Gå till innehåll

PartyPoker, Anklagad för chipdumpning!!


w4rp

Recommended Posts

Satte ganska nyligen in runt $30 på partypoker och har lirat lite små sngs och lågt cg. Idag när jag loggade in hade jag $17 och gick in på ett $0,25-0,5 NLHU bord för att antingen spela upp pengarna eller förlora. Möter världens fisk och ca $200 rikare blir jag utslängd ur klienten och får ett mail där det står att jag har fått mitt konto stängt permanent pga chipdumpning.

 

Okej om dom hade stängt det tillfälligt för att utreda saken. Men permanenet!

Har mailat dom igen nu men det känns väldigt osäkert för tillfället.

 

Så är det någon som varit med om samma sak och hur gick ni isåfall tillväga?

 

Är självklart oskyldig och är riktigt förbannad på skitsidan nu.

 

Vore tacksam för svar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har ingen aning om du är skyldig eller är ett offer men det känns som om rutinerna kan leda till blåsningar om det visar sig att den du spelat mot får tillbaka sina pengar.

 

Tänk er följande scenario:

 

Du går in på ett HU bord och foldar tills du får en starthand tillhörandes bottensegmentet och går all-in. Du kommer säkert ha en 30% chans att vinna. Vinner du så tar du ut pengarna och har vunnit ett inköp. Förlorar du så köper du in på nytt och går all-in igen. Om du vinner så ligger du inte längre back och kan börja om från början. Om du förlorar ytterligare en gång så anmäler du kortet stulet. Personen som vann pengarna får sitt konto avstängt och du får tillbaka dina två inköp.

 

Freeroll för busar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har redan berättat hela historien och personen som jag mötte hade tydligen förlorat med flit till flera spelare och då är ju självklart jag också misstänkt.

 

Men att dom permbannar kontot och sedan efter att jag skickat mitt tredje mail till dom fick jag reda på att dom inte kommer svara på några mer frågor angående mitt konto.

 

Så det känns jävligt hopplöst just nu.

 

Ingen representant för PP här på forumet som skulle kunna kolla igenom detta? Känns så jävla sjukt att dom kan göra så här. Okej om jag hade fått gratispengar men jag har ju förfan satt in egna pengar på sajten och som fattig student känns detta inte allt för kul

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har redan berättat hela historien och personen som jag mötte hade tydligen förlorat med flit till flera spelare och då är ju självklart jag också misstänkt.

 

Men att dom permbannar kontot och sedan efter att jag skickat mitt tredje mail till dom fick jag reda på att dom inte kommer svara på några mer frågor angående mitt konto.

 

Så det känns jävligt hopplöst just nu.

 

Ingen representant för PP här på forumet som skulle kunna kolla igenom detta? Känns så jävla sjukt att dom kan göra så här. Okej om jag hade fått gratispengar men jag har ju förfan satt in egna pengar på sajten och som fattig student känns detta inte allt för kul

 

Det finns ingen representant för PP på forumet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • 2 years later...

Party Poker i ett nötskal. Dom är ett gäng dickar och har alltid varit. Det enda vi spelare kan göra är att gå till sajter som behandlar oss seriösare. Men eftersom fisken stannar på Party kommer vi att gå tillbaka dit ändå eftersom fisken är det viktigaste.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...