JagGårGul Postad 22 Maj , 2009 Rapport Postad 22 Maj , 2009 Hej, måste fråga lite då mitt seriösa pokerår 2009 är i full ggn. Mycket är säkert dumt enl. vissa men jag frågar som sagt för att jag inte vet. Har varit väldigt dålig på att sätta mig in i alla termer mm. i poker världen. Spelandet tar mest tid. Jag undrar över dessa saker som alla pratar om i sina DB`s mm. Här höjjer jag för värde. Jag höjjer för att extrahera värde. Synrange EV+ C-Bet fyller på med mer vartefter, är övertygad om att det finns fler som lär sig av denna tråd ! TY! Citera
Juggler Postad 22 Maj , 2009 Rapport Postad 22 Maj , 2009 Här höjjer jag för värde. Jag höjjer för att extrahera värde. - En höjning som man vill att motståndaren ska syna Synrange Vilket spann av typ av hand man ska ha för att syna. AQ-AA, TT+, 95% exempelvis EV+ Expected value. Positivt förväntat värde av valet. C-Bet Continuation bet, man före floppen och gör en satsning på floppen Citera
Recommended Posts