cab Postad 1 November , 2009 Rapport Share Postad 1 November , 2009 Sm Guld Sm Guld Sm Guuuuuuuuuuld! +1^99 :mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JagGårGul Postad 1 November , 2009 Rapport Share Postad 1 November , 2009 Oktoberresultat ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 1 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 1 November , 2009 vet inte gissar på $5k plus? var ju obv mkt mer ett tag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 1 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 1 November , 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 3 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 3 November , 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 5 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 5 November , 2009 vad ska jag köpa för laptop ? vad jag är ute efter i en laptop: batteritid att den går tyst Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 5 November , 2009 Rapport Share Postad 5 November , 2009 vad ska jag köpa för laptop ? vad jag är ute efter i en laptop: batteritid att den går tyst Valri Macbook unibody i guess. Hade den "lilla" förut, men sålde av den och köpte en Dell Studio XPS då jag behövde bättre upplösning. Mycket sämre batteritid än Macbooken tyvärr, även om jag köpte till ett större batteri. Behöver du rejäl upplösning, prestanda och och batteritid ska du gå på en 17" Macbook pro. Blir väl inte bättre än så typ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 5 November , 2009 Rapport Share Postad 5 November , 2009 Jag har macbook pro 17" nötternas nöt imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DjLuppy Postad 5 November , 2009 Rapport Share Postad 5 November , 2009 Nöjd med bilen? btw, jag hade köpt Dell XPS. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 5 November , 2009 Rapport Share Postad 5 November , 2009 Nöjd med bilen? btw, jag hade köpt Dell XPS. De flesta jag har pratat med har haft en massa problem med XPS? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DiesIrae Postad 5 November , 2009 Rapport Share Postad 5 November , 2009 Jag har macbook pro 17" nötternas nöt imo. Så du sällar dig till nötterna du:mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 5 November , 2009 Rapport Share Postad 5 November , 2009 Så du sällar dig till nötterna du:mrgreen: heh obv, har skaffat en sjukt bra setup här hemma nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 5 November , 2009 Rapport Share Postad 5 November , 2009 Min XPS är jag toknöjd med Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 5 November , 2009 Rapport Share Postad 5 November , 2009 Nöjd med min studio 17 också, fast xps är ju mer highroller Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 5 November , 2009 Rapport Share Postad 5 November , 2009 studio 17 haha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 5 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 5 November , 2009 Min XPS är jag toknöjd med link me Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 8 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 8 November , 2009 dinner break i WSOP, vad ska man göra Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 8 November , 2009 Rapport Share Postad 8 November , 2009 dinner break i WSOP, vad ska man göra se en film! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sTARVIN89 Postad 8 November , 2009 Rapport Share Postad 8 November , 2009 Har också xps, bästa köp typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 8 November , 2009 Rapport Share Postad 8 November , 2009 se en film!Har du ngn go på lager? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slowboy Postad 8 November , 2009 Rapport Share Postad 8 November , 2009 Har du ngn go på lager? Gogo The tournament Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 10 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 10 November , 2009 back 110k sek i förrgår, sämst i världen plus 90k sek igår, kung av världen.. highs and lows of poker.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sexyterran Postad 10 November , 2009 Rapport Share Postad 10 November , 2009 lol @ dbs namn Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 10 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 10 November , 2009 lol @ dbs namn Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bentus Postad 10 November , 2009 Rapport Share Postad 10 November , 2009 lol @ dbs namn +1 snacka om att fyrdubbla antal läsare på att döpa om dagboken. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts