ulaf Postad 18 Maj , 2009 Rapport Postad 18 Maj , 2009 Grattis som fan! Railade FT, förstår inte riktigt varför du tog dealen om du kände att du hade edge? Om de delar rakt efter stackförhållandena är det en bra deal om man har en stor stack eftersom det inte riktigt är värt lika mycket om alla spelar likadant. Citera
Snygglenn Postad 18 Maj , 2009 Rapport Postad 18 Maj , 2009 Om de delar rakt efter stackförhållandena är det en bra deal om man har en stor stack eftersom det inte riktigt är värt lika mycket om alla spelar likadant. Aight ty =) Citera
Burning Postad 18 Maj , 2009 Rapport Postad 18 Maj , 2009 Passar ju med en håvedänga här: "Guldet ska till Jönköping!!!" Stort Grattis! Citera
MrZet Postad 18 Maj , 2009 Rapport Postad 18 Maj , 2009 Vad händer Läst igenom hela dagboken nu. Kul med vinsten där. Jag börjar lira på svs snart för att få upp runt en tusen $ och köra MTT rulle på stars. Hur gör du med beskattningen nu då? Vore ju halvkul så där att skatta $30'000. Citera
Gäst Postad 19 Maj , 2009 Rapport Postad 19 Maj , 2009 Tack igen . Gårdagen blev lugn med ingen poker överhuvudtaget, var länge sen jag hade en helt pokerfri dag . Idag tänkte jag dock köra lite turrar. Sena passet är roligare men eftersom jag vill försöka komma i säng i någorlunda okey tid så får det bli de tidiga turrarna istället. Drar igång vid 19 och startar till 22 tror jag, plus senare turbos. Citera
MrZet Postad 19 Maj , 2009 Rapport Postad 19 Maj , 2009 Tack igen . Gårdagen blev lugn med ingen poker överhuvudtaget, var länge sen jag hade en helt pokerfri dag . Idag tänkte jag dock köra lite turrar. Sena passet är roligare men eftersom jag vill försöka komma i säng i någorlunda okey tid så får det bli de tidiga turrarna istället. Drar igång vid 19 och startar till 22 tror jag, plus senare turbos. Hur skall du göra med skatten på den stora vinsten? Citera
jutteson Postad 23 Maj , 2009 Rapport Postad 23 Maj , 2009 Hur skall du göra med skatten på den stora vinsten? Jobbar på skatteverket??? Citera
Snygglenn Postad 23 Maj , 2009 Rapport Postad 23 Maj , 2009 Hur skall du göra med skatten på den stora vinsten? haha 3/21 poster handlar om hur folk gör med skatten. Undrar samma sak som jutte Citera
dafvor Postad 25 Maj , 2009 Rapport Postad 25 Maj , 2009 haha 3/21 poster handlar om hur folk gör med skatten. Undrar samma sak som jutte Det är möjligt att han jobbar för skatteverket. Men jag tror han bara är nyfiken. Jag undrar precis samma sak men orkar inte fråga då jag vet att jag kommer få ett drygt svar av dig eller någon annan. Citera
sulla Postad 25 Maj , 2009 Rapport Postad 25 Maj , 2009 Enkelt svar: om du inte har moraliska betänkligheter skit i att betala nån skatt, men spara en slant ifall de mot förmodan kommer på nåt. Obv är detta svårare för consp som har tjänat mer pengar, men troligen inte omöjligt då han typ inte nånstans outat sitt namn. Citera
Colbin Postad 25 Maj , 2009 Rapport Postad 25 Maj , 2009 När kommer det upp nya videos på poker campus från din sida? har varit dålgit uppdaterad var som har hänt men sett att det inte kommit upp några videos det senaste? Citera
stackbrat Postad 25 Maj , 2009 Rapport Postad 25 Maj , 2009 När kommer det upp nya videos på poker campus från din sida? har varit dålgit uppdaterad var som har hänt men sett att det inte kommit upp några videos det senaste? Denna vecka. Citera
Colbin Postad 25 Maj , 2009 Rapport Postad 25 Maj , 2009 Denna vecka. Nice. kändes nästan som ett EV- minus att vara medlem om inga videos kommer upp Citera
Bluwajt Postad 26 Maj , 2009 Rapport Postad 26 Maj , 2009 Nice. kändes nästan som ett EV- minus att vara medlem om inga videos kommer upp Kändes nästan? Citera
pokerpewe Postad 26 Maj , 2009 Rapport Postad 26 Maj , 2009 om man tolkar stackbrack rätt så verkar det ju onekligen så Fan vad kul, riktigt bra videos so far! Citera
Gäst Postad 26 Maj , 2009 Rapport Postad 26 Maj , 2009 Shortstackkarriär? Fan, sa till emil att det blir pinsamt iom att du vet mitt nick . Förlåt Citera
gibbsson Postad 26 Maj , 2009 Rapport Postad 26 Maj , 2009 Kommer det shortstackvideos på pokercampus snart? Citera
ulaf Postad 26 Maj , 2009 Rapport Postad 26 Maj , 2009 Kommer det shortstackvideos på pokercampus snart? Det är väl det ni håller/höll på med? Citera
Recommended Posts