Gå till innehåll

Rakeback på everest med hjälp av bonusar?


PokerJr

Recommended Posts

Jag har inte spelat på everest innan men funderar på att öppna konto och prova. Tänkte ju köra sign-up bonus först och så.

Men hur stor RB i % motsvarar deras bonusar ungefär?

Är det fortfarande så att man får dubbelt summitpoints om man startar ett bord?

Finns det många bonuskoder så man alltid kan ha en bonus aktiv?

Martin

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det verkligen värt att spela på everest när man måste ta sig hela vägen till death zone bara för 25% :roll:

 

Knappast...

De ger iofs ut bonusar samtidigt, men det är helt vansinniga spelkrav på dessa (40x.) och borden har blivit extremt tajta senaste tiden också.

 

Everest har väl tappat halva sin spelarbas senste året så man får väl anta att de har uppnått exakt det de ville.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Knappast...

De ger iofs ut bonusar samtidigt, men det är helt vansinniga spelkrav på dessa (40x.) och borden har blivit extremt tajta senaste tiden också.

 

Everest har väl tappat halva sin spelarbas senste året så man får väl anta att de har uppnått exakt det de ville.

 

till sist är det bara fiskar kvar och de återvänder stor-rejkarna :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

Såg ett bord igår på 1 dollar NL 10 man med flopprocent på 1%. Något senare var den dock uppe i 3%. Halleluja!

Bara in och lattja grabbar...höj 10 av 10 och plocka alla mörkarna som bara går.

 

Apropå Everestbonus så spelar jag ihop en 300 dollars där man behöver 3000 summitpoints. Avancerar man i nivåer ökar antalet summitpoint per nivå. Har för mig att jag får 500% när jag nått 3000 poäng. Jag ska ge det en chans och testa hur det fungerar (dessutom snikar jag på den där 500 dollarsbonusen som ligger i kön och bara väntar)...8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...