13_Outs Postad 25 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2006 Jag har översatt och Ola Brandborn (gdaily) har faktagranskat... så förhoppningsvis ska ni slippa "påker". Tänkte inte at det skulle vara felöversatt eller liknande utan mer att det låter väldigt dumt med påker på svenska Iallafall så engelska ska det va. /A Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pellepedal Postad 26 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 26 Oktober , 2006 En bra bok tycker jag. Väl värd sitt pris. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cheunce Postad 26 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 26 Oktober , 2006 Jag har översatt och Ola Brandborn (gdaily) har faktagranskat... så förhoppningsvis ska ni slippa "påker". Då får det bli den svenska så ni får lite cash för ert jobb Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
naske Postad 9 Februari , 2007 Rapport Share Postad 9 Februari , 2007 Om man har läst pokerhandboken av glimne, pokerteori av sklandsky. Är den här boken bra att fortsätta med efter de tidigare böckerna. Kör no limit holdem, typ rätt mkt cashgames men ibland sng. Eller ska man ta någon bok innan denna, innan man ger sig på denna. Funderar om jag skall läsa harringtons tuneringsböcker innan, vad tycker ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje44 Postad 17 Mars , 2007 Rapport Share Postad 17 Mars , 2007 Ska man satsa på denna eller Hold'em poker för avancerade spelare Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vetgirig Postad 17 Mars , 2007 Rapport Share Postad 17 Mars , 2007 Ska man satsa på denna eller Hold'em poker för avancerade spelare Denna är för NL den du nämner är för FL. Så det beror på vad man spelar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts