Gå till innehåll

Memory


Memory

Recommended Posts

umm fick bli en syn, stekte dock länge. :-)

 

*** RIVER *** [:3d::As::6s::Kd:] [:8c:]

_pkrplaya_ goes all-in with kr23100.51

Fubbo goes all-in with kr14094.00

*** SUMMARY ***

Total pot kr43447.00 | Rake kr15.00

Board: [:3d::As::6s::Kd::8c:]

B_Ringholm won (kr0.00), mucks

Z7 won (kr0.00), mucks

Fubbo won (kr43447.00), showed [:Ac::Jh:]

_pkrplaya_ won (kr0.00), showed [:4c::7c:]

<|-_-|> won (kr0.00), mucks

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 316
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Har varit vaken i över 25h nu, ligger i soffan med en flaska rosé och bara längtar till att få däcka framför Så ska det låta...

 

Tror jag bokar månaden redan nu då det bli fest imorn. Slutade +55k, blev dock bara 15 speldagar med inte allt för många händer så får väl vara nöjd antar jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

Tog månadens första riktiga speldag igår, cashgamet gick värdelöst och det tog inte lång tid innan jag var back 30-35k. Var det vanliga med coolers, setupps och torskade flippar men även en del spew från min sida mot duktiga spelare. Tog dock igen en del på slutet och turade in en andraplats i veckopotten så dagen slutade bara lillback :-D

 

Jag har tagit tag i min övriga ekonomi också den senaste veckan och degat ganska mycket i Avanza Zero och Öresund, har även satt upp ett månadssparande på autogiro till Avanza Zero. Känns skönt att ha äntligen ha tagit tag i det då jag har legat likvid alldeles för länge.

 

Och jag är sjukt nöjd med min Macbook Pro.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har inte spelat nått sen sist, skönt att ha några ickebackdagar på månaden iaf :)

 

Sitter på jobbet och väntar på att första dagen efter semestern ska ta slut, gick faktiskt bättre än väntat att gå upp vi vid 06:30 i morse trots att det bara blev runt fyra timmars sömn inatt.

 

Efter jobbet ska jag dra direkt ut till stugan, har lånat en grävare som jag ska gräva bort lite sten och skit med. Får dock se hur det kommer att gå, stugan ligger ute på en ö och det kommer nog bli lite av ett äventyr att få ut den.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjo,

 

Vad jobbar du med?

 

Jag jobbar som konstruktör.

 

----------------------------------------------

 

Det gick bättre än väntat både att få ut gävaren och grävningen i sig,

var faktiskt inte så svårt att köra skiten trots att det var första gången för mig.:mrgreen:

Är dock mycket kvar men ska låna maskinen hela veckan.

spa0157.jpg

spa0158.jpg

spa0160m.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...