Gå till innehåll

HangoverOpen i Malmö, fre 22 Maj, inkluderar Middag i buy-in


integrito

Recommended Posts

HangoverOpen fre 22 Maj kl 19.00

 

hangoveropen.jpg

 

Middagsbuffé inkluderas i buy in (500+100)

 

 

Freezeout

startchips; 8000, blinds; små blindshöjningar var 20e minut.

8-manna bord

Max antal spelare; 90st

Dealer på finalbordet.

Medlemskrav; 80kr, löses före spel.

 

Sitnoges 100+10kr, 200+10kr eller 300+10kr öppnas upp efter hand.

 

Välkomna :-)

 

http://www.hangoverpoker.se

logo_blue.jpg

 

hangoverpoker@hotmail.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vi spelar varje måndag och onsdag, och sen vissa fredagar, och ibland söndagar. (kanske kommer göra något uppehåll senare i sommar)

Måndagar; 210+40 freezeout, 5000 startmarker.

Onsdagar; 2-levels; 200 eller 400kr, 3000 startmarker per inköp. (snäll blindsstruktur)

start 19.00 varje kväll.

Maila mig gärna om du undrar ngt mer.:roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men tilt att man är i Stockholm!

 

Jag lirade denna för en massa år sen (3-4?) och det var verkligen ett riktigt trevligt arrangemang. Jag rekommenderar alla som kan att åka och lira ikväll. Har sagt varenda år att jag vill åka och lira men jag har dessvärre alltid fått förhinder.

 

Kanske är det lite nostalgi eftersom det var den första "stora" liveturren som jag spelade (och dessutom var ITM i). :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men tilt att man är i Stockholm!

 

Jag lirade denna för en massa år sen (3-4?) och det var verkligen ett riktigt trevligt arrangemang. Jag rekommenderar alla som kan att åka och lira ikväll. Har sagt varenda år att jag vill åka och lira men jag har dessvärre alltid fått förhinder.

 

Kanske är det lite nostalgi eftersom det var den första "stora" liveturren som jag spelade (och dessutom var ITM i). :mrgreen:

 

hehe, ja, det var helt galet så många det dök upp på den tiden. vi hade ju knappt marker så det räckte till alla då haha. 129 pers startade. :-D

Men tack för de orden Jens, jag har fått in några anmälningar från forumet här, så det är roligt. Känns ju lite bättre att annonsera om turneringar nu när det inte är "så olagligt" mer...

Men du får komma och spela någon annan gång Jens, och räkna med att motståndet har blivit bättre hos oss hehe

 

(by the way; maten ikväll som ingår i buy-in är Fläskkarré med stekt potatis och grönpepparsås :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...