Gå till innehåll

The Well - GulaGreger


GulaGreger

Recommended Posts

  • Svars 56
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jag har nog aldrig sprungit en mil i hela mitt liv. Tror ärligt inte man kan ha så mycket sämre kondition än vad jag har för min ålder faktiskt, inte lirat fotboll eller annan sport sen jag var 13 år. Ingen tjockis eller nåt för det, så länge jag är smal så håller jag mig nog ifrån träning och försök på milen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

har du någon gång suttit på en toa glömt att låsa sedan när du sitter mitt inne i bajssessionen så öppnas dörren skolans snyggaste brud?

Nej inte det tyvärr, men jag har en bajsanekdot från högstadiet jag kan dra dock ingen jättehöjdare.

Tror det var första gången någonsin faktiskt som jag sket i skolan, var riktigt jävla dålig i magen med andra ord. Få gånger jag bajsat så mycket, hade jag haft rutin hade jag dubbelspolat men någon sådan fanns ju inte vid så unga år.

Iaf så efter att ha törmt tarmsystemet skulle jag ju torka bort geggan, blev en hel massa papper så när jag spolade tog det stopp såklart och flytkorvarna bara spolades runt, och nu pratar vi en hel massa flytkorvar.

Kan inte varit roligt att vara vaktmästare då, men han var en dryg jävel så det kunde han ha.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sen en gång i romme med skolan var jag så dålig i magen att folk faktiskt vände och gick ut från toan igen. Jag minns en hög röst tydligt när jag satt där;

"Ååh fyy faaaan" och så vände han. Roliga tider, härliga tider. Drog ett riktigt monster i stugan i idre för två år sen också, inget roligt egentligen men toan gick inte att använda på hela kvällen/natten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

dröm resemål? gärna något udda svar inte thailand eller mallorca.

Caramoan i filippinerna ska vara väldigt vackert. Sen har jag lovat mig själv att se maya och inka städerna innan jag dör, charterorter och charterresor intresserar mig inte det minsta.

 

 

Beror på hur duktig du är.

Du kommer inte klaga efter. ;)

 

Är det du som är bajsmannen mao?

Måste vara jag!

 

Bild på bruden?

Haha vilken av dem, har ju tagit upp några st i dagboken.:rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vem är du?

 

Vad spelar du för nivåer?

 

Plussar du på poker?

 

And if so, vad har du köpt för vinsterna?

 

Vad är din uppfattning om tibetanska möbler?

 

LOL, du kan obv inte ha läst min dagbok. Jag suger på poker tbh, men jag tycker det är roligt så jag lirar en hel del ändå. Jag står och stampar ganska mycket på samma ställe, förlorar inte direkt men vinner inga mängder heller.

 

Mattias heter jag och har tyvärr ingen åsikt om tibetanska möbler.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad har tråden för syfte? Jag fattar inte. Vad är the well?

 

En främling visas runt i den by han nyligen flyttat till. Man visar honom en brunn och guiden säger "Alla dagar i veckan, utom måndagar, kan du ropa ner vilken fråga som helst i brunnen och få ett svar".

 

Mannen ser imponerad ut, och ropar ner i brunnen: "Varför inte på måndagar?" och rösten från brunnen svarar "För måndagar är din dag i brunnen".

.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad tror du?:

 

Tror du att smaken sitter i ex: apelsinen eller i vårt huvud?

 

Finns gud?

 

Finns det liv på andra planeter?

 

Vilken superkraft skulle du helst vilja ha och varför just den?

 

Om vi någon gång kommer kunna resa tillbaks i tiden, kommer det då skapas paralella universum?

 

 

Hade tråkigt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...