ulaf Postad 14 Maj , 2010 Rapport Share Postad 14 Maj , 2010 internt var det här! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 14 Maj , 2010 Rapport Share Postad 14 Maj , 2010 spela honom istället för att förklara hur kass han är, måste vara mer ev :F obv avundsjuka. själv tycker jag leo är kung och bryr mig inte om han är bäst eller sämst för jag är själv sämst på omaha. sluta man behöver ju inte spela 50/100+ för att se att 90% av PLO-händerna han postar är iskalla :ssss men tycker också leo är kung. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pkkman Postad 14 Maj , 2010 Rapport Share Postad 14 Maj , 2010 spela honom istället för att förklara hur kass han är, måste vara mer ev :F obv avundsjuka. själv tycker jag leo är kung och bryr mig inte om han är bäst eller sämst för jag är själv sämst på omaha. Vad tror du chansen är att han spelar 25/50+ mot ***man? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Thorn- Postad 14 Maj , 2010 Rapport Share Postad 14 Maj , 2010 internt var det här! ingen högoddsare att du var kamratstödjare i mellanstadiet, Ullebulle!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 14 Maj , 2010 Rapport Share Postad 14 Maj , 2010 ingen högoddsare att du var kamratstödjare i mellanstadiet, Ullebulle!! skulle det va ett hån? hoho! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 14 Maj , 2010 Rapport Share Postad 14 Maj , 2010 Jag var med i friends i mellanstadiet. Så det så... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snusarn Postad 14 Maj , 2010 Rapport Share Postad 14 Maj , 2010 sluta man behöver ju inte spela 50/100+ för att se att 90% av PLO-händerna han postar är iskalla :ssss men tycker också leo är kung. Tyckte jag höll mig rätt bra från att säga om jag tyckte att han var bra eller dålig. Pkkman: ingen aning, men tycker ändå inte det tillför något att kalla någon sämst. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bkkman Postad 14 Maj , 2010 Rapport Share Postad 14 Maj , 2010 Jag var med i friends i mellanstadiet. Så det så... Men du är ju snäll och söt nicke! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Thorn- Postad 14 Maj , 2010 Rapport Share Postad 14 Maj , 2010 Tyckte jag höll mig rätt bra från att säga om jag tyckte att han var bra eller dålig. Pkkman: ingen aning, men tycker ändå inte det tillför något att kalla någon sämst. du är sämst! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 14 Maj , 2010 Rapport Share Postad 14 Maj , 2010 Tyckte jag höll mig rätt bra från att säga om jag tyckte att han var bra eller dålig. Pkkman: ingen aning, men tycker ändå inte det tillför något att kalla någon sämst. 50/100+ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snusarn Postad 14 Maj , 2010 Rapport Share Postad 14 Maj , 2010 touché killar. slutar spamma nu, hejdå. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 14 Maj , 2010 Rapport Share Postad 14 Maj , 2010 touché killar. slutar spamma nu, hejdå. tjarå. ägd :twisted: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 14 Maj , 2010 Rapport Share Postad 14 Maj , 2010 ingen högoddsare att du var kamratstödjare i mellanstadiet, Ullebulle!! Vem har inte varit kamratstödjare liksom... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 15 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 15 Maj , 2010 För att dra fokus från nå alla random spammers... Idag blev jag kallad patetisk och desperat på krogen när jag hade på mig ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FriSoren Postad 15 Maj , 2010 Rapport Share Postad 15 Maj , 2010 hahaha stört nice ju Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
matjo Postad 15 Maj , 2010 Rapport Share Postad 15 Maj , 2010 För att dra fokus från nå alla random spammers... Idag blev jag kallad patetisk och desperat på krogen när jag hade på mig ;D Brag: T-Shirt Beat: Dissad Variance: Norrland Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slowboy Postad 15 Maj , 2010 Rapport Share Postad 15 Maj , 2010 Brag: T-ShirtBeat: Norrland Variance: Dissad FYP imo? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
inho Postad 15 Maj , 2010 Rapport Share Postad 15 Maj , 2010 sluta man behöver ju inte spela 50/100+ för att se att 90% av PLO-händerna han postar är iskalla :ssss men tycker också leo är kung. Metagame!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 15 Maj , 2010 Rapport Share Postad 15 Maj , 2010 sluta man behöver ju inte spela 50/100+ för att se att 90% av PLO-händerna han postar är iskalla :ssss men tycker också leo är kung. jassssssssså? hur många händer plo spelar du i månaden? Jag spelar 10-15k, med bb 100 på +++++++++++++++ SÅ kom mina lilla ängel kavi spiela any dag any howawowwaowwawowowow + sluta samarra balle, du hatar mej vilket jag vill att du ska forsätta göra din dwAraaaahf ++ E boman lodog samma forumit som kkman imo värt kolla Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bkkman Postad 15 Maj , 2010 Rapport Share Postad 15 Maj , 2010 jassssssssså? hur många händer plo spelar du i månaden? Jag spelar 10-15k, med bb 100 på +++++++++++++++ SÅ kom mina lilla ängel kavi spiela any dag any howawowwaowwawowowow + sluta samarra balle, du hatar mej vilket jag vill att du ska forsätta göra din dwAraaaahf ++ E boman lodog samma forumit som kkman imo värt kolla Ska inte du och jag spela då din sopa? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slowboy Postad 15 Maj , 2010 Rapport Share Postad 15 Maj , 2010 jassssssssså? hur många händer plo spelar du i månaden? Jag spelar 10-15k, med bb 100 på +++++++++++++++ SÅ kom mina lilla ängel kavi spiela any dag any howawowwaowwawowowow + sluta samarra balle, du hatar mej vilket jag vill att du ska forsätta göra din dwAraaaahf ++ E boman lodog samma forumit som kkman imo värt kolla Hur många månader har du spelat PLO? alltså, jävlar vad jag ogillar dig =( ganska jobbigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 15 Maj , 2010 Rapport Share Postad 15 Maj , 2010 Jag säger väl inget annat än att 90% av händerna du postar är kalla? Du postar ca 10 händer av 10-15k per månad.. Du kan ju vara skitbra och bara väljer att posta dåliga händer och försöker framstå som dålig, vilket i sin tur leder till att du får en massa challenges från massa sopor..? Vad vet jag. edit billys panpizzor(orginal) skall tillagas i ugn för bästa möjliga resultat!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
qubee Postad 15 Maj , 2010 Rapport Share Postad 15 Maj , 2010 b k k man så jävla skön Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 15 Maj , 2010 Rapport Share Postad 15 Maj , 2010 Entertainment Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 15 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 15 Maj , 2010 Brag: T-ShirtBeat: Dissad Variance: Norrland Jag befinner mig i Värmland just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts