Mobiero Postad 17 Maj , 2009 Rapport Postad 17 Maj , 2009 Hur ska jag gå tillväga för att tjäna in ca 5000 WHPoints? Helst inte cashgame. Citera
HSvensson Postad 17 Maj , 2009 Rapport Postad 17 Maj , 2009 Hur ska jag gå tillväga för att tjäna in ca 5000 WHPoints?Helst inte cashgame. Om du inte vill lira cashgame finns det väl inte så många rimliga alternativ? Bara sit&goes kvar ... Så många som möjligt på så hög nivå som möjligt ofc Citera
Mobiero Postad 17 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 17 Maj , 2009 givetvis förstår ajg att turneringar är uteslutet och att sng är enda alternativet kvar men jag menade förstås lite mer specifikt än bara en spelform. tex vilket CG som skulle lämpa sig bäst, och vilka sngs som skulle lämpa sig bäst Citera
PokerJr Postad 17 Maj , 2009 Rapport Postad 17 Maj , 2009 Turneringar som tar så kort tid som möjligt och har så hög avgift som möjligt.... Super-turbo SnG om de har måste vara det bästa alternativet. Citera
Donkeyboy Postad 18 Maj , 2009 Rapport Postad 18 Maj , 2009 Hur ska jag gå tillväga för att tjäna in ca 5000 WHPoints?Helst inte cashgame. om det bara är en insättningsbonus eller liknande tycker jag att du ska spela det spel du tycker du ha bäst edge i. Bonus är ju trots allt bara att du får rabatt på de spel du gör, så har du inte en bonus som motsvarar 100%+ tillbaka så koncentrera dig på spelet Citera
Recommended Posts