ejden Postad 14 Maj , 2009 Rapport Postad 14 Maj , 2009 Ska över Atlanten till hösten för att plugga. I en stad nära gränsen till Mexiko, Brownsville, Texas. Har ingen större koll på hur läget är i USA numera med nätpoker. Så till frågan.. Kan man lira på Svenska Spel i USA och hur funkar det med uttag? Citera
magico Postad 14 Maj , 2009 Rapport Postad 14 Maj , 2009 Ska över Atlanten till hösten för att plugga. I en stad nära gränsen till Mexiko, Brownsville, Texas. Har ingen större koll på hur läget är i USA numera med nätpoker. Så till frågan.. Kan man lira på Svenska Spel i USA och hur funkar det med uttag? Innan jag åkte dit förra året ringde jag svs och fråga hur det var, de svara att det var inte något problem vare sig med spel eller uttag! Det var det inte heller, jag både spelade och tog ut pengar utan problem Citera
K_MaN Postad 14 Maj , 2009 Rapport Postad 14 Maj , 2009 Hade inte heller problem med att spela sist jag var där. Citera
Toan Postad 15 Maj , 2009 Rapport Postad 15 Maj , 2009 Så länge du är folkbokförd i Sverige är det inga problem. Citera
Recommended Posts