emop1 Postad 28 Maj , 2010 Rapport Postad 28 Maj , 2010 tjena nidroon, var du rödvinsfull igår? hehehe Citera
Barf Postad 28 Maj , 2010 Rapport Postad 28 Maj , 2010 Som att stoppa in ett biljarbord i en sovalkov. Lite trångt... vadå trångt? e det meningen att alla ska ligga ner lr vad? Citera
KallOödmjukDiva Postad 28 Maj , 2010 Rapport Postad 28 Maj , 2010 Som att stoppa in ett biljarbord i en sovalkov. Lite trångt... Trångt> like sleeve of wizard imo... Citera
boman Postad 29 Maj , 2010 Rapport Postad 29 Maj , 2010 Tja jokke! Gissa vem jag förfestar med? Citera
zzigge Postad 29 Maj , 2010 Rapport Postad 29 Maj , 2010 mhv chipstuttis ja ska försörtöa dit hem på fest , vi kommer mvh nrrköpings Citera
Leooo Postad 30 Maj , 2010 Rapport Postad 30 Maj , 2010 fml så mkt atm att fretko lr allin99 nånsin kommer förstå! Citera
Leooo Postad 30 Maj , 2010 Rapport Postad 30 Maj , 2010 Tjena Niddan, hur går det? lite full igår, hehe Citera
gEeWhiZm8 Postad 30 Maj , 2010 Författare Rapport Postad 30 Maj , 2010 Tja jokke! Gissa vem jag förfestar med? I have no clue Citera
boman Postad 30 Maj , 2010 Rapport Postad 30 Maj , 2010 Gissa inge kul annars! Ledtråd; b---à l-----n Citera
gEeWhiZm8 Postad 30 Maj , 2010 Författare Rapport Postad 30 Maj , 2010 Gissa inge kul annars! Ledtråd; b---à l-----n Jag känner ingen vars namn börjar på B Citera
gEeWhiZm8 Postad 30 Maj , 2010 Författare Rapport Postad 30 Maj , 2010 lirar du någon gee? Jag har lirat lite grand den senaste tiden faktist. Tror månaden ligger på 4k dolls just nu Har blandat plo och nlt Har just bokat flyg ner till sthlm, ska spela dag 1a av SM Citera
FriSoren Postad 30 Maj , 2010 Rapport Postad 30 Maj , 2010 Jag har lirat lite grand den senaste tiden faktist. Tror månaden ligger på 4k dolls just nu Har blandat plo och nlt Har just bokat flyg ner till sthlm, ska spela dag 1a av SM jag, shahin och emil lirar också dag 1a. omahaeventet då? Citera
boman Postad 30 Maj , 2010 Rapport Postad 30 Maj , 2010 gillar att G's farsa lyssna på tung hip-hop! +1 Citera
gEeWhiZm8 Postad 30 Maj , 2010 Författare Rapport Postad 30 Maj , 2010 jag, shahin och emil lirar också dag 1a. omahaeventet då? Nice, ses där då Gabriooo Kopplar fortfarande inte gillar att G's farsa lyssna på tung hip-hop! Hehe aa Citera
boman Postad 30 Maj , 2010 Rapport Postad 30 Maj , 2010 Gabriella Larsson ditt ex från högstadiet. Bra och fräsch tjej, singel nu. Något för dig igen kanske? Citera
gEeWhiZm8 Postad 30 Maj , 2010 Författare Rapport Postad 30 Maj , 2010 Gabriella Larsson ditt ex från högstadiet. Bra och fräsch tjej, singel nu. Något för dig igen kanske? Gabriooo var väl en dålig ledtråd! Var träffade du hon? Citera
boman Postad 30 Maj , 2010 Rapport Postad 30 Maj , 2010 hon studerar till socionom tror jag, samma klass som min polares flickvän som bjöd upp till fest igår. följande konversation uppstod: ( ) J Du är från Kalix va? H Jo hur visste du det? J Hur brukar man veta att folk är från Kalix? H Hehe jahaaaaa. J Känner du Jägervingsjäveln? H VA? Ja alltså Joakim är mitt ex.. (så rodnade hon typ och blev tyst) J Fan vad coolt! H Hur känner du honom då? Via pokern ellerrrrr? J Ja, typ. H Ja han är rätt bra på poker tror jag. J Mhmmm........... H Är du lika bra som han då? J Nej inte ens i närheten.. 8-) sådär, nu har jag styrt det för dig! ta tillbaka henne om du inte är upptagen. bra tjej tror jag sas. Citera
gEeWhiZm8 Postad 30 Maj , 2010 Författare Rapport Postad 30 Maj , 2010 hon studerar till socionom tror jag, samma klass som min polares flickvän som bjöd upp till fest igår. följande konversation uppstod: ( ) J Du är från Kalix va? H Jo hur visste du det? J Hur brukar man veta att folk är från Kalix? H Hehe jahaaaaa. J Känner du Jägervingsjäveln? H VA? Ja alltså Joakim är mitt ex.. (så rodnade hon typ och blev tyst) J Fan vad coolt! H Hur känner du honom då? Via pokern ellerrrrr? J Ja, typ. H Ja han är rätt bra på poker tror jag. J Mhmmm........... H Är du lika bra som han då? J Nej inte ens i närheten.. 8-) sådär, nu har jag styrt det för dig! ta tillbaka henne om du inte är upptagen. bra tjej tror jag sas. Small world Ja hon är snäll och söt, men jag har annat för mig men tack ändå för wingmanandet Citera
gEeWhiZm8 Postad 31 Maj , 2010 Författare Rapport Postad 31 Maj , 2010 Börjar närma mig even för månaden =) HaveUBeat: hopefully u die by aids HaveUBeat: u assshole HaveUBeat: schwule dreckshure ihihihihihi Citera
gEeWhiZm8 Postad 1 Juni , 2010 Författare Rapport Postad 1 Juni , 2010 LOL! Igår fick jag nya grannar, en tjej och hennes kille, dom är i min ålder. Jag skriver i min facebook logg: "Jag fick en ny granne igår. Hur vet jag det? Hundjäveln kan inte hålla käften." 1 minut senare så lägger killen till mig som vän på facebook, tajming! Citera
Recommended Posts