Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Fick precis ett email som jag inte förstår varför 24h skulle ha skickat till mig om det nu var ifrån dem. Vadå "ditt konto är nu flyttat.... " ?

Ja, jag har ett konto hos dem. Och... ?

 

Nån som sett något liknande?

 

Från-adressen är from@ newsletter. 24hpoker.com

 

Har själv editat alla adresser så ingen ska råka klicka på dem här i min post. Det var alltså inte mellanrum i dem i mejlet.

 

 

Alla länkar som går att klicka i leder till http:// link. 24hpoker. com vilket verkar leda vidare till ett företag som gör email-utskick och knappast jobbar ihop med 24h.

 

?

 

 

 

24hPoker till mig

visa information 22:44 (16 minuter sedan)

 

Svara

 

If this email looks strange, click here:

http:// link.24hpoker.com /mail/OBS10?muid=1BwpXXXXXXXXXXXXX

 

 

 

POKER CASINO BETTING BINGO

 

 

Dear XXXXXXXXXX

 

Ditt konto har nu flyttats till 24hPoker. All din kontoinformation samt VIP-poäng och aktiva bonusar finns nu tillgängliga hos 24hPoker. Läs mer här.

 

24hPoker startade 2003 och är just nu en av de största sidorna under Entraction. Som kund hos 24hPoker vet du att du alltid kommer få ta del av större och bättre kampanjer och bonusar.

 

Nuvarande kampanjer:

GT VIP Freerolls- Turneringar med en garanterad prispott på €90,000!

o GT5000 VIP Freeroll 29.4.2009 kl. 20.00 CET. Buy-in 5 VIP-points, €5,000 in prize pool

o GT10000 VIP Freeroll 3.5.2009 kl. 20.00 CET. Buy-in 25 VIP -points, €10,000 in prize pool

o GT25000 VIP Freeroll 10.4.2009 kl. 20.00 CET. Buy-in 75 VIP -points, €25,000 in prize pool

o GT50000 VIP Freeroll 24.5.2009 kl. 20.00 CET. Buy-in 150 VIP -points, €50,000 in prize pool

o Daily GT1000(€1000) Freeroll kl 19.00 CET

o Flera olika Freerolls varje dag

o Satteliter: Road to Las Vegas €175,000, The European Masters of Poker och Midnight Sun 2009

 

Kampanjer i maj:

o €300,000 VIP-race

o €50,000 Raked Hands Race

o 100% första insättningsbonus upp till €1000

o GT VIP Freerolls

Klicka här för att läsa mer om våra kampanjer.

 

Du kan nu logga in på 24hPoker.com genom att använda dig av samma användarnamn och lösenord som du har använt tidigare. Har du glömt av ditt lösenord kan du enkelt få ett nytt här. Du kan även få ett nytt lösenord genom att kontakta vår support genom att skicka ett mail till support@ 24hPoker.com.

 

Har du inte installerat vår pokerklient gör du det enkelt genom att klicka här.

Har du några andra frågor finns vårt supportteam redo 24 timmar om dygnet. Du kontaktar vår support genom att skicka ett E-mail till support@ 24hpoker.com. Du kan även testa vår LIVE support. Du hittar vår LIVE-support här.

 

Välkommen till 24hPoker!

 

 

Med Vänlig Hälsning,

 

24hPoker

 

Unsubscribe:

http: //link.24hpoker .com/OptOut/Default.aspx?guid=1BwpdU&miXXXXXXXXXXXX

Postad

Jag fick däremot ett suspekt mail från något typ mailATpartypokeremails.com där dom tyckte att jag skulle scanna och skicka mitt kreditkort. Jag har aldrig spelat på partypoker, bara haft ett aktivt konto sen gamla goda multipoker tiden.

Postad

Hej

 

Anledningen till att det här nyhetsbrevet har skickats ut är den att 24hPoker precis har slagits samman med martinspoker.com, staffpoker.com och pokerium.com. Alla konton under dessa 3 siter finns nu hos 24hPoker.

 

Det här nyhetsbrevet var ämnat för spelare som tidigare hade konto hos någon av de 3 sidorna som slagits ihop med 24hPoker.

 

Antagligen har det blivit ett tekniskt fel vid utskicket så att mailet har gått ut till samtliga spelare inklusive de som redan var registrerade hos 24hPoker innan sammanslagningen.

Postad

De som skött om det här får underkänt. Ingenstans i mailen står det vad det gäller för sajt, och så mailar ni många gånger också. Jag fick först 2 mail på svenska, sen 2 på polska, och nu kom 2 till på nåt "crazy moon man language".

