swahnroger Postad 11 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2009 Riktiga män har skägg. punghår också eller? Har man skägg bör man nog ha punghår också. Annars blir det mysko. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 11 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2009 Har man skägg bör man nog ha punghår också. Annars blir det mysko. Selektivt hårig funkar inte för dig alltså, antingen hår överallt eller ingenstans? (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 11 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2009 Har man skägg bör man nog ha punghår också. Annars blir det mysko. Selektivt hårig funkar inte för dig alltså, antingen hår överallt eller ingenstans? (= Ska jag tolka det inlägget som en kommentar angående ditt eget utseende? Punghår utan skägg, visst. Men inte tvärtom juh. Skulle du gilla om bruden hade rakad skalle men värsta busken? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 11 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 11 Oktober , 2009 herregud Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 11 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2009 Se till fixa ngt baller på nummerplåten nu... TIPS!? Volvo. Så får du lite attention iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 11 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2009 Ska jag tolka det inlägget som en kommentar angående ditt eget utseende? Punghår utan skägg, visst. Men inte tvärtom juh. Skulle du gilla om bruden hade rakad skalle men värsta busken? Det enda "skägg" jag lyckas odla fram är en gles moppemusche, fråga bara någon som var med första dagarna på Malta.. Ajo, det skulle vara kul att se om inte annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 11 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2009 Hur startar man en ny tråd btw? Jag måste vara lite seg... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 11 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2009 Snälla, ingen poker- eller internetförkortning på plåten, så otroligt fånigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ryanatwood Postad 11 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2009 Snälla, ingen poker- eller internetförkortning på plåten, så otroligt fånigt. agreed. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 11 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2009 Snälla, ingen poker- eller internetförkortning på plåten, så otroligt fånigt. Imo tycker jag inte man ska skriva nåt överhuvudtaget faktiskt. cleant o fint... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 11 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 11 Oktober , 2009 Snälla, ingen poker- eller internetförkortning på plåten, så otroligt fånigt. Ska inte =) tyckte bara det var roligt att läsa folks förslag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rebonius Postad 11 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2009 Ska inte =) tyckte bara det var roligt att läsa folks förslag Bra! Finns mycket vettigare grejer att lägga pengar på imo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 11 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 11 Oktober , 2009 För dom som vill bajsa vatten som jag, far till matstället i luleå och ät deras kebabtallrik.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 12 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 12 Oktober , 2009 "Betfair Aussie Promotion. Rake $600 every fkn day for 3 months and get a "free" Aussie Millions Package" Är inte det förbannat jobbigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 12 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 12 Oktober , 2009 "Betfair Aussie Promotion. Rake $600 every fkn day for 3 months and get a "free" Aussie Millions Package" Är inte det förbannat jobbigt? gratis är gott ju!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 12 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 12 Oktober , 2009 Ska inte =) tyckte bara det var roligt att läsa folks förslag JO, du ska skriva: lolcat akta rofl (så tror alla gamla att du stavat fel, och egentligen heter rolf) flytta idiot regnr (så tror alla gamla att du stavat fel, och egentligen heter ragnar eller regner) pf.nu (så får du kanske skylten betald av just pf.nu...) varsågod för tipsen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SPÄDIS Postad 12 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 12 Oktober , 2009 JO, du ska skriva: lolcat akta rofl (så tror alla gamla att du stavat fel, och egentligen heter rolf) flytta idiot regnr (så tror alla gamla att du stavat fel, och egentligen heter ragnar eller regner) pf.nu (så får du kanske skylten betald av just pf.nu...) varsågod för tipsen (Y) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sTARVIN89 Postad 12 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 12 Oktober , 2009 "Betfair Aussie Promotion. Rake $600 every fkn day for 3 months and get a "free" Aussie Millions Package" Är inte det förbannat jobbigt? Ingen utom en HU sng grinder klarar av det i princip, kan inte stämma mao =). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 13 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 13 Oktober , 2009 JO, du ska skriva: [*]pf.nu (så får du kanske skylten betald av just pf.nu...) varsågod för tipsen Haha, om jag skulle få den betald skulle jag göra det. Dock så kan man nog inte skriva . på regplåten tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 14 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 14 Oktober , 2009 blehggfjdg $5k under ev idag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 14 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 14 Oktober , 2009 ändå slutar jag even! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 14 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 14 Oktober , 2009 det skrivs för lite bra bump!??! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 14 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 14 Oktober , 2009 Koooooooom allesammans!! Testa eran poker-IQ!! http://www.testyourpoker.com/poker/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slowboy Postad 14 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2009 Koooooooom allesammans!! Testa eran poker-IQ!! http://www.testyourpoker.com/poker/ 104 , tror att tiffany tyckte jag var kass, hade AK vs KK, QQ vs AA osv jävla kvinna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RiverCrai Postad 14 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2009 Your PokerIQScore™ is 137 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts