Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Jag spelar för tillfället på Ongames NL100-NL200 och är intresserad av att bli coachad för att få in lite nya approacher till spelet och för att kunna ta steget fullt ut till NL200 och sedan vidare därifrån. Min winrate på NL100 ligger runt 4ptbb/100 med statsen 24/20/3.

Förutom att du som coach måste orka stå ut med mig (8-) ) så bör du spela åtminstone NL400 och veta vad som krävs för att slå NL200 och även NL400 i viss mån. PMa eller skriv här om ni är intresserade.

Edit: THNL 5max är det som gäller obv :-)

Postad

Har nickethemligt atm ampixo men om du också lirar där och vill byta kan vi ta det i PM.

Ja det är nog rätt relevant ludde. Har en coach på DC på g som är rätt bra och han tar $200/h. Det är min maxgräns.. Skulle helst vilja ha en svensk coach och lär väl få betalat nånstans mellan 100-200$/h om någon nu visar sig vara intresserad antar jag. 8-)

Postad
För $10 kan jag förklara varför du vill ha hans nick.

LOL 8-)

Hur många händer på det samplet?

På ongame 60k händer. Andra samples är PTBB/100 på 10 över 50k händer svs NL500 NL1k NL2k (rungood ftw :-)) och PTBB/100 på 2 över 70k händer på ipoker NL100 men det var ett tag sen och känner att jag verkligen har improvat sedan dess, lirade 20/15 då ungefär.

Postad

Inte för o va butter men tycker man ska kunna slå 200nl på egen hand annars finns risk för bortslösade pengar/tid.

Ampixo..har du flytt Ipoker? Kommer ihåg vi hade massa skojiga bataljer.

good times.

Postad
Finns det ingen som passar på pokercampus?

Jo det är möjligt. Några personer har kontaktat mig nu.

Inte för o va butter men tycker man ska kunna slå 200nl på egen hand annars finns risk för bortslösade pengar/tid.

Ampixo..har du flytt Ipoker? Kommer ihåg vi hade massa skojiga bataljer.

good times.

Det handlar inte om om jag slår NL200 eller inte. Jag skulle kunna slå NL200. Dock inte med en winrate som jag är nöjd med. Anledningen till att jag vill ha en coach är inte endast för att jag ska slå NL200, det lär ju även vara nyttigt att ha haft det om man skall upp på NL400 osv sen plus att det påskyndar utvecklingen något enormt.

Postad

Jag lånar tråden lite också :)

Tänkte bara höra om det finns någon som kan coacha på nl100HU? Jag slår nl100 redan och har stabil rulle till nivån. Men känner att det finns mycket saker jag vill bli bättre på innan jag tar mig till högre nivåer.

Det är inte aktuellt just nu utan om 1-2 månader när jag får sommarlov.

PM:a om det låter intressant.

Postad

kontakta mig med ty ty . vill bli coachad i att springa bättre och söker en djupare förståelse inom spelteori ( varför är vissa nick riggade?) och en kort genomgång om insättnings/uttagsrigg.

Postad
är inte så bra på poker, men kan coacha i hur man får tur.

$1000/h, ingen garanti att det funkar och inga refunds.

+1

Men har nog liiite bättre skills på det, har även mycket underbyggande material som bevis.

** Game ID 2134561770 starting - 2008-08-14 13:44:05

** Bravery Of Being 2 [Hold 'em] (10.00|20.00 NL - € Cash Game) Real Money

- dinkel sitting in seat 1 with €3409.30

- boooden sitting in seat 2 with €4590.00

- Roberi sitting in seat 3 with €2964.00

- DonkeyKlonk sitting in seat 4 with €2000.00

- MR_Jimmy sitting in seat 5 with €1992.00 [Dealer]

dinkel posted the small blind - €10.00

boooden posted the big blind - €20.00

** Dealing card to MR_Jimmy: J of c, J of d

Roberi folded

DonkeyKlonk folded

MR_Jimmy raised - €60.00

dinkel raised - €190.00

boooden folded

MR_Jimmy raised - €490.00

dinkel went all-in - €3229.30

MR_Jimmy went all-in - €1502.00

** Dealing the flop: 8 of s, Q of c, A of s

** Dealing the turn: J of s

** Dealing the river: J of h

dinkel shows: A of c, A of h

MR_Jimmy shows: J of c, J of d

MR_Jimmy wins €4001.00 from the main pot

Postad
kontakta mig med ty ty . vill bli coachad i att springa bättre och söker en djupare förståelse inom spelteori ( varför är vissa nick riggade?) och en kort genomgång om insättnings/uttagsrigg.

Vänligen kontakta Boosted2Boobs.