2010 Nu orkar jag inte vara vaken längre! Alla är fina på insidan! så tänker jag alltid på fyllan runt stängningstid Citera
KungKroon Postad 20 Augusti , 2010 Författare Rapport Postad 20 Augusti , 2010 så tänker jag alltid på fyllan runt stängningstid så hoppas jag alltid att andra tänker på fyllan runt stängningstid! Citera
valterego Postad 20 Augusti , 2010 Rapport Postad 20 Augusti , 2010 så hoppas jag alltid att andra tänker på fyllan runt stängningstid! Tror många tänker "Bara jag får ligga skiter jag i resten". Citera
MikeTime Postad 20 Augusti , 2010 Rapport Postad 20 Augusti , 2010 Alla är fina på insidan! Tror många tänker "Bara jag får ligga skiter jag i resten". Ungefär samma sak. Citera
two_aces Postad 20 Augusti , 2010 Rapport Postad 20 Augusti , 2010 Årets WSOP ME finns att tanka vart? Hittar bara E05-E08 på piratebay Det är bara de avsnitten som har sänts än så länge så inte så konstigt att du inte hittar några andra Citera
schumme Postad 20 Augusti , 2010 Rapport Postad 20 Augusti , 2010 så hoppas jag alltid att andra tänker på fyllan runt stängningstid! +1 Citera
tallkotten Postad 20 Augusti , 2010 Rapport Postad 20 Augusti , 2010 Ikväll har jag nog fått en och annan fiskstämpel på mig på ongame. Längesen jag kände att jag spelade dåligt... Shape up nu!! Det är ju bara för att du 3b-bluffar mina utg raises kRoooOOn! Du har snäll hårdrocksbjörn som note från mig såklart8-) 8-) 8-) Citera
schumme Postad 21 Augusti , 2010 Rapport Postad 21 Augusti , 2010 Episk... även när han grymtar "good calls" när en kille synar flop o turn med stfd + 2 överkort o träffar flushen på river. Diggar också hur han genomgående (både nu o förra årets finalbord) hatar när folk höjer honom på floppen och 3betar varje gång med total junk... o suger ut varje gång också. Moon kan va den sämsta jag sett, var lär man sig att gå in med sämst hand och ut med bäst? Chacke bakom med nötfärg är väl annars ett ganska så standardspel tycker jag haha. Penalty på en hand är ju bara löjligt, ge han 4 timmar för fan. Citera
Recommended Posts