Gå till innehåll

Insättnings metod osv


Blackbird

Recommended Posts

Hej!

 

Jag använder Swedbanken som internet bank och behöver hjälp att göra insättningen till Poker Stars, själv så tänker jag lägga in 50$ med Stars50 som bonus kod men förstår inte mig så stort hur man ska använda Moneybookers. Jag klickade på Upload Funds och sedan kom det något godkänner du behöver till i då internet banken, ska jag godkänna överföringen och bara vänta.

 

Säg mig vilken är den bästa insättningsmetod så jag inte gör något misstag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Lättast och bästa insättningsmetoden på PokerStars är VISA eller MasterCard.

 

Det verkar som om du vill använda dig av Moneybooker. För att sätta in pengar på ditt Moneybooker konto så väljer du "Upload funds" och sedan "Bank Transfer", du följer anvisningen och gör sedan inbetalning på deras bankgiro (enligt den anvisning som tillhandahålls) samt inkluderar den referenskoden som anvisas. Det tar sedan vanligen 2-5 dagar innen pengarna finns på ditt Moneybooker konto.

 

När pengarna väl kommit in på ditt Moneybooker konto kan du sätta in dem på ditt PokerStarskonto.

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack så mycket, om jag inte får den inom 2-5 dagar så kan jag antagligen kontakta dom.

 

La in nyss 450 SEK där så kommer dröja en stund. Men har en fråga till? Om man nu redan har lagt in dem på Moneybookers så ta det väll inte lika långt till att lägga in den på Pokerstars.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...