Gå till innehåll

Kan ej föra över pengar Moneybookers-FTP


Walibaba

Recommended Posts

Tjena! Kom på plats 9 i nån pokerturnering i C4A och vann 44EURO.

Såg att man inte kunde överföra pengar dirrekt från C4A till FTP så skapade ett Moneybookers konto för att ha det som "mellandhand".

 

Nu har jag mina pengar på Moneybookers men det går inte att föra över dom till FTP :cry:

 

Har försökt nu i veckor men det vägrar funka!

 

Skickade iväg ett mail till FTP's support via hotmail och dom sa att jag måste ha samma namn/adress på mitt FPT konto som på mitt Moneybookers konto och jag har kollat allting väldigt noga men det vägrar ändå att fungera :S

 

Jag trycker på Cashier, öppnar Moneybookers via cashier, skriver in summan jag vill överföra, accepterar adress/namn, kommer till Moneybookers hemsidan och loggar in/accepterar överföringen. Det kommer upp någon ruta från FTP där det står typ "Grattis dina pengar kommer snart att överföras" (liknande) sen 1minut senare kommer en ny ruta från FTP upp som säger att överföringen inte går att genomföra.

 

Blir så galet less alltså :( har försökt så länge nu att jag nästan ger upp så finns det någon som skulle kunna hjälpa mig med mitt problem?

 

Tack på förhand!! // Elisabeth

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har alltid tyckt att det är uselt att man inte får någon information om vad felet är då man får beskedet att det inte funkar. Tyvärr finns det nog inget annat du kan göra än att fortsätta tjata på supporten. Det är bara de som kan ta reda på vad som gick fel. Senast det inte funkade för mig så var anledningen att jag hade råkat stänga fönstret innan insättningen var klar, och därför stoppades alla mina nya försök automatiskt. Men det finns nog massor av saker som kan ha gått fel för dig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har alltid tyckt att det är uselt att man inte får någon information om vad felet är då man får beskedet att det inte funkar. Tyvärr finns det nog inget annat du kan göra än att fortsätta tjata på supporten. Det är bara de som kan ta reda på vad som gick fel. Senast det inte funkade för mig så var anledningen att jag hade råkat stänga fönstret innan insättningen var klar, och därför stoppades alla mina nya försök automatiskt. Men det finns nog massor av saker som kan ha gått fel för dig.

 

okej tack så mycket, får kämpa mig fram till att lyckas med överföringen!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...