Blackbird Postad 1 Maj , 2009 Rapport Postad 1 Maj , 2009 Är det bara jag som inte får hemsidan att fungera? Citera
patrik7409 Postad 1 Maj , 2009 Rapport Postad 1 Maj , 2009 Har du Windows Vista? I så fall rekommenderas du att spela direkt i webbläsaren. Citera
Drunken_Penguin Postad 1 Maj , 2009 Rapport Postad 1 Maj , 2009 Har du Windows Vista? I så fall rekommenderas du att spela direkt i webbläsaren. Nu är jag grymt kass på datorer, men är det inte en fördel att komma åt hemsidan om man ska spela direkt i webbläsaren? Citera
XeroxFin Postad 1 Maj , 2009 Rapport Postad 1 Maj , 2009 Lönar sig att spara https://www.club4aces3.com/club4aces/Poker/Poker-Web-Client.aspx?load=true bland Bokmärken. Citera
Blackbird Postad 1 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 1 Maj , 2009 Nja tror nog att det var bara min internet uppkoppling, hade problem i timmar och registera i morse på en turnering som jag vill spela, fan måste detta just hända haha Citera
Club4aces Postad 2 Maj , 2009 Rapport Postad 2 Maj , 2009 Entraction körde då en uppdatering. Om man spelar med något annat än mac lönar det sig att ladda pokerprogrammet (north) så att man inte spelar från browsern eftersom när sidorna uppdateras kan det ta ett par timmar, men pokerprogrammet fungerar helt normalt. Om ni hunnit registrera er till någon turnering/sit'n'go och pokerprogrammet t.ex. uppdateras skicka då ett mail till mig på nicke@club4aces.com så fixar vi så att om ni ej hunnit spela får ni er buy-in tillbaka. ~Nicke Citera
Recommended Posts