Teh_MoUsE Postad 27 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2009 fel nej förklara din deal då Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 27 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 27 Augusti , 2009 asrjasjg, var $5k upp nyss men blev hitnrunnad Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ea_0707 Postad 27 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2009 Tjena dagboken slutar dagen upp $137.40. Imorrn vill jag inte springa 11 bi under EV! GN Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 27 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 27 Augusti , 2009 $3k upp för dagen, var $5k upp som sagt men blev hitnrunnad av ett retard :< nu HSP + sängen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 27 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 27 Augusti , 2009 ha ha, förlorar $4.5k på 30 min weiihooo,3.5k mot en kille som spelade bra men annorlunda flummig stil och synade 4bets ur pos med händer som a5o.. han äger mig i början och jag ligger stuck $1.5k typ, sen förlorar jag 2 all in pre's samtidigt på båda borden, 99 vs 44 och aq vs jj, hehejhifjsdlkfjasdlkfjasdlöjfkasoökdjfklasdjmsdklnfg rgfj js ps jfsdöklmsdlkjfsdölakfjasdlkjfsadlkjfsdaf dvs dag 1 stuck $1.5k ist för upp 5k sdlkjfsldkjf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 27 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2009 förklara din deal då Okej bra, då sätter jag 1k på att du klarar det och att ea_0707 inte gör det! Om det inte är för sent? skärpning imo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 27 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2009 skärpning imo då hade ju geewiz rätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
chipstutten Postad 27 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2009 då hade ju geewiz rätt? jag är inte så säker på det Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 27 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 27 Augusti , 2009 Dag 1 ea_0707: $100 geewhizm8: $1400 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 27 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 27 Augusti , 2009 Skön första session idag, spelade 1h och tog igen $1300 så jag ligger nu +-0 totalt i betet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 27 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 27 Augusti , 2009 någon som vågar duella mot mig i quake live? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tottyville Postad 27 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2009 haha mm! hon kom dock 2a i en av sit n goerna, sen när hon var HU 6betshova hon AI på turn med J9o på A462 rainbow bräda och blev utslagen av 2par Sick beat Vad hände med coachningen på turn ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 27 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 27 Augusti , 2009 Sick beat Vad hände med coachningen på turn ? Hon lyssnade inte på mig och följde bestämt sin read, "han försöker nu låtsas som att han har bra kort" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 27 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2009 någon som vågar duella mot mig i quake live? blev sugen på att testa cs för första gången på sick länge men hade det inte installerat beat! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 27 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 27 Augusti , 2009 blev sugen på att testa cs för första gången på sick länge men hade det inte installerat beat! cs = +o( gör gubben i msn! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 27 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2009 Tjena dagboken Tjena ea! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 27 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2009 då hade ju geewiz rätt? ja det hade han. skrev jävligt fel :S Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 28 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 28 Augusti , 2009 upp $1400 idag, allt och lite till är från nl400 6max. easy game Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ea_0707 Postad 28 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2009 Blev ett plus på $4400 idag, så ligger väl runt det totalt då. GN ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 28 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 28 Augusti , 2009 Idag så tog man t.o.m lite smått pokerledigt och kopplade bort tankarna från betet genom att fara och se Taking of Pelham 123 på bio i luleå bra film var det, inget underverk men den var bra. **SPOILERS** Det jag dock störde mig på var att John Travolta's karaktär hade ju stoppat undan $2M från innan han åkte i fängelset, så han var ju då god för $2M när han kom ut. Men ändå så gamblar han och tar gisslan osv bara för att skapa den dära terrorist varningen så hans aktier ska gå upp. Jag hade aldrig gamblat så som han gjorde. Och även om man hade gjort det så hade ju nöten varit att anlita ett team som klarar av att ta gisslan osv själva så man inte ens kan åka fast... Okej det är bara en film men ändå, där har ni mina tankar **END OF SPOILERS** Men det blev ju poker ändå! Dag2 för mig slutade cirkus $3.5k upp så nu är jag tot plus $2.1k under betet. Allt plus är från nl400 och nl600 6max, tror jag slutade +-0 på HU'n idag. $4.4k kvar fram tills på torsdag! Btw ngn som är bra på pt3? PokerTracker was unable to connect to any PostgreSQL databases. Please make sure you have PostgreSQL running. Please see this forum post for more information. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sammejao Postad 28 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2009 Idag så tog man t.o.m lite smått pokerledigt och kopplade bort tankarna från betet genom att fara och se Taking of Pelham 123 på bio i luleå bra film var det, inget underverk men den var bra. **SPOILERS** Det jag dock störde mig på var att John Travolta's karaktär hade ju stoppat undan $2M från innan han åkte i fängelset, så han var ju då god för $2M när han kom ut. Men ändå så gamblar han och tar gisslan osv bara för att skapa den dära terrorist varningen så hans aktier ska gå upp. Jag hade aldrig gamblat så som han gjorde. Och även om man hade gjort det så hade ju nöten varit att anlita ett team som klarar av att ta gisslan osv själva så man inte ens kan åka fast... Okej det är bara en film men ändå, där har ni mina tankar **END OF SPOILERS** Men det blev ju poker ändå! Dag2 för mig slutade cirkus $3.5k upp så nu är jag tot plus $2.1k under betet. Allt plus är från nl400 och nl600 6max, tror jag slutade +-0 på HU'n idag. $4.4k kvar fram tills på torsdag! Btw ngn som är bra på pt3? PokerTracker was unable to connect to any PostgreSQL databases. Please make sure you have PostgreSQL running. Please see this forum post for more information. Startmenyn/Program/Postgres *Stop Service *Start Service Sen borde det funka. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 28 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 28 Augusti , 2009 Startmenyn/Program/Postgres *Stop Service *Start Service Sen borde det funka. you are an angel sir! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ea_0707 Postad 28 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2009 300 händer spelade idag, upp 1800! Blir inge mer spel idag $6324.25 upp på bettet nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 28 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 28 Augusti , 2009 Om man bara räknat med spelet från den stationära och inte de $4.Xk jag förlorade på laptopen hade jag varit upp $6.3k oxå 8-) MEN SÅ ÄR INTE FALLET Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 28 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 28 Augusti , 2009 Upp $1k på första sessionen idag så mitt totala plus under betet ligger nu på $3.1k Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts