brainslicer Postad 14 Juli , 2009 Rapport Postad 14 Juli , 2009 eureka är ju ett skämt jaoo, det är rätt kul skämt ja Citera
Haslo Postad 18 Juli , 2009 Rapport Postad 18 Juli , 2009 Om ni inte sett The Unusuals så kolla in den serien. Riktigt bra. Gått 10 avsnitt. Citera
Starfitter Postad 18 Juli , 2009 Författare Rapport Postad 18 Juli , 2009 Kom nyss på lite nostalgi: He-man Smurfarna sjukan pistvakt segemyr?(minns inte riktigt) pappas flicka(?) De svenska serierna kommer jag bara ihåg jag älskade när jag var liten. Undra vart man hittar dem idag? Citera
heltok Postad 18 Juli , 2009 Rapport Postad 18 Juli , 2009 warehouse 13 är riktigt kass, känns som en blandning av fringe och legend of the seeker. kul dock att hon blonda cylon-bruden som är med i burn notice kom med i ep02. måste se fler serier med henne, hon var bra i BSG. Citera
brainslicer Postad 19 Juli , 2009 Rapport Postad 19 Juli , 2009 Dom saknade Dollhouse episoderna var riktigt bra iaf. Iden att ersätta Echo med ep1-5 verkar ännu mer skum nu...var ju ändå den som fick serien vald att börja med. Epitaph One var också bra, lite om vad som komma skall.....fast nu vill man kanske inte återgå till den pre-apokalyptiska världen mera. Eureka gilla jag, lättsam rolig sci-fi serie. (ifall nån nu tolka det ovan som nåt annat) Övriga sommarserier: läs True Blood, Warehouse 13, Torchwood ligger samtliga på todo listan... just nu är de anime som lockar kul dock att hon blonda cylon-bruden som är med i burn notice kom med i ep02. måste se fler serier med henne, hon var bra i BSG. Helfer, fast finns väl knappast i mycket förutom det nämnda, BSG var väl första ordentliga skådisjobbet. Citera
Chipleader_87 Postad 19 Juli , 2009 Rapport Postad 19 Juli , 2009 3 grymt bra serier som tyvärr inte finns med oss längre är Off Centre, Studio 60 on the sunset strip och Big Shots. Citera
jello Postad 21 Juli , 2009 Rapport Postad 21 Juli , 2009 Reservoir dogs. Grymt bra film fräscht filmtips edit: pulp fiction, sagan om ringen och gudfadern är också bra Citera
Snygglenn Postad 21 Juli , 2009 Rapport Postad 21 Juli , 2009 Någon som vet om det finns en serie liknande Whale Wars? (http://www.imdb.com/title/tt1195419/) Citera
brainslicer Postad 21 Juli , 2009 Rapport Postad 21 Juli , 2009 Tänkte bara tipsa om att Discshop har en kampanj på tv serier för 149:- / säsong just nu... (norm: 449:- ) http://www.discshop.se/shop/prod_promo.php?id=601&utm_source=Newsletter_film_v30_2009&utm_medium=Newsletter&utm_content=News2 Serier som: Arrested development, Buffy, Angel, Mash, Dark Angel, Futurama, How i met your mother, Mitt liv som död, Over there och en del till... Billigare än så blir det knappast... Citera
Starfitter Postad 21 Juli , 2009 Författare Rapport Postad 21 Juli , 2009 Tänkte bara tipsa om att Discshop har en kampanj på tv serier för 149:- / säsong just nu... (norm: 449:- ) http://www.discshop.se/shop/prod_promo.php?id=601&utm_source=Newsletter_film_v30_2009&utm_medium=Newsletter&utm_content=News2 Serier som: Arrested development, Buffy, Angel, Mash, Dark Angel, Futurama, How i met your mother, Mitt liv som död, Over there och en del till... Billigare än så blir det knappast... piratebay, gratis är gott Citera
brainslicer Postad 21 Juli , 2009 Rapport Postad 21 Juli , 2009 piratebay, gratis är gott ok, javisst, den sista raden kunde jag ju utelämnat, eller sparat nån vecka tills det blir månadsavgift på piratebay (och antagligen allt olagligt material försvinner) http://www.idg.se/2.1085/1.238828/kazaa-och-pirate-bay--i-doda-piraters-sallskap Pirate Bays nya ägare Global Gaming Factory X har i dagarna bekräftat att företaget funderar på att börja ta betalt av anhängarna, något man inte är ensam om....så skynda och fynda på Discshop eller piratebay, ingendera "kampanjen" varar för evigt. edit: finns de ju inget som hindrar att man gör både och heller? Citera
Hagga666 Postad 21 Juli , 2009 Rapport Postad 21 Juli , 2009 fräscht filmtips edit: pulp fiction, sagan om ringen och gudfadern är också bra Nu var det ju inte fräscht filmtips som det var frågan om utan "filmer/serier som man bara måste ha" så du behöver inte göra dig rolig. Idiot! Citera
jello Postad 22 Juli , 2009 Rapport Postad 22 Juli , 2009 Nu var det ju inte fräscht filmtips som det var frågan om utan "filmer/serier som man bara måste ha" så du behöver inte göra dig rolig. Idiot! glömde matrix, sry Citera
brainslicer Postad 22 Juli , 2009 Rapport Postad 22 Juli , 2009 och självklart Ghost in the Shell (som matrix är en rippoff av) Citera
jello Postad 22 Juli , 2009 Rapport Postad 22 Juli , 2009 apropå ripoffs på anime, vad säger vi om cowboy bebop vs firefly Citera
brainslicer Postad 22 Juli , 2009 Rapport Postad 22 Juli , 2009 apropå ripoffs på anime, vad säger vi om cowboy bebop vs firefly Fast det sägs att det finns mer likheter mellan Firefly och Outlaw Star, har dock inte sett nån av dom ännu.. Citera
Recommended Posts