challeh Postad 26 April , 2009 Rapport Share Postad 26 April , 2009 Vad får man för ersättning för dålig service och förlorad inkomst då dom låst ens konto i över en vecka och allt dom säger är "Please note we are currently looking into your situation, but it may take some time to fully research this issue." och "we will get back to you as soon as possible" Detta är ju skit dåligt! tycker man förtjänar kompensation utan dess like då man går miste om inkomst på 200 dollar om dagen i snitt. detta gäller då full tilt poker om det skulle vara några oklarheter på den biten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wyyyxz Postad 26 April , 2009 Rapport Share Postad 26 April , 2009 Vad får man för ersättning för dålig service och förlorad inkomst då dom låst ens konto i över en vecka och allt dom säger är "Please note we are currently looking into your situation, but it may take some time to fully research this issue." och "we will get back to you as soon as possible" Detta är ju skit dåligt! tycker man förtjänar kompensation utan dess like då man går miste om inkomst på 200 dollar om dagen i snitt. detta gäller då full tilt poker om det skulle vara några oklarheter på den biten. Förlorad inkomst? Spela på en annan sajt under tiden, för fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 26 April , 2009 Rapport Share Postad 26 April , 2009 Vad får man för ersättning för dålig service och förlorad inkomst då dom låst ens konto i över en vecka och allt dom säger är "Please note we are currently looking into your situation, but it may take some time to fully research this issue." och "we will get back to you as soon as possible" Detta är ju skit dåligt! tycker man förtjänar kompensation utan dess like då man går miste om inkomst på 200 dollar om dagen i snitt. detta gäller då full tilt poker om det skulle vara några oklarheter på den biten. Hehe, dagens lol! Tänk om du hade hamnat i en svacka då? Skulle du vara skyldig FT pengar då? En synnerligen hypotetisk fråga. Men du gjorde iaf en bedrövlig dag till en fullständigt strålande kväll! TACK! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Steel Postad 26 April , 2009 Rapport Share Postad 26 April , 2009 Säger som föregående talare, spela på en annan sajt. Du förstår väl själv att inte alla som får sina kontom låsta av en eller annan anledning kan få ersättning för förlorad inkomst? Sen vad gäller låsning av konton, det är är ett nödvändigt ont. Självklart måste sajterna låsa konton tillfälligt när det finns minsta misstanke om t.ex. chipdumping, kontokortsbedrägerier, collusion. Visst är det frustrerande när det drabbar en själv och man vet att man är skyldig, men det finns ju som sagt gott om andra sajter att spela på tills problemet är löst. Edit: Även frustrerande om man är oskyldig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 26 April , 2009 Rapport Share Postad 26 April , 2009 Visst är det frustrerande när det drabbar en själv och man vet att man är skyldig, men det finns ju som sagt gott om andra sajter att spela på tills problemet är löst.Håller med, det är en bitch OT, det är bara att hålla god min medans de utreder. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
m1978 Postad 26 April , 2009 Rapport Share Postad 26 April , 2009 Förlorad inkomst? Spela på en annan sajt under tiden, för fan. Hehe, dagens lol! Tänk om du hade hamnat i en svacka då? Skulle du vara skyldig FT pengar då? En synnerligen hypotetisk fråga. Men du gjorde iaf en bedrövlig dag till en fullständigt strålande kväll! TACK! Allt som finns att säga står i dessa inlägg Tack å hej Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sexyterran Postad 26 April , 2009 Rapport Share Postad 26 April , 2009 Jag tycker OP har en bra poäng. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 26 April , 2009 Rapport Share Postad 26 April , 2009 Att skapa ett konto på ett forum bara för att gnälla är nöten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 26 April , 2009 Rapport Share Postad 26 April , 2009 Hehe, dagens lol! Tänk om du hade hamnat i en svacka då? Skulle du vara skyldig FT pengar då? En synnerligen hypotetisk fråga. Men du gjorde iaf en bedrövlig dag till en fullständigt strålande kväll! TACK! Det är ju helt irrelevant. OPs EV är ju detsamma. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Deco89 Postad 26 April , 2009 Rapport Share Postad 26 April , 2009 OP har du läst reglerna du tackade ja till när du registrerade dig på FTP?