wahlen1 Postad 29 April , 2010 Rapport Share Postad 29 April , 2010 Hm, vill du inte ge mer alls då? Ibland räcker det att du ger tex, 625 så ger dom sig, dom blir nog nöjda med det eftersom ingen annan har verkat intresserade. Fan, låter så sjukt med 600k för ett hus Gav fan 665k för min 54kvm 08, nu är den värd 1,1k cirka. Fast sen kanske man inte tjänar så bra i kalix Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 29 April , 2010 Rapport Share Postad 29 April , 2010 Hm, vill du inte ge mer alls då? Ibland räcker det att du ger tex, 625 så ger dom sig, dom blir nog nöjda med det eftersom ingen annan har verkat intresserade. Fan, låter så sjukt med 600k för ett hus Gav fan 665k för min 54kvm 08, nu är den värd 1,1k cirka. Fast sen kanske man inte tjänar så bra i kalix Jag hade inte lagt mer, om man nu inte känner att man verkligen vill/måste. gewhiz kan obv slowrolla, frågan är hur länge nuvarande ägarna vågar/orkar steka. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wahlen1 Postad 29 April , 2010 Rapport Share Postad 29 April , 2010 Jag hade inte lagt mer, om man nu inte känner att man verkligen vill/måste. gewhiz kan obv slowrolla, frågan är hur länge nuvarande ägarna vågar/orkar steka. Beror också på hur pass sugen han är Jag var i liknande när jag köpte lägenheten, utgångspris på 695k, jag la 600k. Och de råvägrade och vi visste att allt under 695k var bra, så vi höjde lite och så, och tillslut höjde vi till 650k, och väntade några dagar och de sa att de inte kunde. så vi deala lite och till slut blev det 665k, menar, nu är den värd över 1,1k och jag köpte för 1,5 år sedan. Så jag är nöjd med köpet ändå, och det viktigaste är att man trivs där man bor så då får priset kvitta Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 29 April , 2010 Rapport Share Postad 29 April , 2010 Beror också på hur pass sugen han är Jag var i liknande när jag köpte lägenheten, utgångspris på 695k, jag la 600k. Och de råvägrade och vi visste att allt under 695k var bra, så vi höjde lite och så, och tillslut höjde vi till 650k, och väntade några dagar och de sa att de inte kunde. så vi deala lite och till slut blev det 665k, menar, nu är den värd över 1,1k och jag köpte för 1,5 år sedan. Så jag är nöjd med köpet ändå, och det viktigaste är att man trivs där man bor så då får priset kvitta Var ju därför jag skrev om man inte verkligen vill/måste. Ja tänk om man kunde köpa lägenheter till under utgångspriset Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 1 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 1 Maj , 2010 nu ska jag gå och...sova gn Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 1 Maj , 2010 Rapport Share Postad 1 Maj , 2010 nu ska jag gå och...sova gn "sova" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 1 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 1 Maj , 2010 sluta hugg BP... idag mår man bra! nja Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 1 Maj , 2010 Rapport Share Postad 1 Maj , 2010 Vart ska du fara ikväll då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 2 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 2 Maj , 2010 venne..är hemma nu iaf....gn f1 full Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 2 Maj , 2010 Rapport Share Postad 2 Maj , 2010 venne..är hemma nu iaf....gn f1 full Cool Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 2 Maj , 2010 Rapport Share Postad 2 Maj , 2010 Cool Du e cool! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 2 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 2 Maj , 2010 f1 cool kan inte du skriva ditt 4000e inlägg i min db padde? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 2 Maj , 2010 Rapport Share Postad 2 Maj , 2010 Haha råkade skriva ett precis nu, du får mitt #4001 inlägg. Updatez om brudar och pengar plz Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 3 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 3 Maj , 2010 Haha råkade skriva ett precis nu, du får mitt #4001 inlägg. Updatez om brudar och pengar plz Brudar: Got none Pengar: Strävar efter att en dag ha lika fet rulle som du Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 3 Maj , 2010 Rapport Share Postad 3 Maj , 2010 Strävar efter att gula låter rätt sjukt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 3 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 3 Maj , 2010 Nu blire fart i DB'n när jag får en gäst Strävar efter att gula låter rätt sjukt Shut it mr billionaire. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 4 Maj , 2010 Rapport Share Postad 4 Maj , 2010 Att gå och plocka skräp efter oss sas Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 4 Maj , 2010 Rapport Share Postad 4 Maj , 2010 Att gå och plocka skräp efter oss sas Skall faktiskt bli nice att en två manna db kommer dra mer stålar en månad än eran typ 10manna... plACe ur BETS! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 4 Maj , 2010 Rapport Share Postad 4 Maj , 2010 Skall faktiskt bli nice att en två manna db kommer dra mer stålar en månad än eran typ 10manna... plACe ur BETS! Var inte du typ back för året och nedtagen på jorden igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 4 Maj , 2010 Rapport Share Postad 4 Maj , 2010 Var inte du typ back för året och nedtagen på jorden igen? inte hundra men tror att du högg lite för lätt. jag har iaf börjat ta leo lite mindre seriökens senaste 4 månaderna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 4 Maj , 2010 Rapport Share Postad 4 Maj , 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 4 Maj , 2010 Rapport Share Postad 4 Maj , 2010 Gibbade lite svs (svs vecka) medans jag tittade lite på nya hsp! Var bara microbord igång men hitta 24k +et på 2st 2550plo ett 2550 HE ett 1020plo och ett 7.5/15plo! Känner millemånaden svepa in över mig, aja dusha och lunch nu! Heipa Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 4 Maj , 2010 Rapport Share Postad 4 Maj , 2010 Jag som trodde det var ett nytt "isildur1"-drag av gw men så presenterar han storvärvningen, imponerande indeed. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chillarn7 Postad 4 Maj , 2010 Rapport Share Postad 4 Maj , 2010 Gött å se att Nidrooon e tillbax! Men lirar du bara svs nu Leo? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 4 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 4 Maj , 2010 Jag som trodde det var ett nytt "isildur1"-drag av gw men så presenterar han storvärvningen, imponerande indeed. Nu när jag är micro så måste jag ju få in en HS lirare här Igår lirade jag 1k händer $5-5 PLO, backade 1k och jag spelade nog inte så bra heller Blir att se ngn film av lefty sen Här kommer händer http://www.pokerhand.org/?5408142 http://www.pokerhand.org/?5408146 http://www.pokerhand.org/?5408152 http://www.pokerhand.org/?5408155 http://www.pokerhand.org/?5408159 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts