Gå till innehåll

geewhizm8

gEeWhiZm8

Recommended Posts

• Svars 2,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

ha ha, förlorar $4.5k på 30 min weiihooo,3.5k mot en kille som spelade bra men annorlunda flummig stil och synade 4bets ur pos med händer som a5o.. han äger mig i början och jag ligger stuck $1.5k typ, sen förlorar jag 2 all in pre's samtidigt på båda borden, 99 vs 44 och aq vs jj, hehejhifjsdlkfjasdlkfjasdlöjfkasoökdjfklasdjmsdklnfg rgfj js ps jfsdöklmsdlkjfsdölakfjasdlkjfsadlkjfsdaf

dvs dag 1 stuck $1.5k ist för upp 5k sdlkjfsldkjf

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idag så tog man t.o.m lite smått pokerledigt och kopplade bort tankarna från betet genom att fara och se Taking of Pelham 123 på bio i luleå :) bra film var det, inget underverk men den var bra.

**SPOILERS**

Det jag dock störde mig på var att John Travolta's karaktär hade ju stoppat undan $2M från innan han åkte i fängelset, så han var ju då god för $2M när han kom ut. Men ändå så gamblar han och tar gisslan osv bara för att skapa den dära terrorist varningen så hans aktier ska gå upp. Jag hade aldrig gamblat så som han gjorde. Och även om man hade gjort det så hade ju nöten varit att anlita ett team som klarar av att ta gisslan osv själva så man inte ens kan åka fast... Okej det är bara en film men ändå, där har ni mina tankar :P

**END OF SPOILERS**

Men det blev ju poker ändå!

Dag2 för mig slutade cirkus $3.5k upp :) så nu är jag tot plus $2.1k under betet. Allt plus är från nl400 och nl600 6max, tror jag slutade +-0 på HU'n idag.

$4.4k kvar fram tills på torsdag!

Btw ngn som är bra på pt3?

PokerTracker was unable to connect to any PostgreSQL databases.

Please make sure you have PostgreSQL running.

Please see this forum post for more information.

:/

Länk till kommentar

Idag så tog man t.o.m lite smått pokerledigt och kopplade bort tankarna från betet genom att fara och se Taking of Pelham 123 på bio i luleå :) bra film var det, inget underverk men den var bra.

**SPOILERS**

Det jag dock störde mig på var att John Travolta's karaktär hade ju stoppat undan $2M från innan han åkte i fängelset, så han var ju då god för $2M när han kom ut. Men ändå så gamblar han och tar gisslan osv bara för att skapa den dära terrorist varningen så hans aktier ska gå upp. Jag hade aldrig gamblat så som han gjorde. Och även om man hade gjort det så hade ju nöten varit att anlita ett team som klarar av att ta gisslan osv själva så man inte ens kan åka fast... Okej det är bara en film men ändå, där har ni mina tankar :P

**END OF SPOILERS**

Men det blev ju poker ändå!

Dag2 för mig slutade cirkus $3.5k upp :) så nu är jag tot plus $2.1k under betet. Allt plus är från nl400 och nl600 6max, tror jag slutade +-0 på HU'n idag.

$4.4k kvar fram tills på torsdag!

Btw ngn som är bra på pt3?

PokerTracker was unable to connect to any PostgreSQL databases.

Please make sure you have PostgreSQL running.

Please see this forum post for more information.

:/

Startmenyn/Program/Postgres

*Stop Service

*Start Service

Sen borde det funka.

Länk till kommentar