henjon Postad 15 Maj , 2009 Rapport Share Postad 15 Maj , 2009 Har funderingar att öppna konto på nån av sajterna på Ongamenätverket (t ex Bet24) för att få lite bonus + fler spelalternativ (lirar på Everest SnG 5-10$$ och har lite svårt att hitta bra bord snabbt ibland för mitt 4-tablande). Men har lite undringar runt Ongame: 1) Varför finns ingen av dem i Sharkscope? (om jag inte sett helt galet) Går det att hitta statsen på nån annan sida istället? Annars går det ju inte att tableselecta sina SnG och det känns onekligen som ett minus. 2) Hur är trafiken på SnG-sidan? Är det bra med flerbords-SnG (t ex 30-manna)? 3) Hur är värdet rent allmänt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Olyckan_77 Postad 15 Maj , 2009 Rapport Share Postad 15 Maj , 2009 1) Sharkscope täcker visst Ongame. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XeroxFin Postad 15 Maj , 2009 Rapport Share Postad 15 Maj , 2009 2) Hur är trafiken på SnG-sidan? Är det bra med flerbords-SnG (t ex 30-manna)? 3) Hur är värdet rent allmänt? 2) Enbords: riktigt bra. Flerbords: Inte så bra med vanlig struktur, bättre på Turbo. 3) Sämre än Stars, men riktigt bra ändå. Jag vet inte hur det är på Everest, så det kan jag inte jämföra med. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
henjon Postad 15 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 15 Maj , 2009 1) Sharkscope täcker visst Ongame. På spelarsökningen ja ser jag nu. Däremot inte på Tournament selector och det är liksom den jag är ute efter i första hand. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts