Gäst Postad 26 April , 2009 Rapport Share Postad 26 April , 2009 Hej alla Det var ett bra tag sen jag hade en dagbok här och jag har kommit fram till att jag saknar det. Har spelat online rätt länge nu och provat på det mesta. Tycker det är rätt tråkigt och enformigt att bara köra en spelform så jag försöker variera mig. Det jag spelar är MTTs med inköp på $75+, HU SnGs upp till $550s med några skott på högre ibland, samt en del NL$1k HU och 25/50 SvS. Har även spelat några EPTs under säsongen, dock utan framgång. Hade planer på att åka till Vegas i sommar men just nu känns det som att jag skippar det. Främst beror det på att jag inte orkar med den långa resan. Fick dock nyligen reda på att Barcelona har en WPT i slutet av juni så dit kommer jag säkert att åka. Var i Barcelona i höstas med flickvännen och gillade verkligen staden, så har ni inte varit där så rekar jag . Gör även instruktionsvideos för Pokercampus så har ni inte signat där så är det bäst att göra det (om nån mod anser detta vara reklam så är ni välkomna att ta bort det ). Kommer väl att använda den här dagboken för lite alltmöjligt, hoppas det blir kul . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fhaugen Postad 26 April , 2009 Rapport Share Postad 26 April , 2009 GL! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rebonius Postad 26 April , 2009 Rapport Share Postad 26 April , 2009 Ska bli najs, GLGL Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Roob Postad 26 April , 2009 Rapport Share Postad 26 April , 2009 glgl haj Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gibbsson Postad 26 April , 2009 Rapport Share Postad 26 April , 2009 WTF, du spelar ju knappt poker, vad ska du med en dagbok till! GLGL Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kenan83 Postad 26 April , 2009 Rapport Share Postad 26 April , 2009 wohoo, kommer tillbaka till pf efter ett års uppehåll och se vad jag hittar =) Trevligt, lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 26 April , 2009 Rapport Share Postad 26 April , 2009 Fan vad kul! Ser fram emot lite intressant snack här. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 26 April , 2009 Rapport Share Postad 26 April , 2009 Såja! på tiden imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 26 April , 2009 Rapport Share Postad 26 April , 2009 Krossa såklart!! GL Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bodinarn Postad 26 April , 2009 Rapport Share Postad 26 April , 2009 Har alltid följt dina dagböcker och denna blir inget undantag. GL! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 26 April , 2009 Rapport Share Postad 26 April , 2009 gogogo! Hade jag inte varit uppbokad i slutet av juni hade jag kommit ner och stalkat dig i barca. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 26 April , 2009 Rapport Share Postad 26 April , 2009 Tack Idag har det blivit lite slöspel medan jag surfat/MSNat, är väl back ett inköp plus lite rake på $550s. Ikväll blir det turrar dock, startar upp kl 18 med 2k och 5k på svs samt 100fo på ftp. Kör troligen inte hela passet dock, tycker det är tråkigt att sabba dygnsrytmen alltför mycket. Får se hur länge jag startar upp men inte längre än 22 skulle jag tro. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hamstern Postad 26 April , 2009 Rapport Share Postad 26 April , 2009 Vill du ge ut nick på svs? Alltid kul att raila Kul fight mellan dig och mendieta igår också i 100r, synd att det inte gick hela vägen för dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ebisumaru Postad 26 April , 2009 Rapport Share Postad 26 April , 2009 riktigt sjukt för en turneringsspelare att inte åka till vegas i sommar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 26 April , 2009 Rapport Share Postad 26 April , 2009 Vill du ge ut nick på svs? Alltid kul att raila Kul fight mellan dig och mendieta igår också i 100r, synd att det inte gick hela vägen för dig! Nja, i och med att jag kör en del 25/50 HU där så vill jag vara anonym, om jag går långt i nån av turrarna där ikväll så kanske jag ångrar mig . Ja det var roligt att köra med mendi igår, synd bara att han FT-bubblade =/. riktigt sjukt för en turneringsspelare att inte åka till vegas i sommar Hehe mjo men jag är så åsnig live att det känns okey trots allt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hakflem Postad 26 April , 2009 Rapport Share Postad 26 April , 2009 Gl gl! Kör för fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mendieta19 Postad 26 April , 2009 Rapport Share Postad 26 April , 2009 w000000t Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Carandiru Postad 26 April , 2009 Rapport Share Postad 26 April , 2009 hur tänker man när man spelar mtt's frivilligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 26 April , 2009 Rapport Share Postad 26 April , 2009 hur tänker man när man spelar mtt's frivilligt? Det är den spelform jag är bäst på och jag gillar pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
freddyponken Postad 26 April , 2009 Rapport Share Postad 26 April , 2009 Största Mtt vinst? Och förfan byt avatar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nordkvist Postad 26 April , 2009 Rapport Share Postad 26 April , 2009 Ska bli schysst att följa, gl. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joey Postad 26 April , 2009 Rapport Share Postad 26 April , 2009 Kul att du är tillbaka Conspie, GL! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 26 April , 2009 Rapport Share Postad 26 April , 2009 Welcome back. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 26 April , 2009 Rapport Share Postad 26 April , 2009 Bra skit! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 26 April , 2009 Rapport Share Postad 26 April , 2009 Äntligen! Ha en god söndag! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts