MacDaddy Postad 23 April , 2009 Rapport Postad 23 April , 2009 Ingen som följer detta härliga 36h maraton cashgame. Väldigt gemytligt och en hel del galna o roliga spelare. Ett mkt bra supplement till HSP. MAn hinner verkligen få en känsla över bordet och alla rivaliteter under en så lång tid. Vissa spelare sitter ju i 24h+. HSP kan känns lite pretantiöst ibland. Hur svårt ska det va o få ihop 8ppl som spelar mot varann framför en kamera och ändå gör de bara typ 12st 40min avsnitt per år. Man får ju nästan panik när det gått 30min av avsnittet och man vet att om 10min så kommer man få vänta 1v på nästa avsnitt. SKANDAL! Hur svårt ska det va lixom! När man gör färre avsnitt än Heroes varje år så är det någon som inte gör sitt jobb! Citera
Kenan83 Postad 23 April , 2009 Rapport Postad 23 April , 2009 Vart kan man följa den då? Vilka är det som spelar? Citera
Drunken_Penguin Postad 23 April , 2009 Rapport Postad 23 April , 2009 Varför startar du inte ett eget high stakes cashgame-program? Om det nu är så lätt att få folk att sätta sig och spela poker för $500.000 framför kameror. Citera
el_kryddo Postad 23 April , 2009 Rapport Postad 23 April , 2009 Sammy "Any Two" George är en skön slaskare. Gillar denna pokershow skarpt faktiskt. Perfekt uppladdning till frukosten inför dagens grind. Citera
MacDaddy Postad 23 April , 2009 Författare Rapport Postad 23 April , 2009 Go Bodo! Finns det någon fanclub? Citera
el_kryddo Postad 23 April , 2009 Rapport Postad 23 April , 2009 Go Bodo!Finns det någon fanclub? Fanclub av att slowrolla två gånger om? Citera
MacDaddy Postad 23 April , 2009 Författare Rapport Postad 23 April , 2009 Fanclub av att slowrolla två gånger om? Han ä ju tysk ju vad förväntar du dig, det är ju en del av det sköna med honom. Citera
pisak84 Postad 24 April , 2009 Rapport Postad 24 April , 2009 skönt program... riktigt jobbiga kommentatorer dock speciellt när det är nåt kul snack vid bordet och dom ska ge sina trötta tankar om hur handen borde spelas och försöka förutspå action osv... schhh Citera
xlars Postad 24 April , 2009 Rapport Postad 24 April , 2009 Jag vill också ha nicket "xlars any two" och en t-shirt med mig själv på. Citera
starsonmars Postad 24 April , 2009 Rapport Postad 24 April , 2009 skönt program... riktigt jobbiga kommentatorer dock speciellt när det är nåt kul snack vid bordet och dom ska ge sina trötta tankar om hur handen borde spelas och försöka förutspå action osv... schhh +1 på kommentatorerna, speciellt amerikanen. Måste det överanalyseras hela tiden? Försöka göra en lång diskussion och vridande och vändande på en simpel hand liksom.. Citera
PE Postad 28 April , 2009 Rapport Postad 28 April , 2009 Finns även en svensk med. Joel "Odonkooor" Nordkvist... Han gör några sköna moves. Bla reraisar han med 72 mot AK... Citera
cobb89 Postad 28 April , 2009 Rapport Postad 28 April , 2009 Finns även en svensk med. Joel "Odonkooor" Nordkvist... Han gör några sköna moves. Bla reraisar han med 72 mot AK... Vet han om att killen har AK eller? Citera
PE Postad 28 April , 2009 Rapport Postad 28 April , 2009 Vet han om att killen har AK eller? Nopp. Dom hade samma sak som HSP hade. Att vinner man med, 72 så får man pengar av alla... Citera
cobb89 Postad 28 April , 2009 Rapport Postad 28 April , 2009 Ja men jag menar ofc att han reraisade ju en randomhand, hade han vetat att killen hade AK hade han förmodligen inte reraisat. Därav var det ju plötsligt inte en så rolig grej han gjorde? Citera
raptorjr Postad 29 April , 2009 Rapport Postad 29 April , 2009 Kollade bara lite på första avsnittet så jag undrar om det i senare avsnitt visas vad olika spelare satsar och hur mycket nån måste syna för att gå med osv.? Att bara se den totala potten tyckte jag gjorde det lite svårt att hänga med och tog lite udden av spänningen när jag inte hade en aning om hur mycket nån måste syna för att gå med. Citera
MacDaddy Postad 29 April , 2009 Författare Rapport Postad 29 April , 2009 Var kan man se de?! Någon nämnde at Tor Rent hade dessa till förfogande. Citera
nordkvist Postad 29 April , 2009 Rapport Postad 29 April , 2009 Fulaste programledarna en pokershow någonsin har haft,älskar brittens handgester. Citera
el_kryddo Postad 29 April , 2009 Rapport Postad 29 April , 2009 Fulaste programledarna en pokershow någonsin har haft,älskar brittens handgester. Jag vet inte hur du känner, men jag får inte direkt ribba och brister ut i en spontanrunk när jag ser Gabe Kaplan heller. Citera
MacDaddy Postad 30 April , 2009 Författare Rapport Postad 30 April , 2009 Tror ni ser nån annan show. HAr nog aldrig sett programledarna och isf bara lite kort. De har dock aldrig spelat poker förut, iaf inte bra poker men det är ju bara roligt o lyssna på dem. Citera
nordkvist Postad 30 April , 2009 Rapport Postad 30 April , 2009 Jag vet inte hur du känner, men jag får inte direkt ribba och brister ut i en spontanrunk när jag ser Gabe Kaplan heller. lol, inte jag heller men just den där britten överträffar det mesta. Kommentatorerna är likt i hsp kassa. Den vettigaste experten jag har hört på länge var i Aussie Millions Cg 09. Citera
nordkvist Postad 30 April , 2009 Rapport Postad 30 April , 2009 Tror ni ser nån annan show. HAr nog aldrig sett programledarna och isf bara lite kort. De har dock aldrig spelat poker förut, iaf inte bra poker men det är ju bara roligt o lyssna på dem. Det jag har sett är vad jag tror är första säsongen från 2007. Citera
MacDaddy Postad 31 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 31 Maj , 2009 Ni borde kika på den näst senaste säsongen, de har tidernas sämsta expertkommentator där som har fel i varje beslut spelarna tar. Tom huvudkommentatorn som är rätt kass han oxå tror gubben levlar. Citera
Recommended Posts