GulaGreger Postad 7 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 7 Maj , 2009 Haha jaså, det hade jag ingen aning om Citera
GulaGreger Postad 7 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 7 Maj , 2009 Förstår inte frågan, skulle det vara roligt? Jag heter inte Jansson i något namn Citera
padrinosftw Postad 7 Maj , 2009 Rapport Postad 7 Maj , 2009 Hur ser din drömtjej ut? Posta pic om möjligt. Citera
GulaGreger Postad 7 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 7 Maj , 2009 Haha jag hade min drömtjej, sjabblade genom att ligga med en annan ungefär.. Vet inte om jag vågar posta pic på henne. Kan inte direkt komma på någon kändis som är nån drömtjej. Jag är så jäävla down to earth ibland så det är tråkigt. Citera
Watoz Postad 7 Maj , 2009 Rapport Postad 7 Maj , 2009 Förstår inte frågan, skulle det vara roligt? Jag heter inte Jansson i något namn vet inte riktigt hur jag skall formulera frågan annorlunda. ty för svaret iaf. Citera
Recommended Posts