 

"Váš účet byl převeden" på er själva...

Postad

Jag hade konto på Martinspoker också så det förklarar saken i så fall.

Men att mailet kom från 24hpoker och inte nånstans nämnde något om ovanstående är ju lite förvånande.

 

Har avanmält kommunikation från både 24h och martinspoker eftersom jag inte spelat på någon av dem sen 2 år tillbaks ungefär. Om jag hade spelat och läst andra nyhetsbrev skulle jag säkert ha vetat om det.

 

Men ändå, det var verkligen så oklart att jag trodde det var ett scam. Kanske finns något ni kan lära av det. Det enda som talade för att det skulle vara äkta var att de hade mitt namn i början på mailet, men det gjorde mig orolig att det hade läckt ut på något sätt.

 

En annan detalj var alla bilderna på payment processors, visa, neteller osv, som alla länkade till samma sida som de övriga, samt en allmänt suspekt känsla när man läser vart länkarna leder. Det såg ut som scam helt enkelt.

 

Skumt.. nåja, känns bra att få det utrett. Får väl ta bort spam-etiketten jag la till på gmail då.

 

 

 

Hej

 

Anledningen till att det här nyhetsbrevet har skickats ut är den att 24hPoker precis har slagits samman med martinspoker.com, staffpoker.com och pokerium.com. Alla konton under dessa 3 siter finns nu hos 24hPoker.

 

Det här nyhetsbrevet var ämnat för spelare som tidigare hade konto hos någon av de 3 sidorna som slagits ihop med 24hPoker.

 

Antagligen har det blivit ett tekniskt fel vid utskicket så att mailet har gått ut till samtliga spelare inklusive de som redan var registrerade hos 24hPoker innan sammanslagningen.

Postad
Jag har fått uppskattningsvis 8-9 mejl idag ifrån 24hpoker. En del på ett par konstiga språk också.. tiltande..

 

Samma här, fick något jävla ryskt mail.

 

Blir inte mer lir på den sajten iallafall.

Postad

Hej

 

Jag vill ta det här tillfället att beklaga det som hände under gårdagskvällen.

 

Tyvärr så hade vi stora tekniska problem med filtreringen vid utskicket av nyhetsbrevet. Det var tyvärr omöjligt för oss att upptäcka problemen innan vi skickade iväg breven.

 

Vi kommer gå igenom den här incidenten noggrant och göra allt vi kan för att det inte ska upprepas igen.

 

Vi ber om ursäkt för det inträffade.

Postad

Kommer man fortsättningsvis ha två eller flera konton hos samma sajt, eller kommer det ena kontot att avvecklas? Både Martins- och 24h-nicket funkar när jag testar att logga in.

Postad
Jag fick fem mail (tre på svenska) till tre olika mailadresser...

 

Jag fick på Svenska...

 

Szanowny(a) Shahin,

Twoje konto użytkownika zostało przeniesione do serwisu 24hPoker.com i twoje dane użytkownika oraz aktualne bonusy kontynuują automatycznie w serwisie 24hPoker.com. Czytaj więcej.

 

och

 

Vážený(á) Shahin,

Váš účet byl převeden do 24hPoker.com. Veškeré informace o Vašem účtu jsou nyní převedeny a Vaše bonusy nyní pokračují nadále na 24hPoker.com. Více

.

 

 

:-P

Postad
Vážený(á) Shahin,

Váš účet byl převeden do 24hPoker.com. Veškeré informace o Vašem účtu jsou nyní převedeny a Vaše bonusy nyní pokračují nadále na 24hPoker.com. Více

 

Haha vad är det här för språk egentligen? :-P

Postad

Hej Nicolaus,

 

Tack för att du kontaktar vår Kundtjänst och låter oss assistera dig med ditt ärende.

 

Vänligen notera att ditt konto Xxxxx har flyttats från Martinspoker till 24hpoker.

 

I en nyligen genomförd konsolideringsaffär på pokermarknaden har iGame Ltd (Pokerihuone och Pokerium) köpt Casagaming som bl.a driver pokersidorna 24hPoker, Martinspoker, Staffpoker och Norpoker.

 

Efter denna strukturaffär har det beslutats att pokersidorna Pokerium, Martinspoker, Staffpoker och Norpoker skall avvecklas och samtliga kunder överföras till 24hPoker. Denna förändring genomfördes den 27e april.

 

Efter sammanslagningen kan det hända att du kommer att ha fler än ett konto hos 24hPoker. I detta fall måste vi be dig att välja ett konto som du vill ha kvar, de andra kommer vi bli tvungna att stänga. Detta är ett resultat av vår ”ett konto per spelare”-policy.

 

Vi har upptäckt att du har två konton Yyyyyy och Xxxxx på 24hPoker.

 

Enligt våra regler är det strikt otillåtet att ha två konton. Innan vi fortsätter med ditt ärende ber vi dig vänligen att välja ett av kontona som du vill använda, så att vi kan stänga det andra kontot. Om du inte väljer ett av dem, kommer vi att stänga båda dina konton.

 

 

Om du skulle behöva ytterligare assistans, ber vi dig att kontakta oss igen.

 

Med vänliga hälsningar,

 

Customer Support Service

 

24hPoker

 

---

 

Hårda bud alltså.

Det kan alltså betyda att om jag har pengar på båda kontona och inte väljer ett nu så kan jag bli blåst på pengarna. Jävligt surt!

Om man har VIP's på båda, kan man föra över dem till det som man väljer då?

/Cyntax

Postad

När transfern skedde, i måndags - loggade jag bara in på 24h som vanligt med samma nick som jag använt på Martinspoker, all min deg och poäng var där.

 

Borde inte vara några problem, sen att 24h är en jävla skitklient är en annan sak.

Postad

Konstigt, jag fick ett precis likadant svar när jag mejlade dem. Kan vi haft turen att prata med samma kundtjänstrep?

 

Tror dock att du övertolkar där, knappast stjäl de dina stålar bara för att de stänger ett konto? De för väl över det till neteller eller till ditt andra konto, rimligtvis.

 

Jag fick en check hemskickad på $0.48 eller nåt sånt flera månader efter att pokershare lade ner. det var coolt. Värt att skicka den liksom. Men de var väl tvungna enligt nån lag. Känns nu som att jag litar mer på martinspoker och 24h än jag nånsin gjorde på pokershare.

Å andra sidan tror jag att jag gick miste om $50 när battlefield poker försvann. Har inget minne av att ha lyckats casha ut dem. Fick ett brev långt senare om nån konkurs och pdf och grejer, det gick tydligen att ansöka om att kräva dem på pengar, men hur stor är chansen att man får ut något? Knappast prioriterad.

 

nåja *rant*

 

 

Hej Nicolaus,

 

Tack för att du kontaktar vår Kundtjänst och låter oss assistera dig med ditt ärende.

 

Vänligen notera att ditt konto Xxxxx har flyttats från Martinspoker till 24hpoker.

 

I en nyligen genomförd konsolideringsaffär på pokermarknaden har iGame Ltd (Pokerihuone och Pokerium) köpt Casagaming som bl.a driver pokersidorna 24hPoker, Martinspoker, Staffpoker och Norpoker.

 

Efter denna strukturaffär har det beslutats att pokersidorna Pokerium, Martinspoker, Staffpoker och Norpoker skall avvecklas och samtliga kunder överföras till 24hPoker. Denna förändring genomfördes den 27e april.

 

Efter sammanslagningen kan det hända att du kommer att ha fler än ett konto hos 24hPoker. I detta fall måste vi be dig att välja ett konto som du vill ha kvar, de andra kommer vi bli tvungna att stänga. Detta är ett resultat av vår ”ett konto per spelare”-policy.

 

Vi har upptäckt att du har två konton Yyyyyy och Xxxxx på 24hPoker.

 

Enligt våra regler är det strikt otillåtet att ha två konton. Innan vi fortsätter med ditt ärende ber vi dig vänligen att välja ett av kontona som du vill använda, så att vi kan stänga det andra kontot. Om du inte väljer ett av dem, kommer vi att stänga båda dina konton.

 

 

Om du skulle behöva ytterligare assistans, ber vi dig att kontakta oss igen.

 

Med vänliga hälsningar,

 

Customer Support Service

 

24hPoker

 

---

 

Hårda bud alltså.

Det kan alltså betyda att om jag har pengar på båda kontona och inte väljer ett nu så kan jag bli blåst på pengarna. Jävligt surt!

Om man har VIP's på båda, kan man föra över dem till det som man väljer då?

/Cyntax

Postad
Fick ett brev långt senare om nån konkurs och pdf och grejer, det gick tydligen att ansöka om att kräva dem på pengar, men hur stor är chansen att man får ut något? Knappast prioriterad.

Om jag minns rätt finns det hopp om att man ska få 20% (eller 5%?) av sina fodringar. Knappt värt det arbetet som det innebär för $10.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...