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 26 April , 2009 Rapport Share Postad 26 April , 2009 Hehe, dagens lol! Tänk om du hade hamnat i en svacka då? Skulle du vara skyldig FT pengar då? En synnerligen hypotetisk fråga. Men du gjorde iaf en bedrövlig dag till en fullständigt strålande kväll! TACK! Det är ju helt irrelevant. OPs EV är ju detsamma. Det är visst relevant då OPs EV inte alls kommer vara samma över en tidsperiod. En svacka kan bero på att OPs sinnesstämning ändrats. Han kommer inte alls ta lika bra beslut om han är trött, hungrig, tiltad, sjuk eller något sånt. OP kan inte garantera att han under den tiden som kontot är stängd hade tagit lika bra beslut som han gjort tidigare. Spelarbasen är inte konstant, och skulle det bli reg-tätare av nån anledning så kommer hans EV att sjunka. Sen finns ju också möjligheten att OP faktiskt suger på poker och bara har turat in de $200 om dan han vunnit. Kanske inte jättetroligt, men det finns en chans. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lindl Postad 26 April , 2009 Rapport Share Postad 26 April , 2009 Min nya bil gick sönder när jag åkte för att lämna in V75. Jag hade haft 10 system med 7 rätt och kommer därför stämma Volvo på 250.000kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rebonius Postad 26 April , 2009 Rapport Share Postad 26 April , 2009 Vet att en sajt kan göra en ofta bra lösning. De låser alla transaktionsmöjligheter för kontot, men låser det inte för spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
challeh Postad 26 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 26 April , 2009 Jag säger inte att jag ska ha 200 dollar som ersättning men kanske få en T-shirt, en ursäkt eller kanske bättre rakeback? Har ni spelat på FTP och behövt komma i kontakt med FTP´s "24/7" support? det är fan ett skämt. Eller varför inte få service överhuvud taget! tiden går och dom gör inget! säger inte ens vad dom gör! man blir frustrerad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Blackbird Postad 26 April , 2009 Rapport Share Postad 26 April , 2009 Kanske dom inte ger service till oss Svenska. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Wagner Postad 26 April , 2009 Rapport Share Postad 26 April , 2009 Jag säger inte att jag ska ha 200 dollar som ersättning men kanske få en T-shirt, en ursäkt eller kanske bättre rakeback? Har ni spelat på FTP och behövt komma i kontakt med FTP´s "24/7" support? det är fan ett skämt. Eller varför inte få service överhuvud taget! tiden går och dom gör inget! säger inte ens vad dom gör! man blir frustrerad. Du borde väl ha råd att köpa egna kläder.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 26 April , 2009 Rapport Share Postad 26 April , 2009 Du borde väl ha råd att köpa egna kläder.. Hehe! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
asfalten Postad 26 April , 2009 Rapport Share Postad 26 April , 2009 Korvgubben till höger säljer korv som smakar bajs, korvgubben till vänster säljer korv som smakar korv. Välj själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
challeh Postad 26 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 26 April , 2009 Säger bara att vi som användare borde sätt krav på pokersajterna för att tex få bättre support. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kenan83 Postad 26 April , 2009 Rapport Share Postad 26 April , 2009 Säger bara att vi som användare borde sätt krav på pokersajterna för att tex få bättre support. lol. Vi gör ju det. Är du inte nöjd så byt till en sajt som uppfyller dina krav. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
challeh Postad 26 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 26 April , 2009 lol. Vi gör ju det. Är du inte nöjd så byt till en sajt som uppfyller dina krav. ROFL jag åsyftar såklart inlägg som "har du inte råd med egna kläder" men du fatta inte det, LOL Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kenan83 Postad 26 April , 2009 Rapport Share Postad 26 April , 2009 ROFL jag åsyftar såklart inlägg som "har du inte råd med egna kläder" men du fatta inte det, LOL lol ok sure, det är JAG som inte fattar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sexyterran Postad 26 April , 2009 Rapport Share Postad 26 April , 2009 men vadå, 200$ om dagen eller en t-shirt.... liksom, e det svårt eller för sajten att dela ut det så spelarna blir nöjda? edit: till de avstängda spelarna Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
greywolf Postad 26 April , 2009 Rapport Share Postad 26 April , 2009 Vet att en sajt kan göra en ofta bra lösning. De låser alla transaktionsmöjligheter för kontot, men låser det inte för spel. chipdumpa? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
urmy Postad 27 April , 2009 Rapport Share Postad 27 April , 2009 Min nya bil gick sönder när jag åkte för att lämna in V75. Jag hade haft 10 system med 7 rätt och kommer därför stämma Volvo på 250.000kr. wp sir. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts